• Ik ben dus opzoek naar bands die niet zo bekend zijn. Ze kunnen zalen vullen, maar het is niet zo dat de paparazzi hen overal naartoe volgen zoals bij boybands enzo wel eens gebeurd.
    Mijn stijl is zo wat punk/rock, punk/pop en metal achtig. Luister eens naar bands zoals sleeping with sirens, pierce the veil, bring me the horizon, of mice&men, you me at six, all time low,... als je wilt weten wat ik bedoel x)
    Het mag ook best iets rustiger zijn, maar liefst geen boyband material. Ik ben lang geleden al uit dat soort muziek gegroeid en luister er eigenlijk niet meer zo graag naar, if ya know what I mean c;



    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    You Me At Six en All Time Low, ahhh heerlijk. Ze blijven geweldig voor mij, omdat ik naar hun concerten ben geweest, maar ik luister er toch te weinig naar tegenwoordig :c.

    Uhmm Arctic Monkeys, Kings of Leon en Green Day blijf ik ook altijd nog goed vinden.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 19:11 ]

    All Time Low


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Misschien opzoek naar een Koreaanse boyband?
    Zoek dan es B.A.P op! Het is pop en rock als ik het goed heb..
    Maar als je geen respect hebt voor Azië zou ik het niet bekijken.
    Hun debut Music Video:
    https://www.youtube.com/watch?v=5tLooPlf2Sw

    Ik zie Alesana er niet bij staan. Die moet je echt checken. Ik weet niet of dat echt iets voor jou is, maar 't is wel een aanrader.


    I see you, over there! Sexy cookie! Cookie Cookie, HAH cookie cookie!

    Blackbird Blackbird is een goeie. Of het iets voor jou is weet ik niet, maar ze zijn zeker goed! (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    KillingBunny schreef:
    Misschien opzoek naar een Koreaanse boyband?
    Zoek dan es B.A.P op! Het is pop en rock als ik het goed heb..
    Maar als je geen respect hebt voor Azië zou ik het niet bekijken.
    Hun debut Music Video:
    https://www.youtube.com/watch?v=5tLooPlf2Sw


    B.A.P is verreweg van rock. Ze zijn meer hiphop/pop-achtig. ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Equilibrium (Folk Metal)
    Scrum (Power Folk)
    ChthoniC (Taiwanese metal band)
    Yaksa (Chinese metal band)
    We Butter The Bread With Butter (Deathcore)
    Alestorm (Folk metal of Pirate metal... Mensen noemen t altijd anders haha XD )
    Ligt niet helemaal in jou straatje, maar t is zeker het proberen waard ;)

    Verder zou ik zeggen: typ via google bijv. lijst met metal bands, en dan krijg je er genoeg ^^


    Heaven´s closed, Hell´s sold out

    Poets Of The Fall, misschien?


    Ex astris, sciencia

    zornik ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    5 Seconds of Summer (beetje 1D, maar dan meer rockachtig).
    en maNga is een hele goeie band! Het is een beetje de Turkse Linkin Park. (:

    klik voor maNga


    | Reality is for people that lack imagination |

    Fall Out Boy.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 17:12 ]


    Every artist was first an amateur.

    Misschien Jerusalem Syndrome. Die zijn hier lokaal bekend, en hun genre is Rock, Indie. Ik weet alleen niet of je kwaliteitsvol materiaal zult vinden :/


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Within Temptation, Paramore, Icon for Hire, Flyleaf


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Probeer Amanda Palmer en The dresden dolls eens. Het is punk-cabaret, piano en drums, hele mooie muziek, als je het mij vraagt. Onbekend zijn ze wel, maar dat maakt ze niet minder. En Emilie Autumn en Nightwish zijn ook heel gaaf, al vallen die dan weer buiten je genre.


    Searching heavens for another earth

    The Ramones?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque