• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (mijn topics)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 15:50 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Kraaijkamp schreef:
    [Mijn topics.]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Liam Payne
    Ik stond rustig in Louis's keuken thee te zetten terwijl de rest van de lads in de woonkamer hing. Mijn ogen waren nog wat klein van de jetlag en mijn haar was over de tijd erg lang gegroeit, maar dat kon me nu niets schelen, zelfs neit dat ik er nu als een zwerver uit zag met een stoppelbaardje, warrige krullen, een joggingbroek en een oude sweater. Ik schonk het hete water in de theepot toen de waterkoker afsloegen hing er een paar theezakjes in. De pot zette ik op het dienblad met een aantal kopjes, vorkjes, suiker, melk en honing en de trommel met koekjes. Het was vreemd dat ik precies wist waar alles in elk van de huizen van de jongens lag, in de keuken in elk geval, behalve in die van Zayn. Ik zette het dienblad op tafel neer en plofte op de grond neer. Daar begon ik rustig de kopjes thee in te schenken, zoals ze die wilden, en te roeren met de vorkjes. Ik deelde een voor een de kopjes uit en nam uiteindelijk zelf een slokje van mijn thee. Ik vond het vreemd dat Marnie nog niet had gesmst of gebelt, maar aan de andere kant was ik er ook wel weer blij om. Ik zat erg met mezelf in de knoop en ik wilde haar absoluut geen pijn doen. Ik wilde er dan ook met niemand over praten. Zoizo was ik niet van al het praten en daarbij hoe meer mensen het wisten, hoe meer kans dat iemand behalve ik het zou zeggen en haar hart zou breken. Dat mocht niet gebeuren.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 18:50 ]


    Bowties were never Cooler

    Kraaijkamp schreef:
    [Mijn topics.]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ziallicious schreef:
    (...)


    Do what you love, love what you do

    Harry Styles.
    Een beetje slaperig zat ik op de bank van Louis. Ik kon mijn ogen amper openhouden dankzij de jetlag. De tour was super vet en leuk geweest, alleen ik was wel blij om weer naar huis te gaan. Ik miste Evana heel erg. Ik had haar lang niet gezien en ik miste haar aandacht. Terwijl ik op de thee wacht die Liam aan het zetten is, pak ik m'n telefoon om te kijken of Evana al iets gestuurd heeft. We hadden nog niet heel lang een relatie maar het voelde als zo goed tussen ons. Ik draai me om om te zien dat Liam eraan komt met de thee. Ik pak hem aan en neem voorzichtig een slokje. Ik besluit met mezelf dat als ik thuis ben ik meteen m'n bed in duik. Opnieuw pak ik m'n mobiel maar Evana heeft nog steeds niets gestuurd. Ik twijfel of ik haar iets zal sturen maar ik wil niet te obsessed overkomen. Ik druk op de app Whatsapp en druk op onze chat. 'hiiii, zal ik vanavond langskomen? xx' besluit ik dan maar te sturen naar haar.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Aedan Tomas Iones
    Ik zat thuis op de bank Assassin's Creed te spelen in mijn onderbroek. Wat? Ik was binnen. Mijn ouders en broertje en zusjes had me vaak genoeg in mijn boxer gezien. Ik riep af en toe wat naar het grote scherm. Ik drukte op pauze toen ik een gezoem hoorde. In de hoek zag ik Evana's telefoon trillen? Zou ik kijken? Haar vriendje was weer terug in Groot Brittannië. Die zou het wel eens goed kunnen zijn. Ik vertrouwde die jongen niet helemaal. Zijn mooie groene ogen voorspelde niet veel goeds, net als zijn reputatie. Ik wilde niet dat hij haar hart zou breken. Toch vond ik het niet netjes om in haar telefoon te neuzen. Ik pakte toch haar mobiel. Ik ben thuis. Het zou echt geweldig zijn als je langs komt. Ik mis je zo. Je hebt het adres. Xx Ik verstuurde het in de hoop dat hij zou komen. Dan kon ik ze nog wat in de gaten houden. Daarbij was het een leuke verrassing voor Evana, iets wat ze wel verdiende. Ze zat duidelijk thuis niet lekker in haar vel. Ik legde de mobiel terug en sprong terug op de bank en ging in kleermakerszit verder met gamen en naar het scherm roepen.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 20:40 ]


    Bowties were never Cooler

    Kraaijkamp schreef:
    [Mijn topics.]


    night thinking, day dreaming

    Louis Tomlinson
    Mijn benen over de rugleuning, helemaal onderuit gezakt en alles op zijn kop zien, dat was alles wat ik erover kon zeggen. Alhoewel ik ook nog moeite had met mijn ogen openhouden, want nu begon ik de vermoeidheid die een tour met zich meebracht toch te voelen. Het allerliefste wilde ik dan ook mijn oude, warme, vertrouwde bed in stappen en de eerst komende dagen aan een stuk doorslapen, maar wist dat ik dat niet kon maken. Zeker niet nu de andere jongen hier ook nog waren en deze zou ik echt niet zo het huis uittrappen. Ik zou nog eerder zelf weggaan en dan na te gaan dat het mijn appartement was. Mijn blik ging naar een slaperige Harry, om vervolgens door te laten gaan naar Zayn, Liam die met de thee bezig was en uiteindelijk Niall. Bij de laatste krulde mijn mondhoeken toch ietwat omhoog, maar om dit niet op te laten vallen ging mijn blik naar de persoon die ik als derde had genoemd. 'Je bent een schat,'zei ik, doelende op de thee. Het waren de vaste woorden die mijn mond verlieten toen iemand iets deed waar ik eigenlijk te lui voor was of iets in die richting.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Evana Bella Iones

    Ik zat in mijn kamer en zat op mijn knieen op mijn bureau zodat ik aan mijn muur kon.
    Ik was namelijk in potlood een grote schets aan het maken op mijn muur. Tot nu toe had ik een grote boom met een schommel met een klein meisje er op meer wist ik nog niet. Ik was blij dat ik van mijn ouders toestemming had gekregen om iets op mijn muur te schilderen. Op zoon moment vergat ik even al mijn zorgen en frustraties. Ik zuchten tekende nog een klein detail en sprong van mijn bureau af. Ik liep naar mijn bed en liet me er op vallen. Ik dacht aan Harry aan zijn mooie krullen zijn lieve lach aan zijn prachtige ogen. Ik miste hem niet dat ik het toe zou geven maar ik miste hem en ik was dus echt wel blij dat zijn tour voor bij was ook al waren we nog niet zo lang samen. Ik zuchten nog is propten mijn oortjes in mijn oren en sloot mijn ogen tijd om even alles te vergeten.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    - MT -


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Kraaijkamp schreef:
    [Mijn topics.]


    El Diablo.

    Liam Payne
    Al snel nam Harry zijn kopje aan. Ik ging verder met de thee voor de andere. De laatste ging naar Louis, die onderste boven op zijn bank lag. Ik roerde nog even met het vorkje in het kopje en gaf het kopje aan hem. Ik glimlachte schammel toen hij me een schat noemde. Dit soort complimentjes waren erg fijn en ik koesterde ze alleen maar meer omdat ze me waarschijnlijk een klootzak zouden vinden als ik het aan Marnie zou vertellen. Ik moest het doen, voor mezelf, dat wist ik ook wel, maar ik wilde haar ook echt geen pijn doen. Ze was mijn maatje, maar het faken van de liefde, wat eigenlijk al voor de tour was begonnen was. Ik dronk afwezig mijn thee, denkend aan hoe ik haar het minst pijn kon doen, waardoor juist de meest verschrikkelijke scenarios door mijn hoofd speelden. Mijn gezicht hield ik zo goed mogelijk in een pokerface, maar mijn ogen moest ik neerslaan om ze niets te laten verraden. Harry was inmiddels aan het klooien met zijn mobiel. Misschien moest ik ook maar gewoon met haar afspreken. Ik ging het namelijk zoizo niet uitmaken via sms. Lief, zullen we afspreken? Zeg maar waar. Xjes Li Ik stopte mijn mobiel weer weg en dronk verder aan mijn thee, denkend aan de woorden die ik zou gebruiken. Ondanks dat de liefde al lang en breed verdwenen was, vond ik dit nogsteeds erg lastig.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.
    Vandaag was letterlijk weer een baaldag voor mij. Niets zat mee, ik had zojuist een nieuw puistje ondekt op mijn kin. De meeste fantastische plek die je -je maar kan voorstellen. Like, not. Mijn haar wilde niet in de knot gaan zitten zoals ik dat wilde en tot overmaat van ramp had mijn stijltang het zojuist begeven. Eén van de dingen in het leven die een vrouw nodig moest hebben. En ik zeker, ik kon niet leven zonder mijn stijltang. Dus dat werd vanmiddag dan weer even alle winkels afstruinen voor een nieuwe. Misschien maar direct langs de kapper want mijn haar had - oh, wacht, vandaag waren Liam en de rest van de jongens terug gekomen van hun tour. Ik sloeg met mijn vuist op tafel. "Shit, shit, shit, dat ga ik dus nooit redden... Goed bezig, Marnie." Ja, ik praatte soms in mezelf en nee dat boeide me niets. Dat kon ik dus niet oplossen... Dan maar morgen op zoek naar een stijltang. Net op het moment dat ik bedacht dat het me een goed idee leek om Liam te gaan sms'en hoe de vlucht was, trilde mijn mobiel al uit zichzelf. Automatisch verscheen er een glimlach op mijn gezicht toen ik de naam 'Liam <3' op het scherm zag staan. Al moest ik eerlijk toegeven dat het de laatste tijd wat minder lekker liep tussen ons dan voorheen, maar goed, dat kon ook aan mij liggen. Ik klikte op openen en er verscheen een niet al te lang sms'je in beeld. Lief, zullen we afspreken? Zeg maar waar. Xjes Li. Ik tuitte kort mijn lippen en begon wat terug te tikken. Is goed, zeg maar waar? x. Net toen ik me bedacht of er geen 'love you' of al die andere chlichés erachter moest, had ik al op verzenden gedrukt. Maar ik maakte me er al niet meer druk om, want dat puistje op mijn kin leek met de minuut erger te worden. Help.


    stay safe because I like being alive at the same time as you