• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.
    Evana loopt naar mij toe en ik sla mijn lange armen om haar heen. 'Ik heb jou ook gemist, heel hard zelfs.' Zegt Evana nadat ik haar los heb gelaten. 'Wil je er wat in?' Hoor ik haar broer roepen vanuit de keuken. 'Nee, dankje.' Roep ik terug. Ik dronk koffie altijd zwart. Ik was een van de weinige maar ik kon suiker of melk in de koffie echt niet uitstaan, koffie hoor je zwart te drinken, niet meer en niet minder. 'Euhm ik ga mijn broer even helpen.' Zegt Evana. 'Ga anders maar even in de zetel zitten.' Zegt ze daarna met een lief, zacht stemmetje. Ik twijfel of ik niet achter haar aan moet gaan, maar dan geeft ze voorzichtig een kus en loopt ze weg. Verbaasd van haar onverwachte actie loop ik naar de zetel en ga zitten. Ik pak mijn telefoon en ga wat op twitter. Ik tweet naar wat fans en volg er een paar. Dan vergrendel ik mijn iphone en wacht op Evana & Aedan.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Aedan Tomas Iones
    Ik hoorde Harry zeggen dat hij er niets in hoefde. Dat hoorde je ook niet vaak. Ik deed wat cacoa poeder op mijn koffie. Zwart dronk ik het ook vaak, maar dit was een net iets betere oppepper. Ik keek even uit het raam. Ik keek weg van de voortuin toen Evana naast me thee begon te zetten. Ik leunde tegen het aanrecht en keek naar de patroontjes in het laminaat. Pas toen ze een vraag stelde keek ik haar recht aan. "Ik snap wat je in hem ziet, maar wees voorzichtig. Ik wil niet dat je hart wordt gebroken." Ik drukte mijn bril verder op mijn neus en blies een plukje haar uit mijn gezicht. "Ik hou hem in de gaten en dat zal ik ook tegen hen zeggen. Niemand doe zo maar mijn zusje pijn." Rustig begon ik de knoopjes van mijn overhemd dicht te doen. Het was zeker niet dat ik me schaamde voor mijn lichaam, maar het was wel netjes om in meer dan alleen boxers rond te lopen met bezoek hier. Ik liet de bovenste twee knoopjes open. "Laat je ook niet tot dingen pushen, alsjeblieft. Hij is ouder en weet vast meer van vanalles, maar dat hoort geen reden te zijn voor jou om iets te doen waar je niet zeker van bent. Als hij echt van je houd accepteerd hij ook nee." Ja, ik was haar inderdaad dat praatje aan het geven. Ik wilde gewoon mijn zusje beschermen zo goed ik het kon.

    [aangepast]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 18:49 ]


    Bowties were never Cooler

    (dan moet ik ook even aanpassen XD)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 17:31 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Oops. Sorry]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Oops. Sorry]


    (Is niet erg ik post mijn stukje er zo opXD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Chantelle 'Chantie' Madrid Valentino

    Verveeld zap ik langs de kanalen van mijn tv en zucht diep. Al gezien, nog een herhaling, saai, oud... Er is echt niks op tv, ik meen het.. Ik sta op en trek snel mijn short, en dus gelijk mijn panty wat omhoog. Ik loop mijn keuken in en vis een blikje cola light uit de koelkast. Wat zou ik vandaag eens doen.... Wacht eens even.. Zayn is terug! Dat is waar ook. Ik loop terug naar mijn bank en vis mijn Iphone van de kussens. Snel open ik Whatsapp en stuur een berichtje naar Zayn. Hey! Hoe gaat het? Zin om af te spreken? xxx stuur ik met een glimlach naar hem en speel wat met de veters van mijn laarzen...

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 18:04 ]


    El Diablo.

    Evana Bella Iones

    "Ik snap wat je in hem ziet, maar wees voorzichtig. Ik wil niet dat je hart wordt gebroken."
    Zei Aeden zo broederlijk dat ik er echt een goed gevoel van kreeg "Ik hou hem in de gaten en dat zal ik ook tegen hem zeggen. Niemand doe zo maar mijn zusje pijn." Ik vond het aardig dat hij zo deed maar ook best irritant ik kan heus wel voor me zelf zorgen en dat zou hij moeten weten. En dacht hij echt dat Harry me ooit pijn zou doen was dat hoe hij Harry zag? Ik zuchten en hoorde de waterkoker uitklikken ik pakten hem en schonk mijn mok vol water terwijl Aeden weer begon te praten. "Laat je ook niet tot dingen pushen, alsjeblieft. Hij is ouder en weet vast meer van vanalles, maar dat hoort geen reden te zijn voor jou om iets te doen waar je niet zeker van bent. Als hij echt van je houd accepteert hij ook nee." Ik zuchten rolde met mijn ogen terwijl ik mijn armen over elkaar sloeg en hem geïrriteerd aan keek. ‘Aeden hou nou eens op ik ben 18 ik weet dat Harry mijn eerste vriendje is en dat hij ouder is maar ik kan heus wel voor me zelf zorgen. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld bij iemand of gewoon alleen hier in dit verstikkende huis dus laat me gewoon met rust. Ik ben gewoon die stomen minst geliefde zus en dochter hier dus laat me met rust!’ Riep ik geïrriteerd pakten mijn mok met thee en liep naar de woon kamer waar ik me naast Harry in de zetel zetten.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 18:17 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    Na mijn woorden sloeg ze naar me uit. Het kwam hard aan. Tuurlijk wist ik dat ze 18 was, maar ik wilde niet dat er iets gebeurde met mijn zusje. Ze voelde zich misschien erg ondergewaardeerd in het huis vol kinderen, dat was ze echt niet. Ik hield erg veel van haar. Ze was mijn oudste zusje. Ik wilde haar in mijn armen trekken en zeggen dat ze niet zo raar moest doen. Ze was er altijd voor me en ik wilde er ook voor haar altijd zijn, al lukte dat minder door mijn studie. Ik pakte de twee mokken koffie en liep ermee naar de woonkamer. "Koffie zwart voor het vriendje van mijn zusje." Ik kreeg het warm zodra ik hem aankeek, maar toch probeerde ik zo koelbloedig mogelijk te doen. Het kwam vast gewoon omdat ik al een tijd zonder relatie zat. Ik draaide me even naar Evana, die ik weer zoals altijd in het Iers aansprak, net als daarnet in de keuken: "Hoe jij denkt dat we over je denken is niet waar. Dat mama en papa het druk hebben merken we allemaal, maar jij bent even belangrijk en geliefd als wij allemaal. Je bent mijn oudste zusje. Dat maakt je zoizo al heel erg speciaal voor mij, net als zoveel andere dingen." Ik nam een slok van mijn koffie en liet me op de bank vallen. Ik sipte rustig aan mijn koffie. Ik hield erg van koffie, al werd ik er nog drukker van dan dat ik normaal al was.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 18:53 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Toen ik haar glimlach weer zag verschijnen, de glimlach die direct mijn vertrouwen had gewonnen, durfde ik ook te glimlachen. Haar complimentje maakte me weer wat ongemakkelijk. Ik haalde dus maar het juiste zakje thee uit het doosje en deed hem in het water voor haar. Zacht grinnikte ik bij haar woorden. "Ik ben zo blij dat je het zo opneemt." zei ik rustig. "Ik wil je namelijk echt niet kwijt als vriend." Ik glimlachte naar haar en nam nog een slok cola terwijl ik door het café keek. Op de ober na zat er nou niet veel leuks tussen. Veel meisjes op de middelbare hadden het altijd over hoe leuk ze een gay beste vriend zouden vinden, maar het leek me vrij zuur als hij je vriendje bleek te zijn. Ik was nogsteeds dezelfde Liam: gek op sport en toystory. Gek zijn op shoppen of zuipfeesten zou niet snel gebeuren, maar de vrijheid die dit gaf zorgde wel voor een hele verandering in alle verwarring en innerlijke strijd van de laatste 8 jaar van mijn leven. Ik voelde me bijna een compleet ander mens, maar dat was zeker een goed iets. "Stukje taart om het te vieren?" vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Het uitgaan van een relatie was meestal geen reden voor feest, maar alle spanningen tussen ons leken nu ook bijna allemaal verdwenen. Vrienden bleven we toch, dus waarom ook niet?


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik zag hoe er bij Liam ook weer een glimlach rond zijn lippen verscheen en dat moest ik hebben. Natuurlijk vond ik het niet erg leuk dat onze relatie nu stuk was, maar als beste vriend en vriendin konden we volgens mij ook nog goed op schieten. Sowieso was er de laatste weken niet meer echt iets van liefde tussen ons, maar dat was mijn mening. "Ik ben zo blij dat je het zo opneemt." zei hij. "Ik wil je namelijk echt niet kwijt als vriend," vervolgde hij zijn zin en ik glimlachte. "Precies waar ik net aan zat te denken. Ik jou ook niet. Heb je trouwens al ergens een leuke jongen gespot?" Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en omklemde mijn handen om de thee mok. "Stukje taart om het te vieren?" Vroeg Liam, met opgetrokken wenkbrauwen en een kleine, zacht, grinnik verliet mijn lippen, waarna ik knikte. "Ach, waarom ook niet, hè? En we zijn er nu toch." Ik knipoogde naar Liam en dronk het laatste slokje van mijn thee op, waarna ik het lege glas iets van me af schoof.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik glimlachte bij haar woorden. Het was fijn dat het nu goed tussen ons was en deze gevoelens wederzijds waren. Bij haar opmerking grinnikte ik zacht. "Alleen de ober, maar die is volgens mij bezet." Ik nam nog een slokje cola. Haar wenkbrauwwiebel was echt geniaal geweest. Ik stelde voor om taart te bestellen. Het was een rare situatie, maar taart was altijd goed, toch? Ik glimlachte en wenkte de knappe ober. Hij kwam aan. "Twee stukken huistaart alsjeblieft." Hij knikte en liep weg. Ik was blij dat ze taart met vorkjes serveerden. Het was altijd genant om voor een vork te vragen voor dingen als soep en pudding. Toch deed ik het want een lepel hoefde ik toch niet in mijn buurt. Ik dronk het laatste slokje cola op en keek naar buiten. Innhet raam kon ik pas goed zien hoe belabberd ik eruit zag. "Ik moet me echt scheren en iets fatsoenlijks aantrekken, of niet?" Ik had er echt geen zin in gehad met die jetlag, maar ik zag er echt niet uit nu. Zelfs al zou ik willen flirten, waar ik al niet goed in was, zou het me alsnog niet lukken.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik kon aan Liam zien dat hij het ontzettend fijn vond, dat ik hem gewoon accepteerde zoals hij was. Maar wat kon ik ook anders doen? Ik wilde hem niet kwijt als gewone vriend en gays zijn nou gewoon uber schattig. "Alleen de ober, maar die is volgens mij bezet." Ik grinnikte zachtjes en bekeek naar de ober, toen die weer bij ons stond. Liam bestelde twee stukken taart. "Inderdaad, het is wel een lekker ding. Maar niet echt mijn type, denk ik." Zei ik, toen ober weer verdwenen was om onze stukken taart te halen. "Ik moet me echt scheren en iets fatsoenlijks aantrekken, of niet?" Ik tuitte kort mijn lippen en hield mijn hoofd iets schuin. "Ja, ja, eigenlijk wel. Anders zal geen enkele jongen je willen. Niet op een slechte manier bedoeld, want ik weet zeker dat je geweldig bent voor iemand." Een glimlach speelde rond mijn lippen en ik frummelde met mijn vingers.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ze zei dat hij inderdaad knap was, maar niets voor haar. "Mooi, want dan is hij voor mij." Ik stak mijn tong naar haar uit en keek in het raam. Ik zag er niet uit. Ik was net een zwerver uit een van de donkere steegjes in een van de achterbuurten van London. Ik keek naar haar. Gelukkig was ze eerlijk tegen me, al was ze dat altijd geweest. Ik grinnikte luid toen ze dat zei. "Dank je, schat. Dat is echt bemoedigend. Ik zal me thuis wel fatsoeneren." Ik trok mijn beanie iets verder over mijn wilde krullen. De ober kwam terug met twee stukken kwarktaart. Ik bedankte hem en gaf hem een knipoog. Hij glimlachte en liep weg. Ik kreeg in elk geval geen vreemde blik van hem. Ik keek hem even na voor ik me terug naar Marnie draaide. "Eet smakelijk. Op een goede relatie voor ons beide." zei ik voor ik een hapje van de taart nam en genoot. Het was echt heel erg lekker. Niet normaal. Ik had veel taart gegeten in mijn leven, maar dit was echt een van de lekkerste ooit. Het waren juist deze kleine dingen die me zo van het leven genieten. Natuurlijk ook de grotere dingen, maar veel van de kleine dingen waren zo bijzonder dat ik er misschien nog wel meer van genoot.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik grinnikte om Liam's opmerking over de ober. "Kom op Li, hij is vast al wel bezet. Kijk hoe hij eruit ziet, zo'm iemand zal toch niet single zijn?" Nee, dat kon je -je haast niet voorstellen. "Dank je, schat. Dat is echt bemoedigend. Ik zal me thuis wel fatsoeneren." Volgens mij kreeg ik een hele lichte blos toen ik hoorde dat hij me schat noemde, al hoopte ik dat het niet zo erg zou opvallen. Hij trok zijn beanie verder over zijn haren heen en lachend schudde ik mijn hoofd. "Je moet maar eerst is een gewone douche nemen en behoorlijk wat uren slapen, dat zal je goed doen." De ober kwam weer onze richting op, zette de twee stukken taart voor ons neer en ik hield Liam nauwkeurig in de gaten. Hij gaf de ober een knipoog en de ober glimlachte naar hem. Nah, niet slecht. "Eet smakelijk. Op een goede relatie voor ons beide." Ik glimlachte en knikte. "Dat er voor ons beide maar een leuke jongen op ons pad komt." Ik glimlach even naar Liam, waarna ik het bordje met het stuk taart me toe trek en een klein hapje neem, om dat vervolgens op te eten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    Terwijl ik op mijn koffie wacht hoor ik Evana boos tegen Aedan praten, maar het was te zacht voor mij om te horen waar ze het over hadden. Net op het moment dat ik naar de keuken wil lopen om te kijken of alles wel goed gaat daar, komt Evana boos aanlopen en ploft ze naast mij neer. 'Alles oké?' Fluister ik. Ze heeft geen tijd om me te antwoorden want daar komt Aedan aanlopen. Ik merk hoe ik naar hem aan het staren ben. Snel kijk ik naar de kop koffie die hij aan mij geeft. "Koffie zwart voor het vriendje van mijn zusje." Zegt hij en onze ogen maken contact. Ik krijg weer die bekende zenuwshock door mijn lichaam dus kijk ik snel weg. Wat is dat toch met die jongen? Hij trekt me aan, een beetje teveel misschien... Ik weet van mezelf dat ik bi ben maar ik zou toch niet wat gaan voelen voor het broertje van mijn vriendin...? Ik word wakker uit mijn gedachtes als Aedan weer in het Iers tegen Evana begint te praten. Ik kan het niet verstaan en dat begint me te irriteren. Is het zo geheim dat ik het niet mag weten? Bespreek het dan lekker als ik weg ben, denk ik geïrriteerd. Ik kuch even kort en kijk dan Aedan en Evana omstebeurt aan met een vragende blik. 'Mag ik het ook weten?' Zeg ik dan spottend.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.