• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hongerrrrr. Gimmee some fastfoood.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Hongerrrrr. Gimmee some fastfoood.
    *gives you a box of chunks ahoy* (american chocolade cookies)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)*gives you a box of chunks ahoy* (american chocolade cookies)

    That isn't enough I'm afraid. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    That isn't enough I'm afraid. (cat)
    geloof me mijn vriend neemt van zijn werk de doos mee, die worden in amerika verkocht in kilo dozen...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nee. Ik hou internet en ouders strikt gescheiden.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    En ze zijn nog steeds überluid bezig. Mensen, ik wil die troep niet horen, vervuil mijn oren niet!
    Bovendien moet ik nu eigenlijk slapen... morgen rond half twaalf lig ik alweer tegen de vlakte op school door slaapgebrek. :W

    RavensMoon schreef:
    (...)geloof me mijn vriend neemt van zijn werk de doos mee, die worden in amerika verkocht in kilo dozen...

    Believe me, that still isn't enough. Zelfs mijn vader blijft zich verbazen hoeveel ik op kan als ik eenmaal honger heb. En ik kom helemaal niks aan. Happy me! En leuke vriend heb jij zeg, ken die geen dozen voor mij meenemen? Heb ik een voorraadje. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Believe me, that still isn't enough. Zelfs mijn vader blijft zich verbazen hoeveel ik op kan als ik eenmaal honger heb. En ik kom helemaal niks aan. Happy me! En leuke vriend heb jij zeg, ken die geen dozen voor mij meenemen? Heb ik een voorraadje. (cat)
    come and get it haha =')


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    RavensMoon schreef:
    (...)come and get it haha =')

    Gaat hij het voor me halen dan? Is hij wel zo aardig? (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sivan schreef:
    Nee. Ik hou internet en ouders strikt gescheiden.

    Exactly. En dan denken mijn ouders dat ik met zestigjarige pedo's chat of zo -_-.

    OT: "Tous l'monde sait c'ment faire des bébés, mais personne sait c'ment faire des papas..."
    Stromae, je bent geweldig! Tja, kan ik er iets aan doen dat ik Papaoutai letterlijk vanbuiten ken?
    (Vertaling van dat stuk: "Iedereen weet hoe baby's te maken, maar niemand die weet hoe je papa's maakt...") )

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 23:23 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I am going off. Good night, Q! (flower)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Believe me, that still isn't enough. Zelfs mijn vader blijft zich verbazen hoeveel ik op kan als ik eenmaal honger heb. En ik kom helemaal niks aan. Happy me! En leuke vriend heb jij zeg, ken die geen dozen voor mij meenemen? Heb ik een voorraadje. (cat)

    People like you are the reason people like me want to buy guns :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    People like you are the reason people like me want to buy guns :D.

    Pardon me..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I feel like I'm a failure. Ugh. I hate myself.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 23:53 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Okee, fuck. Ik ben doodmoe, maar heb geen zin om mijn gsm uit te doen. Het toppunt van luiheid ;D.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it