• Het idee is een functie op je profiel waarbij je een aantal favoriete stories kunt plaatsen, bijvoorbeeld vijf. Het gaat niet om stories van jezelf, maar juist van anderen. Het is een manier om andermans verhaal in het zonnetje te zetten, maar wat ik vooral leuk en handig vind, is dat het je helpt zoeken naar een leuk verhaal. Als ik weet dat iemand dezelfde verhalen leest als ik, kan ik op zijn of haar profiel kijken wat hij/zij nog meer leuk vindt. Wat mij betreft volstaat de titel van het verhaal en hoeft er geen uitgebreide samenvatting bij.

    Daar tegenover staat natuurlijk wel dat de functie uit moet kunnen voor degenen die het niets vinden. Op deze manier denk ik dat niemand er last van zal hebben als het eventueel doorgevoerd wordt.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 11:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Avarosa schreef:
    Het lijkt me wel leuk, maar dat vind ik wel dat je een selectie moet kunnen maken. Ik abonneer me vaak op stories van wedstrijden waar ik aan mee doe en dat hoeft voor mij niet echt in het zonnetje gezet te worden, maar ik zou het heel leuk vinden als je een story kon selecteren waar jij wat meer aandacht aan kan geven.


    Dat is ook de bedoeling, dat je zelf 'vijf' creaties selecteert. Niet dat er automatisch komt te staan op welke verhalen je een abonnement hebt of zo. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Dat is ook de bedoeling, dat je zelf 'vijf' creaties selecteert. Niet dat er automatisch komt te staan op welke verhalen je een abonnement hebt of zo. ;p
    Het hoeven er voor mij zelf geen 5 zijn, maar eerder 5 max. En het kon zijn dat je het met abo's bedoelde, want dat noemt 'favorieten' in de tabbladen. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Het hoeven er voor mij zelf geen 5 zijn, maar eerder 5 max. En het kon zijn dat je het met abo's bedoelde, want dat noemt 'favorieten' in de tabbladen. :W


    Vandaar dat de vijf tussen haakjes staat, haha, ja wat mij ook maximaal vijf anders is het idee ervan een beetje weg.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 21:11 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vraag me af of er na zoveel positieve reacties ook iets mee gedaan wordt xD. De conclusie is dat vrijwel iedereen het een goed plan vindt en het ook te programmeren valt, dus ik zeg: doen! :D

    Ik ben dus voor haha.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    haha ik denk dat alle suggesties een beetje opzij gelegd worden tot de nieuwe mods er zijn. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    haha ik denk dat alle suggesties een beetje opzij gelegd worden tot de nieuwe mods er zijn. :'p


    Ohja :P.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Square schreef:
    Als je het ook uit kunt zetten, het niet te veel ruimte in beslag neemt (bijvoorbeeld niet de hele beschrijvingen van de stories maar alleen de titels, of misschien een soort uitklapmenu?) en het mogelijk is om zoiets te programmeren, lijkt het me echt een heel leuk idee. ^^


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    OakenshieId schreef:
    haha ik denk dat alle suggesties een beetje opzij gelegd worden tot de nieuwe mods er zijn. :'p

    Waarom dat? Zulke suggesties liggen niet bij ons hé. =P
    Wij kunnen ze nog eens extra aanraden bij Rutger , maar dat is het ook hé. Rutger moet het zelf een goed idee vinden en zin hebben om op zijn to-do-lijstje te zetten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Waarom dat? Zulke suggesties liggen niet bij ons hé. =P
    Wij kunnen ze nog eens extra aanraden bij Rutger , maar dat is het ook hé. Rutger moet het zelf een goed idee vinden en zin hebben om op zijn to-do-lijstje te zetten.


    Nou ja, dit omschrijven jullie als jullie taak:
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.

    Dus ja, vandaar. De beslissing ligt bij jullie [en daarna bij Rutger].

    [ bericht aangepast op 22 mei 2014 - 9:24 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)

    Nou ja, dit omschrijven jullie als jullie taak:
    - Suggesties en klachten bespreken. Beslissen of dit iets is waar Rutger iets mee kan.

    Dus ja, vandaar. De beslissing ligt bij jullie [en daarna bij Rutger].

    Inderdaad. Maar volgens mij versta je eronder dat wij ieder topic op onszelf bespreken? =P
    Dat doen we maar af en toe.

    Maar de meeste suggesties en klachten die gebeuren in deze subfora, staan op het lijstje naar Rutger. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Inderdaad. Maar volgens mij versta je eronder dat wij ieder topic op onszelf bespreken? =P
    Dat doen we maar af en toe.

    Maar de meeste suggesties en klachten die gebeuren in deze subfora, staan op het lijstje naar Rutger. ^^


    Niet alle topics, maar wel de suggestie en klachtentopics, ja.

    Misschien is het een idee dat jullie het doorgeven als iets op het lijstje naar Rutger gaat? Dan weten we in elk geval dat er wat mee gedaan wordt, want wachten is nu eenmaal frustrerend.. :'p
    Of de lijst met de suggesties in behandeling moet misschien wat vaker geupdate worden want de laatste keer is een jaar geleden. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.