• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Moeilijk of niet, drie fucking minuten wachten tot ik klaar ben met eten. Daarom me lopen negeren dat ik niet meteen die shit doe? Flikker toch een eind op. Do that childish shit somewhere else.


    No growth of the heart is ever a waste

    I hate everyone.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Godverdomme, blijf gewoon van mijn spullen af! Je weet dat mijn zwaarden mij heilig zijn en dat ik niet wil dat er iemand aanzit zonder mijn toestemming!


    Stenenlikker

    What the f. Je bent wel online, dan kan je ook gewoon op m'n berichtje reageren. -_-"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Draco, hou op met in mijn vinger te bijten!
    - Draco is mijn fret, voor de duidelijkheid ;D. -


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hoe smokkel ik jou mee naarboven? D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    I haaaaaaaaaaate you. I HATE YOU


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wáárom wordt er in de kerk continu gezegd dat die god genade is. Als hij genade was had mij niet zo hoeven laten lijden, had ik niet depressief hoeven zijn of met ook nog een gebroken hart rond te hoeven lopen. Dan had een van de beste vrienden van m'n ouders, waarmee ik ook bevriend ben, niet toe hoeven zien hoe haar man langzaam aan het wegkwijnen is. Het leven is oneerlijk!


    26 - 02 - '16

    Dumbledore schreef:
    I haaaaaaaaaaate you. I HATE YOU



    I know the feeling.


    26 - 02 - '16

    I want to go to Disneyland. (cat)

    hugh serieus mensen... kom je nu echt alleen maar terug om te klagen. get over it -.-


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    When you see my face, I hope it gives you hell. OH YEAHHHHH lekker hard zingen!!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb zo'n spijt van wat er gisterenavond gebeurd is.. dit is de eerste keer dat ik het gevoel heb dat ik tegen een vreemde praat. Normaal gezien zit er geen enkele grens tussen ons.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dumbledore schreef:
    When you see my face, I hope it gives you hell. OH YEAHHHHH lekker hard zingen!!


    Ik ken dat liedje, haha


    26 - 02 - '16

    Oh, rot toch lekker op. Alleen maar bij me komen, omdat je niemand anders hebt? Ik moet echt eens goede vrienden gaan zoeken >.<