• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    In heel mijn lichaam.. Pijn en verdriet.. Maar er is niemand..niemand die het ziet..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik mis je... Ik wil je kunnen vasthouden,Geloven dat het goed komt. Maar je bent uit mijn handen geglipt. Er is een kloof tussen ons gegroeit.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    Ik mis je... Ik wil je kunnen vasthouden,Geloven dat het goed komt. Maar je bent uit mijn handen geglipt. Er is een kloof tussen ons gegroeit.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Het zou gewoon beter zijn als ik weg was.. Dan zou ik niemand meer lastig vallen.. Dan zou ik niemand meer voor de voeten lopen.. Ze zouden me waarschijnlijk niet eens missen als ik weg was..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik wil slapen en niet meer wakker worden. Jou stem breekt me. Je huilt. Door mij.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sorry, maar je begint nu wel heel veel lesbische trekjes te vertonen. Jij en dat kind zijn echt áltijd samen en staan op iedere foto intens knuffelend met veel hartjes en kusjes erbij.
    Jakkes. Hou eens op, zo doen andere stellen dat niet eens. (cat) Je maakt me echt misselijk met dat kleffe gedrag.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zucht.


    -

    AQSDFGHJKL! Mijn babies :c


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Waah ben zo juist een keer vrolijk opgestaan :)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    I feel alone, and I don't know if I want to change my username D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.


    I laughed pretty loud about this.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Them feels...


    You are beautiful, you are love.

    Oh well, who needs sleep anyway? :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan er niet tegen als ik iets niet snap. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is zó frustrerend. Ik weet gewoon dat het kan, maar toch gebeurt het niet. Ik heb het helemaal verpest.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.