• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik at rustig mijn taart terwijl ik wat rondkeek. Nu zou ik het ook aan mijn ouders, de jongens en de wereld moeten vertellen. Ik zag er nu toch een stuk minder tegenop dan dat ik tgeen dit gesprek had opgezien. Nu ik er zo overna begon te denken waren de beledigingen dat we 5 homo's waren bijna gewoon waar. Harry was openlijk bisexueel, Louis en Niall waren samen en ik was ook gay. Zayn was de enige in het rijtje die wel alleen op meisjes leek te vallen. Een zacht gegrinnik kwam uit mijn keel bij die gedachte. Alle hater hadden gelijk en het maakte me niet uit. Hetgeen wat ik het liefst wilde was een lief vriendje om mijn geluk mee te delen. Meer was voor mij niet nodig. Ik at langzaam het laatste stukje taart op en keek toen even over mijn schouder om daar de ober te vinden die blijkbaar naar me aan het staren was want zijn wangen werden rood en hij keek snel weg. Misschien moest ik toch maar zijn nummer vragen... Maar kon dat gewoon in een restaurant? Ik wist het niet. Ik zou het wel proberen en als hij dan raar zou reageren maakte het ook niet heel erg veel uit. Dan had ik gewoon pech.


    Bowties were never Cooler

    Evana bella lones

    "Hoe jij denkt dat we over je denken is niet waar. Dat mama en papa het druk hebben merken we allemaal, maar jij bent even belangrijk en geliefd als wij allemaal. Je bent mijn oudste zusje. Dat maakt je zoizo al heel erg speciaal voor mij, net als zoveel andere dingen" ik zuchtte en bedacht me wat ik hier op kon antwoorden. Het was best aardig wat hij zij en je zag dat hij het meenden. Toch had ik niet het gevoel dat mijn ouders even veel van mij hielden dan van de rest maar dat kon ik best beter even stil houden. Ik zat even helemaal in gedachten verzonken dat ik bijna vergeten was dat Harry naast me zat tot dat hij ineens vrij spottend begon te praten.'Mag ik het ook weten?'. Ik zuchtte we hadden niet zoveel aandacht moeten trekken met ons Iers geruzie gedoe. "Sorry Harry je mag heus wel weten waar over we het hebben."Zei ik weer zacht en verlegen. "Ik had een kleine discussie met Aeden ten eerste over mijn laag zelf beeld "zij ik weer zacht maar extra verlegen. "En den tweede gaf hij me het praatje als je begrijpt wat ik bedoel ik werd een beetje boos zei dat ik oud genoeg was om zelf te kiezen wat ik deed en toen kwam ik terug naar de woonkamer. Maar ik weet dat hij het aardig bedoelde dus sorry Aeden en sorry Harry dat je dit allemaal moet aan horen." Zei ik zuchten terwijl ik mijn hoofd op zijn schouder legde en heel stil zei "ik heb je echt gemist Harry."

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 20:40 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    Ze leek mijn woorden te accepteren en zonk ik gedachte weg. Ik gaf Harry zijn koffie, die wat gepikeerd vroeg of hij het ook mocht weten. Ik kreeg het al warm van hem, maar nu werden mijn wangen ook nog eens rood van schaamte, iets wat ik normaal niet kende. "Mijn Engels is niet zo geweldig." zei ik me verontschuldigend voor Evana hem begon uit te leggen wat we hadden gezegt. Ik liet me op de bank ploffen en dronk met rustige kleine slokjes het op zodat ik geen koffiesnor kreeg. Normaal ratelde ik tegen mijn vrienden wat af, maar nu moest ik alles gaan vertalen en dat zorgde voor opgekorpte drukheid in mijn systeem. "Is Niall trouwens ook in de buurt? Of zit die nog in London?" vroeg ik aan Harry. Mijn grammatica was hopelijk correct. Ik sprak dan wel blijkbaar goed Engels, ik voelde me er niet totaal comfortabel bij. Ik hoopte dat Niall ook in de buurt was. Ik had veel bewondering voor mijn beste vriend, maar ik miste hem ook. Zeker in de weekenden. Alleen Dublin in gaan was namelijk niets. Tuurlijk had ik ook andere vrienden, maar die ene lege barkruk was toch altijd wel merkbaar. Toen ik halverwege mijn koffie was stond ik op en zette ik de mok op tafel. "Ik ga me aankleden." Ik was het niet van plan geweest, maar het was toch wel handig. Rustig liep ik de kamer uit om daarna de trap op te gaan naar mijn kamer.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik hoorde Liam grinniken en ik hield het vorkje halverwege, om hem met een opgetrokken wenkbrauw aan te kijken. "Wat is er zo grappig?" Hopelijk lachte hij me niet uit omdat ik zo verschirkkelijk de taart aan het eten was, ja, ik was niet echt een kei in eten en knoeide vaak. Dat is ook niet echt heel charmant, maar goed, ik kon er niets aan doen. Ik slikte het laatste stukje van mijn taartje door en schoof het bordje een stukje van me af. Ik likte kort over mijn lippen en veegde met mijn wijsvinger en duim langs de zijkant van mijn lippen, om zo de restjes taart weg te halen, als die er al zaten. Ik zag dat de ober de hele tijd naar Liam aan het staren was, volgens mij zou dat best nog iets kunnen worden. Als hij al gay was, en single. Ik schudde mijn hoofd ietsjes en richtte me daarna op buiten. Waar het inmiddels zachtjes aan het regenen was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik
    Met een afkeurende blik op de thee stond ik vermoeid op. Langzaam pak ik een pak chocomelk uit de koelkast en schenk het in een mok. Snel nam ik een slok ervan en zette hem daarna in de magnetron. Gefascineerd staarde ik naar de lichtgevende cijfers op het klokje van de magnetron die telkens van mate afnamen. Tijdens het staren, rommelde mijn maag en ging ik weer rechtop staan. Het was toch al wel wat later en om toch maar iets te doen tijdens het wachten, liep ik rustig enkele rondjes rond de tafel terwijl mijn blik toch redelijk vaak naar het klokje flitste. Ik stopte dan ook met het wandelen en kijken tegelijkertijd toen ik nogal luidruchtig tegen een stoel aan liep en mijn been bezeerde. Een grom verliet mijn mond en viste mijn mobiel uit mijn zak, die was gaan trillen. Hey! Hoe gaat het? Zin om af te spreken? xxx Een grijns versierde mijn lippen toen ik het bericht van Chantelle zag. Heei, beetje moe maar wel okay, klink leuk, heb je iets in gedachten? xx Z Met een klik ging het deurtje open en haalde ik de mok eruit. De tijd was om dus was de chocomelk gloeiend heet. Vlug zette ik hem op de keukentafel om mijn vingers niet te verbranden want de vermoeidheid is al zwaar genoeg.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2013 - 15:44 ]


    "All of my hates you ": - James Malow.

    Liam Payne
    Ik schrok op uit gedachten toen ze vroeg wat er zo grappig was. Ik grijnsde en kon nog een grinnik toch onderdrukken. "Je weet toch hoe haters ons een groepje zingens gay-lords noemden? Op Zayn na hebben ze toch echt gelijk." Ik grinnikte nog eens en keerde toen terug naar mijn stukje taart. Ik at het rustig terwijl ik Marnie het ook zag eten. Heel netjes ukte eten haar niet, maar het was goed genoeg. Ik schoof uiteindelijk het bordje een stukje wel en leunde op de tafel om weer naar de knappe ober te staren. Na een tijdje te zitten staren trok ik mezelf uit het dagdromen en keek naar het meisje tegenover me dat naar buiten keek. Ik keek ook en zag dat het buiten regende. Zo erg was dat nog niet. De geur van regen, deze regen, deed me denken aan thuis. Ja, elke regen was anders, rook anders. "Zal ik betalen, of wilde je nog wat?" vroeg ik aan haar. Tijdens het betalen kon ik misschien wel zijn nummer vragen. Dat was inderdaad misschien wel een goed plan. Zeker nu het zo rustig was in het restaurant.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik kon ook een grinnik niet onderdrukken na wat Liam had gezegd. Het zou me zo ontzettend leuk lijken als dan ineens iedereen uit de kast zou komen, nou ja, behalve Zayn dan. Al zouden allen Larry shippers sowieso flippen denk ik, dan gingen ze hun al helemaal meer verdenken van een relatie. Wat er soms toch ook echt wel op leek. "Zal ik betalen, of wilde je nog wat?" Ik maakte mijn blik los van buiten en keek terug naar Liam. "Betaal jij maar. Misschien kan je nog is wat scoren bij die ober daar." Ik gaf Liam een knipoog en zakte ietstjes onderuit in de stoel. Sowieso dat ik het hele gesprek tussen die twee ging volgen, dat kon nog wel eens leuk worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik bloosde licht bij haar woordne en stond op. Ik liep naar de bar. Daar stond de ober namelijk. Ik ging naast hem staan en plukte wat aan mijn vest. 'Mag ik betalen?" vroeg ik voor ik hem recht in zijn ogen keek, die strak blauw waren onder zijn donker bruine haren en wenkbrauwen. Ik zonk er bijna heel erg diep in weg toen zijn zware en toch zachte stem me terug riep. Ik viste mijn portemonee uit mijn zak en legde het geld neer voor het eten en drinken, plus een tientje fooi. "Zou ik misschien ook je nummer mogen?" vroeg ik zacht. Ik keek hem nog wel recht aan maar mijn wangen werden toch lichtelijk rood en ik moest moeite doen niet weg te kijken. Ik zag hem glimlachten. "Voor je vriendin?" De blos werd erger en ik schudde mijn hoofd. Mijn ogen sloeg ik neer in onzekerheid. "Nee, voor mij." zei ik zacht. Ik hoorde hem grinniken en toen een gerasp als een potlood op een papiertje. Toen ik naar de bar keek zag ik hem zijn nummer daadwerkelijk op een stukje papier krabbelen. Ik vrolijke glimlach verscheen op mijn gezicht. "Dan geef ik het maar al te graag aan je." Ik pakte het briefje maar al te graag aan. ik moest moeite doen niet te gaan huppelen, dansen en zingen, mezelf voor schut zetten dus. "Ik bel je snel." zei ik vrolijk met een lichte extase duidelijk hoorbaar in mijn stem. "Daar reken ik op." zei hij voor hij me een kusje op mijn wang gaf en wegliep anar een klant. Ik liep zo normaal mogelijk terug naar Marnie. Mijn handen trilden wild, zo uitgelaten was ik. "ik heb z'n nummer" piepte ik opgewonden terwijl ik met het papiertje voor haar neus zwaaide en een grote stralende glimlach mijn lippen sierde.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Liam moest licht blozen bij mijn woorden en ik glimlachte, waarna ik hem met mijn ogen volgde hoe hij richting de bar liep. Vanaf hier kon ik het niet zo heel goed meer zien, omdat het natuurlijk wat ver was. Maar ik kon wel zien dat Liam blij is. En dat is natuurlijk het belangrijkste. "Ik heb z'n nummer," piepte Liam, terwijl het met het papiertje voor mijn neus heen en weer zwaaide en ik een glimlach zag opkomen. Automatisch verscheen er bij mij ook een glimlach. "Dat is mooi. Dus hij is niet hetero, of iets anders?" Ik griste het blaadje uit Liam's hand en las het nummer. Zag er echt genoeg uit. Ik wilde niet dat die ober straks een nep nummer had opgegeven om een lolletje uit te halen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik zag haar ook glimlachen naar het nummer wat ik had. Bij haar vraag schudde ik mijn hoofd. "Denk het niet. Hij vroeg nog of het voor jou was, maar toen ik zei dat het voor mij was gaf hij het." zei ik vrolijk. Ik streste hem wat toen ze het zo belangrijke blaadje weggriste. Ik pakte het snel terug en stopte het diep weg in mijn broekzak bij mijn mobiel. Dus wat nu?" Ik had echt moeite nu niet te gaan springen. Ik was zo vrolijk. Ja, ik, die normaal altijd rustig en teruggetrokken was, had hier moeite om stil te blijven staan. Alsof ik een schoolmeisje van 12 was die net een eerste date had afgesproken met een jochie uit de klas. Het moest echt niet gekker worden. Maar zo voelde ik me eigenlijk ook. Eindelijk kon ik zei wie ik 8 jaar geleden al had moeten zijn en dat uitte zich bij mij blijkbaar zo.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Verbaads keek ik Liam aan. "Dat meen je niet?!" Een grinnik verliet mijn mond, al zag hij er natuurlijk wel ontzettend sexy uit, daar niet van. Het was gewoon mijn type niet en voor hem is Liam ook duizend keer beter. Liam pakte het briefje al gauw weer terug en stopte het in zijn broekzak. Ik schudde lachend mijn hoofd. "Dus wat nu?" Vroeg Liam en ik had wel een ideetje. Ik duwde de stoel wat naar achter, om vervolgens op te staan en mijn jasje en tas te pakken. "Wij gaan shoppen. Aangezien je gay bent vind je dat leuk, beslis ik. Dan kan je alvast nieuwe kleding kopen als je straks een date hebt met dat stuk achter die bar daar." Ik pakte Liam's hand vast en trok hem mee richting buiten, voordat hij ook nog maar een blik waardig aan zijn lover had kunnen gunnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    |Liam Payne
    Ik keek naar wat ze deed, maar bij haar woorden trok ik een wenkbrauw op en keek haar aan of ze gestoord was. Ik en shoppen? Dacht ze dat nou echt? Ik mocht dan wel gay zijn en er goed uit willen zien voor mijn date, ik had nogsteeds een afkeer aan shoppen. Nee, ik ging me thuis wel scheren en douchen en een net overhemd en van mijn part ook nog mijn veters strijken. Ik probeerde dus tegen te stribbelen, maar ze sleurde me al mee de straat over. het enige wat ik kon doen was meelopen, anders ging ik op mijn smoel. "Mar, laat me los. je weet dat ik niet van shoppen houd. Dat verandert daar echt niet door." probeerde ik haar over te halen. Waarschijnlijk zou ze nu haar grote ogen opzetten en zou ik alsnog zwichten, maar het was te proberen. misschien hielp ze me wel met het overhemd uitkiezen wat al in mijn kast hing. Ik had echt genoeg kleren.


    Bowties were never Cooler

    ( Mijn topics)


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house. When things go wrong we can knock it down.

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik merkte wel dat Liam tegen probeerde te stribbelen, maar ik gaf er geen aandacht aan. "Mar, laat me los. je weet dat ik niet van shoppen houd. Dat verandert daar echt niet door." Hoorde ik hem zeggen en ik stopte met lopen, waarna ik me omdraaide en hem aankeek. "Awh, Li, toe. Je moet toch iets nieuws hebben voor je aankomende date?" Ik trok een pruillipje en keek hem zielig aan. Hopend dat dit zou werken, maar ik had wel meer ervaring en wist eigenlijk wel dat dit zou werken, hoop ik. Misschien kwam ik ook wel een leuke jongen tegen in de stad. Anders zou ik vanavond straks weer een avond alleen doorbrengen, tenzij ik Liam kon overhalen of hij met mij een film wilde kijken. Hm.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam payne
    Toen ze stopte en omkeek wist ik hoe laat het was. Daar was het pruillipje en ik kon geen nee meer zeggen. Dat wist zij ook. "Maar... maar... Kan ik niet gewoon een overhemd en mijn schoenveters strijken?" probeerde ik nog tegen te werken, maar ze zou winnen, dat wist zij ook wel. Toch hield ik echt niet van shoppen. ik was wel eens meegegaan met haar, of mijn moder en zusjes, maar meestal werd ik gewoon de pakezel en trok ik zelf af en toe een shirt uit het rek om mee te nemen. Als het aan mij lag was ik namelijk na de eerste winkel en 10 minuten klaar. Mij deed je meer een plezier met Toy Story en een bak popcorn op de bank zitten. Toch wilde ik er zeker wel goed uitzien voor mijn date, al zou ik dat vanavond waarschijnlijk nog niet aankunnen omdat ik eerst tegenover mijn vrienden en familie schoon schip wilde maken.


    Bowties were never Cooler