• Hii, ik ben Jacqueline...
    bijna 17jaar.. Ik hou van quizjes maken,en fantasie.
    Verder ben ik nog een beetje onzeker over m'n liefdesleven, ben ik bi of gewoon hetro? Dat weet ik dus nog niet.. mja dat boeit even niet.xD..
    ik zoek een vriendin die gezellig is, klaar voor je staat, altijd wilt praten, een kleine woordenwisseling goed maakt...
    wil jij met me msn'n? stuur me dan maar een PB^^! iedereen is welkom ook bi'meisjes hoor, niet dat ik dat perse zoek.. Ik hoor nog wel van jullie..
    xx..
    P.S. ik zoek gewoon een msn-vriendin ;), tjaa en wie weet worden we goede vrienden




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: bericht wat aangepast + Spelfouten eruit gehaalt)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    (...)

    Tja,, maar het had ook een vize Pedo kunnen zijn!!
    Maar hallo, als iemand je helemaal breekt op je vertrouwen,, dan wil jij vedder egt niks meer te maken hebben, met internet vriednschap, nu il ik niet zeggen, dat ik via Q geen mensen heb leren kennen, dat dus egt wel! Maar ik ga dus egt niet naar opzoek,


    x'] Nee. oke. Ik ging ook niet naar opzoek ofz.

    ik ben al vriend op msn en quizlet:D

    Ik snap het probleem niet? Er is niks mis met iemand te zoeken waarmee je gezellig kan kletsen ofzo! Maakt toch niet uit of het via internet is of niet o.O
    Maargoed backt to the point; Ik wil wel een vriendin van jou worden ;D w8; ik stuur gelijk een PB ^^
    <3


    Listen to what we're not saying..

    als je iet kwijt wilt stuur ma een pb!!! kunne we kleste!!! xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Niet van toepassing op mij? :P

    (...)

    Ike ook niet,, nadat iemand mij daardor heeft gebroken, vertrouw ik niemand meer fia interent!
    duss ik wens je ook veel suc6.


    WHOOT!! en ik dan :'(


    Crack a bottle