• Het idee is een functie op je profiel waarbij je een aantal favoriete stories kunt plaatsen, bijvoorbeeld vijf. Het gaat niet om stories van jezelf, maar juist van anderen. Het is een manier om andermans verhaal in het zonnetje te zetten, maar wat ik vooral leuk en handig vind, is dat het je helpt zoeken naar een leuk verhaal. Als ik weet dat iemand dezelfde verhalen leest als ik, kan ik op zijn of haar profiel kijken wat hij/zij nog meer leuk vindt. Wat mij betreft volstaat de titel van het verhaal en hoeft er geen uitgebreide samenvatting bij.

    Daar tegenover staat natuurlijk wel dat de functie uit moet kunnen voor degenen die het niets vinden. Op deze manier denk ik dat niemand er last van zal hebben als het eventueel doorgevoerd wordt.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 11:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben voor. Deze site gaat steeds meer om de verhalen in plaats van de quizzen, heb ik zelf het idee en dan is zo'n idee een hele leuke optie om toe te voegen als het kan.


    Chaos is a ladder.

    Shion schreef:
    Zo lang je het uitkan zetten ;d of dat er niks komt te staan als er ook niks in staat.. -Dus niet dat je gebabla krijg van; Deze user heeft nog geen favorieten gekozen-
    Dan vind ik alles best ;d.


    -

    Ik ben voor, zolang het te programmeren valt en je het ook uit kan zetten. Lijkt me een heel leuk idee en ik snap niet wat er mis mee is (krul).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    Als je het ook uit kunt zetten, het niet te veel ruimte in beslag neemt (bijvoorbeeld niet de hele beschrijvingen van de stories maar alleen de titels, of misschien een soort uitklapmenu?) en het mogelijk is om zoiets te programmeren, lijkt het me echt een heel leuk idee. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Weet iemand of dit überhaupt te programmeren valt? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Shion schreef:
    Zo lang je het uitkan zetten ;d of dat er niks komt te staan als er ook niks in staat.. -Dus niet dat je gebabla krijg van; Deze user heeft nog geen favorieten gekozen-
    Dan vind ik alles best ;d.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ensiferum schreef:
    Weet iemand of dit überhaupt te programmeren valt? (:


    Alles valt wel te programmeren, nou ja, erg veel in ieder geval, maar dit lijkt me wel te programmeren, want ik heb het ook bij andere sites gezien.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Square schreef:
    Als je het ook uit kunt zetten, het niet te veel ruimte in beslag neemt (bijvoorbeeld niet de hele beschrijvingen van de stories maar alleen de titels, of misschien een soort uitklapmenu?) en het mogelijk is om zoiets te programmeren, lijkt het me echt een heel leuk idee. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ensiferum schreef:
    Weet iemand of dit überhaupt te programmeren valt? (:

    Tuurlijk kan dat. Ik zou het binnen 5 minuten kunnen doen. Zou er niet mooi uit zien, maar goed, dat is nu niet het punt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    Als je het ook uit kunt zetten, het niet te veel ruimte in beslag neemt (bijvoorbeeld niet de hele beschrijvingen van de stories maar alleen de titels, of misschien een soort uitklapmenu?) en het mogelijk is om zoiets te programmeren, lijkt het me echt een heel leuk idee. ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Klayley schreef:
    Ik ben voor. Deze site gaat steeds meer om de verhalen in plaats van de quizzen, heb ik zelf het idee en dan is zo'n idee een hele leuke optie om toe te voegen als het kan.


    effort never betrays you

    Titan schreef:
    (...)
    Tuurlijk kan dat. Ik zou het binnen 5 minuten kunnen doen. Zou er niet mooi uit zien, maar goed, dat is nu niet het punt :Y)

    Waar wacht je dan op? (joehoe)


    -

    Gylvie schreef:
    (...)
    Waar wacht je dan op? (joehoe)

    Ik heb andere dingen te doen waar ik geld voor krijg, haha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Square schreef:
    Als je het ook uit kunt zetten, het niet te veel ruimte in beslag neemt (bijvoorbeeld niet de hele beschrijvingen van de stories maar alleen de titels, of misschien een soort uitklapmenu?) en het mogelijk is om zoiets te programmeren, lijkt het me echt een heel leuk idee. ^^


    :)

    Titan schreef:
    (...)
    Ik heb andere dingen te doen waar ik geld voor krijg, haha.


    Ach, die vijf minuutjes die je eraan kwijt bent... ;p


    Every villain is a hero in his own mind.