• Het idee is een functie op je profiel waarbij je een aantal favoriete stories kunt plaatsen, bijvoorbeeld vijf. Het gaat niet om stories van jezelf, maar juist van anderen. Het is een manier om andermans verhaal in het zonnetje te zetten, maar wat ik vooral leuk en handig vind, is dat het je helpt zoeken naar een leuk verhaal. Als ik weet dat iemand dezelfde verhalen leest als ik, kan ik op zijn of haar profiel kijken wat hij/zij nog meer leuk vindt. Wat mij betreft volstaat de titel van het verhaal en hoeft er geen uitgebreide samenvatting bij.

    Daar tegenover staat natuurlijk wel dat de functie uit moet kunnen voor degenen die het niets vinden. Op deze manier denk ik dat niemand er last van zal hebben als het eventueel doorgevoerd wordt.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 11:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mulleroni schreef:
    Ik ben voor. (:

    Elvithien schreef:
    Dit lijkt mij ook een heel goed idee. Ook als je het idd handmatig kan instellen. Zodat je het altijd weer kan aanpassen als het verandert.


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Ik ben voor. :Y)

    ik een woord: superidee!


    If you only love me in my dreams, let me stay asleep forever.

    Je hebt al een favo-lijstje voor jezelf, dus eigenlijk zou dat dus net zo goed op je profiel kunnen staan, maar dan alleen de 5 die jij daar uitkiest. Een heel extra knopje etc. lijkt me best irritant, zeker omdat er dus al favorieten zijn. Volgens mij doen mensen daar sowieso niet zo heel veel mee en dan vind ik dit een hele leuke uitbreiding.
    Maar alleen voor stories of ook quizzen en gedichten? Want daar zitten ook hele goede creaties tussen, vind ik!

    Ik ben in ieder geval voor (;


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hohenheim schreef:
    Je hebt al een favo-lijstje voor jezelf, dus eigenlijk zou dat dus net zo goed op je profiel kunnen staan, maar dan alleen de 5 die jij daar uitkiest. Een heel extra knopje etc. lijkt me best irritant, zeker omdat er dus al favorieten zijn. Volgens mij doen mensen daar sowieso niet zo heel veel mee en dan vind ik dit een hele leuke uitbreiding.
    Maar alleen voor stories of ook quizzen en gedichten? Want daar zitten ook hele goede creaties tussen, vind ik!

    Ik ben in ieder geval voor (;


    Wat mij betreft kun je er gewoon je top vijf creaties neerzetten. Dat is inderdaad wel fijn voor degene die meer met bijvoorbeeld gedichten hebben dan met verhalen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben voor, het lijkt me erg handig (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ben voor.
    Zo gaan meer creaties rond op Q en je kan aan iedereen laten zien wat jij graag lees of niet en heb je ook sneller een leuk gespreksonderwerp.
    Leuk idee!


    'He is very brave and very wise, that's why he is known as the great prince of the forrest.' Bambi's Mother

    Ik ben voor!
    Zo worden dus ook de verhalen bekend van mensen die ze niet in de spotlight kunnen zetten!! Geweldig idee (flower)

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Helemaal voor :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Voor. :')


    Take me to wonderland

    Square schreef:
    Als je het ook uit kunt zetten, het niet te veel ruimte in beslag neemt (bijvoorbeeld niet de hele beschrijvingen van de stories maar alleen de titels, of misschien een soort uitklapmenu?) en het mogelijk is om zoiets te programmeren, lijkt het me echt een heel leuk idee. ^^

    dit


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Shuuya schreef:
    Zo lang je het uitkan zetten ;d of dat er niks komt te staan als er ook niks in staat.. -Dus niet dat je gebabla krijg van; Deze user heeft nog geen favorieten gekozen-
    Dan vind ik alles best ;d.


    To love is to destroy.

    Super leuk om al deze positieve reacties te lezen!^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het lijkt me wel leuk, maar dat vind ik wel dat je een selectie moet kunnen maken. Ik abonneer me vaak op stories van wedstrijden waar ik aan mee doe en dat hoeft voor mij niet echt in het zonnetje gezet te worden, maar ik zou het heel leuk vinden als je een story kon selecteren waar jij wat meer aandacht aan kan geven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?