• Hii, ik ben Jacqueline...
    bijna 17jaar.. Ik hou van quizjes maken,en fantasie.
    Verder ben ik nog een beetje onzeker over m'n liefdesleven, ben ik bi of gewoon hetro? Dat weet ik dus nog niet.. mja dat boeit even niet.xD..
    ik zoek een vriendin die gezellig is, klaar voor je staat, altijd wilt praten, een kleine woordenwisseling goed maakt...
    wil jij met me msn'n? stuur me dan maar een PB^^! iedereen is welkom ook bi'meisjes hoor, niet dat ik dat perse zoek.. Ik hoor nog wel van jullie..
    xx..
    P.S. ik zoek gewoon een msn-vriendin ;), tjaa en wie weet worden we goede vrienden




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: bericht wat aangepast + Spelfouten eruit gehaalt)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    ahum.

    dit vind ik eigelijk nogal levenloos.
    wie gaat nu in GODSNAAM eenv riendin gaan zoeke op internet?

    en dan praat ik niet over mij en Siham, want wij zochten niet echt een vriendin >< wij hielden gwn van elkaar.

    omg, echt wanhopig, ofzo?

    ahum.

    dit vind ik eigelijk nogal levenloos.
    wie gaat nu in GODSNAAM eenv riendin gaan zoeke op internet?

    en dan praat ik niet over mij en Siham, want wij zochten niet echt een vriendin >< wij hielden gwn van elkaar.

    omg, echt wanhopig, ofzo?
    'Ik zoek ook niemand voor een relatie ! Gewoon vriendschap


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    ahum.

    dit vind ik eigelijk nogal levenloos.
    wie gaat nu in GODSNAAM eenv riendin gaan zoeke op internet?

    en dan praat ik niet over mij en Siham, want wij zochten niet echt een vriendin >< wij hielden gwn van elkaar.

    omg, echt wanhopig, ofzo?

    heb je met siham gehad dan?
    waarom is het uid dan?

    Juist =='


    Bored.

    (...)
    heb je met siham gehad dan?
    waarom is het uid dan?

    niet off-topic proberen te gaan


    everybody needs a song.

    ahum.

    dit vind ik eigelijk nogal levenloos.
    wie gaat nu in GODSNAAM eenv riendin gaan zoeke op internet?

    en dan praat ik niet over mij en Siham, want wij zochten niet echt een vriendin >< wij hielden gwn van elkaar.

    omg, echt wanhopig, ofzo?


    Jaah heb je wat met Siham gehad dan oO
    En het is inderdaat wel kinda levenloos --'

    ik vind dat jullie haar niet gelijk moeten afkraken, ze probeert alleen maar vriendinnen te zoeken.. dit is niet beledigend of boos bedoeld hoor maar ik vind dat nogal stom, sorry mij mening..


    Nvt

    eh ok succes. ik geloof niet meer zo in internet vriendschap


    Life is hard and then we die

    eh ok succes. ik geloof niet meer zo in internet vriendschap


    Ike ook niet,, nadat iemand mij daardor heeft gebroken, vertrouw ik niemand meer fia interent!
    duss ik wens je ook veel suc6.


    Dunno ><

    eh ok succes. ik geloof niet meer zo in internet vriendschap

    Mee eens ¬¬'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Niet alle 'Internet' vriendshappen zijn slecht.

    Ik heb mijn huidige vriendje gevonden door middel van Msn. Hij woont helemaal in Bergen Op Zoom. Ik in friesland. Maar hij komt vaak op bezoek en we houden écht van elkaar. Ik deed het niet omdat ik wanhopig was ofzo, maar ik wilde hem wel eens in het echt meeten en het klikte meteen. Dus niet alles pakt slecht uit hoor mensen. <33

    (...)

    Jaah heb je wat met Siham gehad dan oO
    En het is inderdaat wel kinda levenloos --'


    Ik heb niks met Siham gehad man, hoe kom je daar bij.. we waren alleen gewoon bevriend op quizlet veder niks!


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    ik vind dat jullie haar niet gelijk moeten afkraken, ze probeert alleen maar vriendinnen te zoeken.. dit is niet beledigend of boos bedoeld hoor maar ik vind dat nogal stom, sorry mij mening..


    idd, ikee vriende sijn ik stuurr wel pb xD

    Niet alle 'Internet' vriendshappen zijn slecht.

    Ik heb mijn huidige vriendje gevonden door middel van Msn. Hij woont helemaal in Bergen Op Zoom. Ik in friesland. Maar hij komt vaak op bezoek en we houden écht van elkaar. Ik deed het niet omdat ik wanhopig was ofzo, maar ik wilde hem wel eens in het echt meeten en het klikte meteen. Dus niet alles pakt slecht uit hoor mensen. <33


    Tja,, maar het had ook een vize Pedo kunnen zijn!!
    Maar hallo, als iemand je helemaal breekt op je vertrouwen,, dan wil jij vedder egt niks meer te maken hebben, met internet vriednschap, nu il ik niet zeggen, dat ik via Q geen mensen heb leren kennen, dat dus egt wel! Maar ik ga dus egt niet naar opzoek,


    Dunno ><

    K ga er ook niet op zoek.. Ik zoek gewoon mensen om mee te kletsen!


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !