• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik had net mijn thee op toen mijn telefoon trilde. Ik zag er steeds meer tegen op. Ik wilde haar echt niet pijn doen, maar het zou niet anders kunnen jammer genoeg. Nu had ze genoeg tijd om een ander te vinden zonder zich aan mij te hebben vastgeklampt. Ik las de sms. Een zucht rolde over mijn lippen. Zowel triest als opgelucht. Ze leek ook de liefde wat minder door te geven dan eerst. Ons restaurantje op Piccadilly Circus over een half uurtje? Ik betaal. X Li Ik verzond het weer. Het was een kwartiertje lopen vanaf hier, iets wat ik in London wel durfde. Zeker nu ik op een zwerver leek. Ik keek naar de andere jongens. "Ik ga zo naar Marnie. Bel maar als een van jullie me nodig heeft." Ik probeerde mijn stem zo vrolijk mogelijk te laten klinken, maar de combinatie van jetlag en het vooruitzicht van een huilend meisje maakte het erg lastig. Ik zag er waarschijnlijk als een wrak uit. Ach ja. Er stonden minder charmante foto's van mij op internet en mijn ouders hadden me ook wel vaker zo gezien over Skype. Ook Marnie. Ik hees mezelf op mijn voeten en slofte op mijn sokken naar de gang. Daar trok ik mijn beanie over mijn warrige haren, mijn vest over mijn t-shirt en mijn gympen aan mijn voeten. Charmant was het niet, maar daar voelde ik nu ook even helemaal niets voor.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.
    Ik drink nog wat van mijn thee en als
    ik merk dat hij op is sta ik op. 'Guys, ik ben echt moe. Ik ga naar huis en slapen.' Zeg ik tegen de lads. Ik rek me uit en glimlach even. 'Het was erg gezellig met jullie, maar nu moet ik echt gaan slapen. Ik zie jullie wel weer.' Zeg ik, en geef een knipoog. Ik zwaai nog een keer vlak voordat ik de deur uitga en loop naar m'n auto. Ik stap in en net op dat moment krijg ik een berichtje. Ik pak mijn telefoon uit m'n zak om te zien dat het van Evana is. Met een bonkend hart lees ik het berichtje: Ik ben thuis. Het zou echt geweldig zijn als je langs komt. Ik mis je zo. Je hebt het adres. Xx. Mijn hart maakt een sprongetje. Fuck dat slapen maar, denk ik terwijl ik terug stuur dat ik onderweg ben. Ik start de auto en voor ik het weet ben ik na een lange tijd bijna weer bij Evana.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Marnie Aisha de la Charlembrué.
    Met een klein laagje foundation was het net nieuw binnenkomende puistje ook weer weggewerkt, nu alleen nog iets zien te vinden voor m'n haar. Anders kon ik Liam echt niet onder ogen komen. Opnieuw hoorde ik mijn telefoon trillen en deze keer veranderde er niets toen ik Liam's naam zag staan. Ons restaurantje op Piccadilly Circus over een half uurtje? Ik betaal. X Li , las ik en toch verscheen er weer een glimlach rond mijn lippen, aan dat restaurantje hadden we beide vast nog goede herinneringen. Perfect. Zie je daar, tot zo. x. Ik drukte op verzenden en vergrendelde mijn telefoon direct, om vervolgens aan de slag te gaan met mijn haar. Op dit moment zat er een roze dip-dye in, maar ik was van plan om er een blauwe van te maken. Of te laten doen. "Bleh," mompelde ik tegen de spiegel. Het zag er niet uit. Ik viste mijn hairspray vanonder mijn bureau en woelde even door mijn haren voordat ik dat er door heen spoot, om het meer in model te krijgen, hopelijk bleef het ook zo beter zitten. Nah, hier liet ik het maar bij. Mijn kleding zag er wel goed uit, dus dat liet ik zo. Ik trok een paar simpele gympen aan, om gauw mijn handtas te pakken en er de nodige spullen in te gooien. Als extra zat er de foundation in om misschien dat puistje bij te werken op het toilet. Ik pakte mijn telefoon en hield deze in mijn hand, om van beneden mijn jas te pakken en vervolgens het huis te verlaten. Op naar Liam...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Harry vertrok ook, maar in tegenstelling tot mij leek hij wel erg vrolijk door het berichtje wat hij had gekregen. Ik zag hem als een dolle wegrijden. Zelf begon ik rustig richting het restaurant te lopen. Onderweg hoorde ik af en toe het geklik van een camera, maar gelukkig niet zo vaak. Ik sloeg een paar keer links en rechts af en vond zo mijn weg door de grote stad. Mijn hart bonkte in mijn keel van spanning en elke stap die ik zette leek zwaarder dan de geen ervoor. Ik had hier echt geen zin in. Langzaam aan werd het drukker op straat. Weinigen keken me aan. Ik was gewoon een sloeber in de straten van een metropool, niets vreemds. Het enige was dat ik wel fris rook, maar meer ook niet. Eenmaal bij het restaurant vroeg ik of ons tafeltje vrij was. Gelukkig wel. Ik nam er plaats en wachtte geduldig terwijl ik in mijn hoofd bleef oefenen wat ik ging zeggen. Het moest gebeuren, hoeik het ook wendde of keerde of uitstelde. Ofwel ze kwam er via mij achter of later van iemand anders of de pers. Dat zou echt een ramp zijn. Zeker als ik met een jongen werd gespot terwijl het nog aan was. Mijn maag draaide zich om bij die gedachte en ik moest vechten tegen de gal die omhoog kwam door de ploplotselinge misselijkheid. Nee, ik moest het echt zelf doen.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.
    Stiekem hoopte ik dat Liam er al zou zitten, om daar nou in m'n eentje te moeten wachten vond ik altijd een beetje awkward en ik had het gevoel dat iedereen naar je staarde omdat je in je eentje in een restaurantje zat. Onderweg had ik gauw mijn jasje aangetrokken en mijn telefoon in mijn zak gepropt. Dat zag er toch netter uit. Binnen een paar minuten was het restaurantje voor mij in zicht en van buiten kon ik Liam al zien zitten aan ons vaste tafeltje. Hij zag er gespannen uit, er zou toch niets ergs zijn? Ik duwde de deur open en glimlachte naar de ober, voordat ik me bij Liam voegde. "Hey," glimlachend keek ik hem aan, voordat ik hem en kus gaf. Mijn handtas zette ik op de stoel ernaast en mijn jasje hing ik over de leuning, waarna ik ging zitten. "En hoe was het? Last van een jetlag?" Een zachte grinnik verliet mijn mond, al was dat niet om te spotten. Een jetlag is echt vervelend, natuurlijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    De woorden die ik had willen zeggen waren direct weg toen ze het restaurantje binnen kwam. Hoe kon ik ook het hart van mijn beste vriendin breken? "Hey." zei ik zacht, al ging de kus wel met tegenzin. Dat soort uitingen van liefde waren voor mij problematisch geworden. Ik keek naar haar handelingen. Ooit had ik alles wat ze deex fascinerend gevonden, maar nu was het even interessant als een natte vaatdoek. Ik zuchtte toen ze over de jetlag begon. "Kan je het zien?" zei ik kortaf. Ik wist niet hoe ik haar gegrinnik op moest vatten, maar het viel in eerste instantie niet goed. Na zo veel slaaptekort de laatste tijd en zo veel tijdsverschillen was ik erg makkelijk irriteerbaar. Na een paar goede nachten slaap zou het wel over zijn, maar nu zqt ik echt niet goed in mijn vel. Zeker omdat ik ook nog zo'n lafaard was die niet recht in het gezicht van zijn vriendin durfde te zeggen dat hij gay was. Dat ik het ook aan mijn ouders moest vertellen was op dit moment een mindere zorg dan Marnie. Mijn ouders zouden me waarschijnlijk wel accepteren, maar haar gouden hartje breken was erg lastig. Een ober kwam langs en keek naar ons. "Wat wilt u drinken?" Ik keek naar het meisje voor me dat zij eerst mocht bestellen. Wat er ook gebeurde, ik bleef goed opgevoed.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.
    "Hey." Zei hij zacht en ik glimlachte kort. Volgens mij was mij gevoel toch echt wel waar, naar mijn idee zat hij echt ergens mee. "Kan je het zien?" vroeg hij en ik tuitte kort mijn lippen waarna ik mijn hoofd schudde. "Nee, hoor, maar nou ja, je zal wel een jetlag hebben neem ik aan?" Ik frummelde kort aan mijn ring, voordat ik Liam aankeek. "Is er wat met je?" Mompelde ik zachtjes, ik wilde niet op mijn geweten hadden dat er straks niets aan de hand was en dat het alleen maar door de jetlag kwam. Een ober verscheen langs ons tafeltje en vroeg of we iets wilde drinken, ik had niet zo heel veel zin in iets. Het was meer uit beleefdheid. "Thee, graag," ik wachtte af totdat Liam ook zijn drinken had besteld, zodat hij me zou kunnen vertellen wat er nu werkelijk aan de hand was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik zag haar haar lippen tuiten, maar toen scudde ze toch nee. Waar had ik dit meisje aan verdient? Ik zag eruit als een zwerver met slaaptekort en ze zei nog dat ze niets aan me zag. Waarom moest ze zo lief zijn? Als ze nou boos of afstandelijk zou doen na zo'n hele tijd, wat begrijpelijk zou zijn, had ik dit makkelijker kunnen doen, maar nu kon ik het niet over mijn hart verkrijgen. Toen kwam natuurlijk de vraag die ik niet wilde beantwoorden. Ik tilte wat onzeker op de tafel, niet wetende wat te zeggen. Gelukkig kwam daar de ober met zijn vraag om wat te drinken, wat me bedenktijd gaf. Al hielp het niet erg want het was een hele knappe ober. Ik gaf dus ook pas laat antwoord. "Cola, alsjeblieft." mompelde ik vlug in de hoop dat hij mijn gestaar niet had opgemerkt. Ik keek hem na en keek toen weer met licht rode wangen naar de tafel. Ik zuchtte en keek haar recht aan. Het moest gebeuren, maar ik was erg bang dat ze ging huilen. Dat kon in namelijk niet aan, in gedachten al niet. Laat staan in het echt. Het was al lang ongemakkelijk stil geweest toen de ober onze drqnkjes kwam brengen. Ik zuchtte weer. Toen hij uiteindelijk weg was schraapte ik mijn schorre keel een beetje. "Ik heb op tour veel tijd gehad om te denken." zei ik zacht. Ik wilde ook zeker niet dat ze dacht dat het aan haar lag. Dat zeker niet. Ze was perfect, alleen niet voor mij.


    Bowties were never Cooler

    [Iemand voor Niall.(:]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    [Hij heeft thee gehad van Liam en toen zijn Liam en Harry weggestuurd. Verzin anders gewoon een post. Dan kunnen anderen eropin spelen]


    Bowties were never Cooler

    (Moet ik eigenlijk ergens op reageren nee he want harry moet toch eerst bij Evana aan komen niet?)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 17:49 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    (Moet ik eigenlijk ergens op reageren nee he want harry moet toch eerst bij Evana aan komen niet?)
    ja sorry, ik ga nu de post schrijven (:


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Taormina schreef:
    (...) ja sorry, ik ga nu de post schrijven (:

    ( a oke nee het was maar een vraag ik dacht al dat ik iets had gemist XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    -

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 17:57 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Harry Styles.
    na 20 minuten in de auto te hebben gezeten valt het me tegen hoe lang de weg naar Evana's huis is. De zenuwen beginnen al een beetje te komen. 'Kom op Styles je bent toch geen pussy, zenuwen zijn voor watjes.' Zeg ik hardop tegen mezelf. Dit is de eerste keer dat ik waarschijnlijk haar familie leer kennen. Ik kijk in de achteruitspiegel om te kijken hoe ik eruit zie. Ik draai mijn hoofd een beetje naar links en weer terug naar rechts. Ik haal m'n hand door mijn haar en leun weer terug naar achter. Ik doe de
    radio aan en neurie wat mee met het liedje dat opstaat. Het navigatiesysteem geeft aan dat ik hier rechtsaf moet. Ik sla de bocht om en zie het huis van Evana. Ik stop de auto voor het huis en adem een keer diep in en uit voordat ik uit stap. Opnieuw haal ik mijn hand door m'n haar en ga voor de deur staan. Terwijl ik op de deurbel druk schraap ik mijn keel. Een beetje om me heen kijkend wacht ik tot de deur opengaat.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.