• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morgen dus tweeënhalf uur voor niks op school blijven, omdat mijn moeder per se de laatste afspraak bij de tandarts moest maken >.< En naar huis gaan heeft geen enkel zin.. Zucht.. Oh, wat ben je toch geweldig >.<

    Het voelt alsof ik geen eigen mening mag hebben...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    leuk hoor. ik kan je geen bericht sturen maar jij mij wel <,<

    Time's a bitch and my heart is sinking down...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    GA WEG! GA WEG UIT MIJN HOOFD! GA WEG MET JE NEGATIEVE GEDACHTES! GA WEG MET JE VERDRIET! IK WIL GEWOON GELUKKIG ZIJN ZONDER ZORGEN! IK WIL ME NIET MEER DOWN VOELEN! GA.. GEWOON.. WEG.. ALSJEBLIEFT..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Peculiaris schreef:
    GA WEG! GA WEG UIT MIJN HOOFD! GA WEG MET JE NEGATIEVE GEDACHTES! GA WEG MET JE VERDRIET! IK WIL GEWOON GELUKKIG ZIJN ZONDER ZORGEN! IK WIL ME NIET MEER DOWN VOELEN! GA.. GEWOON.. WEG.. ALSJEBLIEFT..

    Da's al beter dan die treurige berichtjes. Kijk die rot gevoelens maar eens lekker aan. Scheld ze maar verrot. c;

    OT: Whhyyyy school, whhyyy? (awh damn, nu ben ik zelf negatief bezig.. xd) Uh, woohoo school!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 21:54 ]


    You are beautiful, you are love.

    Totaal geen zin om morgen vroeg op te staan en meteen te werken..


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Taka schreef:
    (...)

    Aids? Dat is in Nederland/Belgie nogal moeilijk om op te lopen, gezien dat het hier amper voorkomt-ding. :P


    Haha, dacht je dat?


    i put the fun in funeral

    Noooo, jullie mogen nog niet sterven! Jullie zouden nog en jaar mee moeten gaan!
    Nu moet ik het snoertje bij de plug-in van mijn oortjes in een bepaalde houding houden, wil ik dat het gehele geluid eruit komt...
    Jullie stomme kut dingen! Ben ik blij dat ik nog en paar oortjes heb.


    Stenenlikker

    Delone schreef:
    Noooo, jullie mogen nog niet sterven! Jullie zouden nog en jaar mee moeten gaan!
    Nu moet ik het snoertje bij de plug-in van mijn oortjes in een bepaalde houding houden, wil ik dat het gehele geluid eruit komt...
    Jullie stomme kut dingen! Ben ik blij dat ik nog en paar oortjes heb.


    #Retweet
    Same here..

    OT: IK SNAP HET NIET MEEER.
    Waarom lijkt het alsof jullie mij beide leuk vinden terwijl jullie beste vrienden zijn en allebei al met iemand hebben???? Het word me even te veel ..


    I'm tired of acting like I'm not hurting..

    Schuldgevoel, ik had je tegen moeten houden toen je in de auto stapte.


    Can't control my second personality

    I fucking crewed up

    Ik ben echt boos!


    Stenenlikker

    Ik ben echt benieuwd naar de posts terug. I can't wait any longer. :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm soooooo happy! *O*


    Deep inside, I've never felt alive