• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    MT.
    Zal zo wel een post schrijven met Zayn.


    "All of my hates you ": - James Malow.

    Aedan Tomas Iones
    Ik fronste toen ik de bel hoorde. Ik zette het spel weer op pauze. "Ev. Kom!" riep ik voor ik naar de deur liep. Dat ik nogsteeds in alleen mijn boxer liep was voor mij geen probleem. Ik schaamde me niet voor mijn lijf. Ik had geen sixpack, maar was wel heel dun, dus ik was niet bang voor rare opmerkingen. Ik opende de deur en keek recht in twee prachtige groene ogen onder warrig bruin krullend haar. Hij was de vriend van mijn zusje, maar ik kreeg het wel opeens erg warm, ondanks mijn schammele kleding. Nu merkte ik ook hoe ongepast ik er eigenlijk bij liep. "Kom binnen. Ik roep haar even." zei ik in mijn zware Ierse accent. Ik liep naar de trap. "Ev! Kom! Het is voor jou! Het maakt me niets uit of je geen make-up op hebt of in je pjama loopt. Gewoon komen!" Onderling sprak ik alleen Iers met mijn familie. In die taal was ik ook opgevoed. Ik sprak Engels ook wel vloeiend, maar toch sprak ik liever Iers. Ik haalde een hand door mijn warrige rode haren. Van de kapstok haalde ik een bloes en deed die open aan om toch wat meer aan te hebben. "Kom binnen. Wil je wat drinken?" vroeg ik aan hem terwijl ik de kamer in liep om mijn spel op te slaan en koffie te maken.

    [Het schuine zegt hij in het Iers]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 18:31 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik
    Met een kreun doe ik mijn ogen open om ze daarna direct weer te sluiten vanwege het licht. Mijn hoofd voelt alsof het ieder moment uit elkaar kan spatten. Ugh, misschien heb ik gisteren wel te weinig geslapen. Langzaam haal ik een hand door mijn haar en kijk naar de andere jongens waarvan Harry en Liam ontbreken.. Zodra ik probeer te herinneren waar deze zijn schiet er een pijnlijke steek door mijn hoofd heen. Met een zucht probeer ik mijn ogen aan het licht te laten wennen om vervolgens op te staan. Uit mijn mond kwam een kleine gekwelde kreun. Mijn gezicht verstrakte toen ik een leeg sigarettenpakje in me broekzak vond. Door de lange tour was mijn voorraad peuken op en betekende dat niet veel goeds voor de andere jongens. Niet enkel omdat ze dan een chagerijnige Zayn hadden maar ook door het slaaptekort had ik een enorm kort londje. Geweldig...


    "All of my hates you ": - James Malow.

    Evana Bella Iones

    Terwijl ik mijn ogen dicht had zong ik mee met 1 van mijn lievelings liedjes. Patience van Take That. Toen dat mijn lievelings stukje kwam zong ik lekker hard mee.
    Cause I need time
    My heart is numb, has no feeling
    So while I'm still healing
    Just try and have a little patience

    Door het zingen heen hoorden ik Aeden ineens in het iers roepen.
    "Ev! Kom! Het is voor jou! Het maakt me niets uit of je geen make-up op hebt of in je pyjama loopt. Gewoon komen!" Ik zuchten en deed mijn oortjes uit. ’Wat is er Aeden!’ Riep ik terug in het Iers terwijl ik met een borstel door mijn haar ging en richting de trap liep. Verbaasd dat ik geen antwoord kreeg liep ik traag de trap af en sprong van de 2 laatste tredens iets wat ik altijd deed. Ik liep richting de woon kamer en er verscheen een grote grijns op mijn gezicht toen dat ik zag wie er was.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Harry Styles
    De deur wordt open gedaan en met een ruk draai ik mijn gezicht naar een jongen toe. Ik krijg een soort shock door m'n lichaam en voel de bekende blosjes op mijn wangen komen, waar ben ik mee bezig? Voor mij staat een jongen met prachtig rood/oranje haar en een lief gezichtje. Dit moet vast het broertje van Evana zijn. Ik bekijk niet alleen zijn gezicht maar ook zijn lichaam. Een kleine glimlach komt op mijn gezicht als ik doorheb dat hij alleen maar een boxer aanheeft. Ik liep ook graag met zo weinig mogelijk aan dus dat hij dat ook doet, kan ik me goed voorstellen. "Kom binnen. Ik roep haar even." Zei de jongen. Hij loopt naar de trap en aandachtig volg ik hem met mijn ogen. Hij roept iets in het iers naar boven wat ik bijna niet kan verstaan. Maar ik herken Evana's naam in zijn geroep. Hij draait zich weer om naar mij en als zijn ogen contact maken met de mijne kijk ik snel weg. Hij loopt naar de kapstok en doet een blouse aan die zijn rug en een deel van zijn buik bedekt. "Kom binnen, wil je wat te drinken?" Zegt de jongen terwijl ik achter hem aanloop, de woonkamer in. "Uh ja, een koffie is uh, goed." Stamel ik wat. Ik kijk wat om me heen als ik iemand de trap af hoor komen. Als ik Evana met een big smile zie staan kan ik niks anders doen dan lachen. 'Heeeeey, wat heb ik jou gemist zeg!' Roep ik enthousiast naar Evana terwijl ik met mijn armen wijd open sta, klaar voor een knuffel.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Evana Bella Iones

    Zo dra hij me ziet verschijnt er een grijns op zijn gezicht waar door de vlinders in mijn buik alleen maar harder gaan fladeren en ik moeite moet doen ze koest te houden. "Heeeeey, wat heb ik jou gemist zeg!'" Roept Harry enthousiast naar me terwijl hij zijn armen spreid klaar voor een knuffel. Ik grijns en loop naar hem toe. ‘ik heb je ook gemist heel hard zelfs’ fluister ik in zijn oor terwijl ik hem terug knuffel en mijn armen stevig rond hem neer gooi niet van plan hem ooit nog los te laten. Wat jammer genoeg wel best snel gebeurd.


    (Sorry dat het zo kort is ik had nog wel wat ideen maar het gaat echt als ik zelf geen karakters van iemand anders bestuur en dat doe ik niet dus ja XD.)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 21:16 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    Ik voelde met elke beweging die ik deed de ogen van de jongen in mijn lijf branden. Ik was zelfs helemaal vergeten hoe hij heette. Het was mijn zusje's vriendje en ik wilde gewoon dat ze voorzichtig was en hij voorzichtig was met haar en voor de rest maakte het me niet veel uit wie het was. Ondanks dat ze het niet leek te beseffen, was mijn zusje wel een van de belangrijkste personen in mijn leven en ik voelde me erg verantwoordelijk over haar, hoe onverantwoordelijk ik altijd ook was. Toen ik Evana had geroepen liep ik de kamer in, sloeg mijn spel op en vroeg of hij wat wilde drinken. Hij zei koffie en ik verdween de keuken in. Zijn stem was schor, maar nogsteeds heel sexy. Nee, stop Aedan. Hij is het vriendje van je zusje. Ik schudde mijn hoofd en begon koffie te zetten. ik hoorde haar beneden komen. "Wat wil je drinken?" riep ik naar de woonkamer. Dat ik geen Engels sprak zou voor haar wel genoeg moeten zijn om te begrijpen dat ik het tegen haar had. Ik had inmiddels twee mokken dampende koffie. "Wil je er wat in?" riep ik over mijn schouder. Zelf dronk ik het helemaal zwart met wat cacoa erbovenop, maar bijna niemand deed dat. Volgens mij deed helemaal niemand dat en was ik gewoon raar. Ik was in elk geval raar en het kon me niets schelen.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.
    Ik merkte dat Liam niet zo heel vlug op de vraag van de ober reageerde en ik fronsde lichtjes mijn wenkbrauwen, er moest dus wel degelijks iets met hem aan de hand zijn. Uiteindelijk bestelde hij een cola en verdween de ober weer. Liam zuchtte en keek me aan, ik had de neiging om zijn handen vast te pakken, maar op dit moment wist ik niet of Liam daar wel zoveel behoefte aan had, dus besloot ik maar gewoon om ze samen gevouwen voor me te leggen. "Ik heb op tour veel tijd gehad om te denken." Zei hij zacht, bijna zo zacht dat ik het haast niet kon verstaan. "Ja?" Vervolgde ik, waar ik mijn hand bij gebruikte om mijn woorden wat bij te steunen. Liam was altijd al niet zo'n iemand die graag over zijn gevoelens of wat dan ook praatte, maar nu kreeg ik er toch bijna niets uit. Ja, ik begon toch wel bezorgd te worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik zuchtte toen ze door drong. het was duidelijk aan haar manier van doen en aan haar stem te merken dat ze echt bezorgd was. ik nam onrustig een slok cola die de ober had neergezet en schraapte mijn keel nogeens. Mijn ogen keken recht omhoog in die van haar. "Ik heb gedacht over mij en ons en jou. Ik mag je echt heel graag als persoon en vriendin, maar een romantische relatie kan ik niet meer opbrengen. Het ligt hoe je het ook wend of keert niet aan jou, maar aan mij. Er is geen mogelijkheid in het universum dat het aan jou ligt." Bij elk leesteken viel er een gespannen stilte. Ook probeerde ik haar echt op haar hart te drukken dat het niet aan haar lag. Zij kon er niets aan doen dat ik op jongens viel en al helemaal niet dat ik er nu pas achter kwam. Als ik single was geweest had ik het aan mijn ouders en de jongens vertelt, dan in een filmpje op youtube gegooit en no problem, maar deze relatie maakte alles heel lastig. Vooral omdat ik haar heel graag gewoon als beste vriendin wilde houden.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.
    Al gauw kwam de ober met de drankjes en zette hij voor Liam de cola neer en voor mij mijn thee, doelloos begon ik met het lepeltje te spelen die in mijn thee mok zat. Toen Liam begon te praten keek ik hem opnieuw aan. "Ik heb gedacht over mij en ons en jou. Ik mag je echt heel graag als persoon en vriendin, maar een romantische relatie kan ik niet meer opbrengen. Het ligt hoe je het ook wend of keert niet aan jou, maar aan mij. Er is geen mogelijkheid in het universum dat het aan jou ligt." Ik knipperde kort met mijn ogen en het duurde zeker een vijftal minuten voordat ik Liam's woorden pas echt doorkeeg. Dus het was nu over? Ik opende mijn mond, maar sloot 'm gelijk weer. Ik wist niet zo heel goed wat ik moest zeggen, ergens in de verte had ik het wel een beetje zien aankomen, we reageerde natuurlijk anders op elkaar. Maar, ach, ik weet het niet en wat wist ik eigenlijk wel? "Heb je een ander?" Was het enige wat ik vroeg. Volgens mij drong de helft me alsnog niet door.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Onder mijn woorden, maar zeker ook erna, was ik gefocussed op haar gezicht en bewegingen. ik kon de verwarring van haar aflezen terwijl het bericht langzaam inzonk. Na een tijdje stilte kwam de vraag die ik had moeten zien aankomen, maar die ik niet had zien aankomen. "Natuurlijk niet. Wat er ook tussen ons wel of niet goed liep, ik zou nooit vreemd gaan, ga niet vreemd en zal in de toekomst ook echt niet vreemd gaan." Dat was een ding waar degenen met wie ik een relatie kreeg van opaan komen. Het uitmaken was vaak even pijnlijk voor hen als voor mij, maar vreemd gaan loste niets op en deed alleen meer pijn, was mijn mening. "Het loopt niet omdat ik niet op meisjes val." En het was eruit. Een hele last viel van mijn schouders, maar tegelijkertijd had ik er nog genoeg op liggen om me nogsteeds ver gebogen te laten lopen. Na een korte stilte ging ik verder. ''Al sinds het begin van de pubertijd worstel ik met mezelf. Mijn gevoelens heb ik nooit goed begrepen en ze maakten me van tijd tot tijd helemaal krankjorem. Pas nu ik op tour in stilte en alleen heb kunnen denken, zonder constante sociale druk van buitenaf is de bal gaan rollen en kreeg ik de mogelijkheid tot de bodem van mijn gevoelens te komen. Gevoelens die ik zeker eerst niet wilde erkennen of accepteren, maar uiteindelijk kan je niet anders." Dit kwam er in een lange stroom van zachte vlugge woorden uit, al was het al wel wat harder dan daarnet.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.
    Er verscheen een kleine zwakke glimlach rond mijn lippen na zijn eerste woorden. De altijd betrouwbare Liam, die zou nog een vlieg niets kwaad doen. Ik had natuurlijk kunnen weten dat hij niet vreemd zou gaan, maar, ik ben en blijf toch een vrouw. "Het loopt niet omdat ik niet op meisjes val." - "Wacht..." Ik wreef kort met mijn beide handen over mijn gezicht voordat ik Liam terug aankeek. "Dus je bent gay?" Ik fronste mijn wenkbrauwen en voordat ik nog iets kon zeggen kwam er weer een heel relaas aan woorden en ik moest mijn aandacht er goed bij houden, anders wist ik zeker dat ik er de helft maar van volgde. Al snapte ik hem wel precies. En ik wist niet waar het aan lag. "Oké, ik begrijp je mening. Ik vind het eigenlijk wel schattig. Weten de jongens het al en je ouders?" Ik wist wel dat een normaal vriendinnetje nu tranen met tuiten zou moeten huilen, maar ik wist niet wat het was ergens voelde ik een opgelucht gevoel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ze leek me erg verdwaast door mijn woorden, maar de stortbuien aan tranen die ik zo erg had gevreesd en waar ik zo tegenop had gezien bleven uit. Gelukkig maar, anders had ik het, ondanks het feit dat ik haar geen echte liefde kon geven, niet uitgemaakt. Ze leek zelfs een beetje opgelucht, wat mij weer wat in verwarring bracht. Ik bloosde licht toen ze me toch wel schattig noemde. Dit soort kleine complimentjes van vrienden deden me altijd heel erg veel, net als die van Louis daarnet met de thee. "Nee. Ik vind dat jij het recht hebt om het als eerste te weten omdat dit ook jou leven beinvloed." Ik voelde me nu heel vrij. Vrij van zorgen en vrij van de kwellingen van onzekerheid en onrust in mijn lijf. De strijd was ten einde. Ik zag hoe haar theewater niet echt meer als heet water stoomde. Snel plukte ik met mijn vingers het juiste theezakje uit de doos en hing het erin. Zelfs de kleine dingen, die ik ook van mijn zussen wist, en van mijn niet biologische broers uit de band, wist ik ook van haar: Hoe ze haar thee wilde, hoe ze het liefst sliep, waarvoor je haar midden in de nacht kon wakker maken en wat haar de grootste stuipen op het lijf joeg. Kleine dingen die je over tijd van mensen leerde kennen en die ik koesterde, want dat maakten ze echt uniek.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 7:50 ]


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.
    Ik glimlachte bij zijn woorden en vond het toch wel erg lief dat hij het als eerste aan mij wilde vertellen, nu ik er zo over nadacht was het misschien wel beter zo. "Je bent en blijft toch echt die goeie jongen, hè," een glimlach verscheen rond mijn lippen en ik keek toe hoe hij een thee zakje uit het doosje haalde en hoe hij deze in mijn glas hing. "Dan kunnen we nu samen naar jongens kijken." Glimlachte ik, ik heb namelijk altijd al een gay beste vriend willen hebben, Ik haalde het thee zakje een paar keer door mijn glas, voordat ik deze eruit haalde en op het viltje legde. Ik roerde opnieuw met het lepeltje door het glas heen, waarna ik het glas aan mijn lippen zetten en een klein slokje nam, al was de thee niet zo heet meer. Maar dat maakte me niets uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Evana Bella Iones

    Ik zuchten terwijl ik me los trok uit zijn armen en in zijn prachtige groene ogen keek. ‘Eum ik ga mijn broer even helpen’ Zij ik zacht toen dat Aeden vroeg wat ik wou drinken. ‘Ik ben zo terug ga anders maar in de zetel zitten’ zij ik weer verlegen. Ik drukten snel mijn lippen even op die van hem en liep naar de keuken. Ik pakten een mok eb deed er een the zakje in en suiker. Terwijl ik de water koker vulde en opzetten en wachten tot mijn water kookten ging ik tegen de muur hangen en keek naar Aeden . ‘Nou eum wat vind je tot nu toe al van Harry?’ Vroeg ik zacht en een beetje bang voor zijn reactie. Want als mijn oudere broer vond ik zijn menig best belangerijk.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 20:24 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins