• Het idee is een functie op je profiel waarbij je een aantal favoriete stories kunt plaatsen, bijvoorbeeld vijf. Het gaat niet om stories van jezelf, maar juist van anderen. Het is een manier om andermans verhaal in het zonnetje te zetten, maar wat ik vooral leuk en handig vind, is dat het je helpt zoeken naar een leuk verhaal. Als ik weet dat iemand dezelfde verhalen leest als ik, kan ik op zijn of haar profiel kijken wat hij/zij nog meer leuk vindt. Wat mij betreft volstaat de titel van het verhaal en hoeft er geen uitgebreide samenvatting bij.

    Daar tegenover staat natuurlijk wel dat de functie uit moet kunnen voor degenen die het niets vinden. Op deze manier denk ik dat niemand er last van zal hebben als het eventueel doorgevoerd wordt.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 11:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Square schreef:
    Als je het ook uit kunt zetten, het niet te veel ruimte in beslag neemt (bijvoorbeeld niet de hele beschrijvingen van de stories maar alleen de titels, of misschien een soort uitklapmenu?) en het mogelijk is om zoiets te programmeren, lijkt het me echt een heel leuk idee. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Het is al een half jaar geleden dat ik deze suggestie heb gedaan en er waren bijna alleen maar positieve reacties.... dus ben ik natuurlijk wel benieuwd of jullie van plan zijn er iets mee te doen of dat het veel te lastig te programmeren is.

    Want ik vind het nog steeds een heel leuk idee. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je kan toch ook gewoon een spoiler op je profiel zetten met daaronder je top 5?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vincie schreef:
    Je kan toch ook gewoon een spoiler op je profiel zetten met daaronder je top 5?


    Dit. Als je zo graag je favoriete stories wilt vermelden, kun je dit toch ook handmatig instellen?
    Maar daarnaast, net zoals Square zegt, zou ik het prima vinden zolang ik het maar kan uitschakelen en het ook 'onzichtbaar' blijft.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 16:16 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Vincie schreef:
    Je kan toch ook gewoon een spoiler op je profiel zetten met daaronder je top 5?


    Ja, ik heb dat ook. Maar daar heb ik niet zoveel aan als anderen dat niet doen. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vincie schreef:
    Je kan toch ook gewoon een spoiler op je profiel zetten met daaronder je top 5?


    Ja maar niemand denkt daar aan of wil dat op zijn profiel zetten.
    Kan je net zo goed een spoilerknop maken met daaronder wat je in je blog geschreven hebt.
    Mij lijkt het wel een goed idee, maar inderdaad dat je dan ook kan instellen als je het op je profiel wilt
    hebben of niet.

    Dit lijkt mij ook een heel goed idee. Ook als je het idd handmatig kan instellen. Zodat je het altijd weer kan aanpassen als het verandert.

    Nai schreef:
    Zo lang je het uitkan zetten ;d of dat er niks komt te staan als er ook niks in staat.. -Dus niet dat je gebabla krijg van; Deze user heeft nog geen favorieten gekozen-
    Dan vind ik alles best ;d.


    Dit dus ;D


    wat was dit ookalweer

    Voor! Lijkt me eigenlijk een bestgoed idee, maar je moet het wel uit kunnen zetten :)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Wat een leuk idee!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben in! Ik vind het echt een leuk idee (=


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Square schreef:
    Als je het ook uit kunt zetten, het niet te veel ruimte in beslag neemt (bijvoorbeeld niet de hele beschrijvingen van de stories maar alleen de titels, of misschien een soort uitklapmenu?) en het mogelijk is om zoiets te programmeren, lijkt het me echt een heel leuk idee. ^^


    Funny you're the broken one, but I'm the only one who needed savings.

    Mulleroni schreef:
    Ik ben voor. (:


    Family is like music. Some high notes, some low notes, but always a beautiful song

    Ik ben voor. Vooral omdat dit, als dit wordt geïntegreerd in de site, het veel meer nut zal hebben dan wanneer je het simpelweg onder een spoiler plaatst. Het maakt net even meer indruk, denk ik.


    For those I love, I will sacrifice

    Nai schreef:
    Zo lang je het uitkan zetten ;d of dat er niks komt te staan als er ook niks in staat.. -Dus niet dat je gebabla krijg van; Deze user heeft nog geen favorieten gekozen-
    Dan vind ik alles best ;d.


    The thing you do mean something to people -Ncis