• Het is 1961 in Massachusetts, locatie het St. Dymphna Catholic Asylum. Deze loopt al een tijdje goed sinds hij geopend is een paar jaar geleden, er zitten patiënten in en alles loopt op rolletjes. Het gebouw is oud al al vaak genoeg voor andere dingen gebruikt. Nu is het omgedoopt naar St. Dymphna, de patroonheilige voor mentaal zieken. Ze kunnen bidden wat ze willen naar de heilige of naar hun God, er is niemand die luistert. Eenmaal door de voordeur kom je er vaak niet meer uit. Er gebeuren allerlei dingen die niet horen, ouderwetse therapieën, nieuwere, experimentele dingen, mysterieuze verdwijningen en doden. Dat is niet het enige, want er zijn genoeg klachten over intimidatie en geweld die nooit behandeld worden, zelfs de nonnen wuiven het weg. Is er iemand die hier tegen opstaat of blijft iedereen braaf hun medicijnen innemen en gelooft iedereen dat hij ook echt gek is? De medicijnen zorgen er enkel voor dat je gekker word, terwijl niemand gelooft wat je zegt omdat je toch gek bent.


    Het gebouw
    Begane grond:
    Daar loopt een trap naar alle verdiepingen, de énige trap in het hele gebouw. Hier zijn eveneens de kantoren en het speciale lab en behandelkamer van de psychiater.
    Eerste verdieping:
    De dagkamer waar je verschillende dingen kan doen. Muziek luisteren, tv kijken of spelletjes doen. Hier spendeer je het grootste gedeelte van je dag. Ook is hier de ziekenafdeling en een paar speciale kamers voor onder andere shocktherapie en een keuken.
    Tweede verdieping:
    Hier zijn de slaapkamers. De ene vleugel voor de vrouwen, de ander voor de mannen. Iedereen slaapt per twee in een stapelbed en heeft iedereen eigen kastje voor spullen die regelmatig doorzocht word op verboden dingen. In het midden zijn de slaapplekken voor het personeel, die hebben ieder een eigen kamer, met bed, bureau en een kast. Aan het einde van de vleugels vind je een douche.
    Derde verdieping:
    De gevreesde eenzame opsluiting, oftewel isoleercellen. Ze zijn klein, er past alleen een bed in en dichtgemetseld raam. Er staat een emmer voor je behoeftes.
    De kelder:
    Daar bevind zich het Mortuarium. Doden zijn niet zeldzaam hier. Eveneens is hier een crematorium.


    Regels
    - Graag zoveel mogelijk een balans houden tussen de jongens.
    - Per post is er een minimum van 300 woorden.
    - 16+ is toegestaan
    - Perfect karakters(Mary Sue's en Gary Stu's) worden niet goedgekeurd.
    - Maximaal twee rollen in variatie.
    - Enkel ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven.
    - Offtopic in het praattopic voor de overzichtelijkheid.
    - Zorg voor een goede interpunctie, spelling, grammatica en gebruik van leestekens.


    Informatie
    Het is voor de patiënten niet toegestaan om veel in hun bezit te hebben en het moet goedgekeurd zijn. Dit mogen geen scherpe voorwerpen zijn. Ze dragen grijze kleren, voor de mannen een broek en een shirt, voor de vrouwen een jurk tot op hun knieën. Ze hebben veterloze schoenen. Eten doen ze vaak in hun kamer of in de slaapkamer. Deze deuren zitten enkel op slot als ze iets gedaan hebben, de meeste deuren door het complex heen zijn gewoon open. Het grootste gedeelte van de dag zijn ze vrij om ergens heen te gaan, tot een personeelslid anders besluit. De hoofdnon, pastoor en de psychiater zijn altijd de leidinggevenden. Psychiaters mogen ook chirurgische taken uitvoeren en nonnen hebben een EHBO-diploma.


    Rollen:
    geen vrouwen meer!
    Hoofdnon [max 1]
    - Maria Augustina Livington || 25 || Barbarossa

    Pastoor [max 1]
    - Michael Jones || 34 || Eternamente

    Psychiater [max 2]
    - Owen Garzia || 28 || Cashby
    - Alexander Matthew Somerhalder || 33 || Calipso

    Patiënten [onbeperkt]
    - Raelin Amarante Vartanian || 18 || Stemmen || Infano
    - Kathleen Nancy Lewis || 23 || Homoseksueel || Eternamente
    - Evelynn Diana Limentine || 20 || Dissociatieve identiteitsstoornis || Calipso
    - Emelie Vluchthove || 21 || Psychoses, depressie || Asmodeus
    - Morthus Ghost || 22 || Schizofrenie, gespleten persoonlijkheid, psychopatische trekjes, satyriasis || Metalizer
    - Chester King || 21 || Catatone schizofrenie || Twist
    - Graydon Thomas Hemmings || 20 || Ziet 'geesten' || AtticusM

    Nonnen [max 5] (stop tot er ook broeders zijn)
    - Tamara Victoria Hyland || 19 || Teixeira
    - Fifine Lagodia || 16 || Ivoryskin

    Broeders [max 5]


    Beveiliging [max 2]
    - Dante Qualls || 27 || Morticia
    -

    Invullen
    Patienten
    Naam:
    Leeftijd: (minimaal 18)
    Geslacht:
    Aandoening:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Bezit:
    Extra:


    De rest
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (nonnen minimaal 16, broeders minimaal 18, de rest minimal 20)
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Dit is mijn eerste RPG en veel mensen hebben mij geholpen om dit zo op te kunnen zetten, die ik allemaal graag wil bedanken. Ik heb een hoop vragen gesteld. Als iemand nog een punt van verbetering ziet hoor ik het graag!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 18:23 ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Het is geen afkickkliniek, mensen zijn er om een mentale ziekte. Hij kan geen interesse hebben in oude bands die toen niet oud waren of nog niet eens bestonden. Sneakers werden in die tijd niet gedragen, pas vanaf 1970.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Oke ik zal het verbeteren.


    How far is far

    Kan geesten zien ook als aandoening? (Kwam in eens in mijn hoofd op geen idee waarom.) Zo niet verzin ik wel iets anders, maar ik wil het even zeker weten.


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Is hij zo wel goed?


    How far is far

    @AttucisM, dat kan, maar de diagnose word wel waarschijnlijk psychose of iets in die richting.

    @Kendizzzzle, een stuk beter ja. Ik heb hem erbij gezet, maar zou je willen proberen om hem nog iets langer te beschrijven?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik heb nu even niks mee om erbij te zetten, ik zal even nadenken, misschien heb ik vanavond iets.


    How far is far

    Oké, maar ik vraag me dan wel af of je de woordenlimiet per post van 300 gaat halen.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Naam: Graydon Thomas Hemmings
    Leeftijd: 20
    Geslacht:Mannelijk
    Aandoening: Ziet 'geesten'
    Innerlijk: Graydons innerlijk is flink gaan veranderen door zijn aandoening en het verlies van zijn broertje. Hij probeerde zich zo goed mogelijk van zijn omgeving af te sluiten om na te kunnen denken wat er aan dat hand was. Niet alleen dat. Hij was bang, bang voor de dingen die hij zag. Hij wist niet wat hem overkwam en dacht dat hij gek aan het worden was. Volgens hem was het de beste manier om er zo min mogelijk over te praten.
    Hij was niet meer de persoon die hij eerst was, maar iemand anders in zijn lichaam.
    Graydon vertrouwd niet veel mensen. Hij is bang dat ze hem uitlachen door zijn aandoening.
    Uiterlijk:


    Graydon is lang. 1.93. Soms heeft hij daar moeite mee maar het kan ook zijn voordelen hebben.
    Zijn ogen zijn groen met een bruin tintje er in. Vaak hebben ze een moeie blik. Dit komt omdat hij door zijn dromen vaak wakker word of niet wilt slapen, wat natuurlijk weer gevolgen heeft. Soms heeft hij ook wallen. Ook verraad zijn bleke huid of hij moe is of niet, doordat je daardoor ook een donkere rand bij zijn ogen ziet.
    Met zijn bruine haar heeft hij daar geen problemen mee aangezien dat van zichzelf al warig is.
    Verleden: Graydon groeide op met twee oudere broers en een jonger broertje. Als leek goed te gaan tot dat zijn jongere broertje ernstig ziek werd. Het leek er eerst op dat hij beter zou worden, maar al snel bleek het tegenovergestelde. Het werd alleen maar erger tot hij uiteindelijk stierf.
    Na de dood van zijn broertje kreeg Graydon dromen die als een soort film voor bij speelde. Elke keer was het de zelfde droom. Steeds weer zag hij zijn broertje met een bleek gezicht in het bed liggen. Het bleef niet alleen bij een droom.
    Een jaar naar de dromen begon hij iemand te zien die sprekend op zijn broertje leek. Niet alleen leek deze persoon op zijn broertje, het was zijn broertje. Hij probeerde dit tegen zijn familie te zeggen, maar zij wouden hem niet geloven. Ze dachten dat het gewoon kwam door de band die ze met elkaar hadden. Voor een tijdje geloofde Graydon dit tot hij ook andere begon te zien.
    Zelf geloofd hij dat hij het niet verbeeld.
    Bezit: Een foto van zijn broertje.
    Extra:-


    (Als ik hem moet aan passen of uitbreiden zeg dat dan.)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 21:10 ]


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    Sorry, haal me toch maar weer van de lijst want ik ga dit wss echt niet kunnen bijhouden enz door de drukte. Veel plezier verder aan de rest!


    16 - 09 - '17

    Hij is goed gekeurd hoor!

    @Cenation, dat is niet erg, ik begrijp het. Succes met alles wat je moet doen!


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik vul 'm vandaag echt in, beginning soon, aangezien ik het echt kei en keidruk had de afgelopen 2 dagen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Na mijn bedenkingen wil ik toch wat reserveren. Wat is er nog nodig?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Na mijn bedenkingen wil ik toch wat reserveren. Wat is er nog nodig?


    Wat leuk!
    Vooral een psychiater, nonnen, broeders en beveiliging. Maar een patiënt mag ook nog als je dat wilt.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Eternamente schreef:
    (...)

    Wat leuk!
    Vooral een psychiater, nonnen, broeders en beveiliging. Maar een patiënt mag ook nog als je dat wilt.

    Ik heb een hekel aan psychiaters, dus dat gaat 'm sowieso niet worden. Daarbij heb ik het liefste een vrouw momenteel, dus broeders vallen eveneens af. Hmg, ik twijfel. Eerlijk gezegd wil ik wel een patient, maar daar zijn er al genoeg van. Wat hoort de beveiliging te doen? Alleen opletten of niemand ontsnapt, of wat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zal mijn rol vandaag invullen.