• Het idee is een functie op je profiel waarbij je een aantal favoriete stories kunt plaatsen, bijvoorbeeld vijf. Het gaat niet om stories van jezelf, maar juist van anderen. Het is een manier om andermans verhaal in het zonnetje te zetten, maar wat ik vooral leuk en handig vind, is dat het je helpt zoeken naar een leuk verhaal. Als ik weet dat iemand dezelfde verhalen leest als ik, kan ik op zijn of haar profiel kijken wat hij/zij nog meer leuk vindt. Wat mij betreft volstaat de titel van het verhaal en hoeft er geen uitgebreide samenvatting bij.

    Daar tegenover staat natuurlijk wel dat de functie uit moet kunnen voor degenen die het niets vinden. Op deze manier denk ik dat niemand er last van zal hebben als het eventueel doorgevoerd wordt.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 11:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, maar ik weet niet of er plek voor is en in hoeverre het te programmeren valt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beaton schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, maar ik weet niet of er plek voor is en in hoeverre het te programmeren valt.

    This!

    Voor dus


    Queer zijn is gewoon alles

    Zo lang je het uitkan zetten ;d of dat er niks komt te staan als er ook niks in staat.. -Dus niet dat je gebabla krijg van; Deze user heeft nog geen favorieten gekozen-
    Dan vind ik alles best ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Zo lang je het uitkan zetten ;d of dat er niks komt te staan als er ook niks in staat.. -Dus niet dat je gebabla krijg van; Deze user heeft nog geen favorieten gekozen-
    Dan vind ik alles best ;d.


    26 - 02 - '16

    Shion schreef:
    Zo lang je het uitkan zetten ;d of dat er niks komt te staan als er ook niks in staat.. -Dus niet dat je gebabla krijg van; Deze user heeft nog geen favorieten gekozen-
    Dan vind ik alles best ;d.


    they come, they go

    Als je het ook uit kunt zetten, het niet te veel ruimte in beslag neemt (bijvoorbeeld niet de hele beschrijvingen van de stories maar alleen de titels, of misschien een soort uitklapmenu?) en het mogelijk is om zoiets te programmeren, lijkt het me echt een heel leuk idee. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Shion schreef:
    Zo lang je het uitkan zetten ;d of dat er niks komt te staan als er ook niks in staat.. -Dus niet dat je gebabla krijg van; Deze user heeft nog geen favorieten gekozen-
    Dan vind ik alles best ;d.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Square schreef:
    Als je het ook uit kunt zetten, het niet te veel ruimte in beslag neemt (bijvoorbeeld niet de hele beschrijvingen van de stories maar alleen de titels, of misschien een soort uitklapmenu?) en het mogelijk is om zoiets te programmeren, lijkt het me echt een heel leuk idee. ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Square schreef:
    Als je het ook uit kunt zetten, het niet te veel ruimte in beslag neemt (bijvoorbeeld niet de hele beschrijvingen van de stories maar alleen de titels, of misschien een soort uitklapmenu?) en het mogelijk is om zoiets te programmeren, lijkt het me echt een heel leuk idee. ^^


    Dit dus.


    We need a bigger boat.

    Square schreef:
    Als je het ook uit kunt zetten, het niet te veel ruimte in beslag neemt (bijvoorbeeld niet de hele beschrijvingen van de stories maar alleen de titels, of misschien een soort uitklapmenu?) en het mogelijk is om zoiets te programmeren, lijkt het me echt een heel leuk idee. ^^


    Do what people say you can't.

    Tegen, ik vind het gewoon een slecht en een beetje een nutteloos idee.

    Ik ben voor. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    Ik ben voor. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben voor, lijkt mij ook een erg leuk idee!!
    Big LIKE!!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Square schreef:
    Als je het ook uit kunt zetten, het niet te veel ruimte in beslag neemt (bijvoorbeeld niet de hele beschrijvingen van de stories maar alleen de titels, of misschien een soort uitklapmenu?) en het mogelijk is om zoiets te programmeren, lijkt het me echt een heel leuk idee. ^^


    Never forget who you are