• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!

    Let op:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Comanche schreef:
    (...)
    Northman approves. (wbw)
    OT: O god, ik ga morgen naar m'n eerste borrel en ik ben nu al super zenuwachtig. Dit wordt nog wat. (no_chears)


    Borrels zijn leuk ;)

    OT: Ik HAAT verkouden zijn!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom tref ik altijd verkeerde jongens. Hij zoent gewoon met z'n beste vriendin.. Ik ben zo verdrietig en misselijk..


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    Waarom tref ik altijd verkeerde jongens. Hij zoent gewoon met z'n beste vriendin.. Ik ben zo verdrietig en misselijk..


    thats not true. -,-

    GaiusMarius schreef:
    (...)

    thats not true. -,-


    Yes it is. En ik kon toch aids krijgen volgens jou?


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    Yes it is. En ik kon toch aids krijgen volgens jou?


    Aids? Dat is in Nederland/Belgie nogal moeilijk om op te lopen, gezien dat het hier amper voorkomt-ding. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik weet echt niet wat ik moet vragen voor mijn verjaardag


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Taka schreef:
    (...)

    Aids? Dat is in Nederland/Belgie nogal moeilijk om op te lopen, gezien dat het hier amper voorkomt-ding. :P


    Please ga je er niet niet mee bemoeien. Daar heb ik nu al helemaal niks aan.


    26 - 02 - '16

    LoveLarry schreef:
    (...)

    jup... I will


    Tja.. Life Sucks..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Cult schreef:
    (...)

    Please ga je er niet niet mee bemoeien. Daar heb ik nu al helemaal niks aan.


    Ik denk niet dat ik me ermee bemoei door iets op te merken en er verder niet op in te gaan.
    Heb vandaag niet zo zin om me bezig te houden met problemen van anderen :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    serieus sommige mensen vergeten dat ze op een forum posten, schrijf het dan lekker in je dagboek...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Taka schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat ik me ermee bemoei door iets op te merken en er verder niet op in te gaan.
    Heb vandaag niet zo zin om me bezig te houden met problemen van anderen :P


    Ik ben niet echt in de stemming om hele verklaringen van jou aan te horen waarom jij alles wat je opmerkt te moeten meedelen met iedereen.


    26 - 02 - '16

    Oh wat ben ik blij dat de Common Rooms terug zijn :Y)

    Draculea schreef:
    (...)
    Northman's approval! I can die happy now. :9~
    Oh wait, I'm already dead. (cat)

    True Death maybe?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cult schreef:
    (...)

    Ik ben niet echt in de stemming om hele verklaringen van jou aan te horen waarom jij alles wat je opmerkt te moeten meedelen met iedereen.
    wauw... jij bent zelf degene die erop in gaat. als jij er niet op in was gegaan had het bij die ene opmerking gebleven. daarbij het is een forum en zoals ik eerder al plaatste schrijf het dan lekker in je dagboek in plaats van openbaar als je wilt dat niemand zich er mee bemoeit...

    ot: laptop werk mee!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ugh. T is een fanfic. Details hoeven niet te kloppen snap dat dan!!


    -