• Standing on stage

    Vijf meiden die elkaar kennen via school, houden van zingen en hebben het gemaakt op YouTube. Ze zijn de nieuwe sensatie geworden en geven al overal concerten. De meiden leiden overigens een normale leven zoals ieder andere tiener op de wereld, maar opeens wordt het verstoord. Ze worden gevraagd als openingsact voor One Direction en natuurlijk accepteren ze vrolijk het aanbod. Maar wordt het wel een veilige rit? Het is overigens wel een wereldberoemde boyband die wordt aanbeden door miljoenen meisjes..


    Rollen:

    Zayn Malik - Styles
    Liam Payne - Lyall
    Harry Styles - Vulcano
    Louis Tomlinson - Kraaijkamp
    Niall Horan - xAlways

    Meiden :
    1 - Clarissa Emerald Lavigne Amliande
    2 - Roselle Alexis Johnson Velton
    3 - Catalina Chantelle Montoya Adnane
    4 - Reservatie Inside
    5 - Hazel June Cyning Sivan

    Overige rollen (familie, management etc.) :
    Dochter van One Direction manager - Elijah Lilith Montareál Pwettyness
    Oneindig

    Lijst:

    Rol:
    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Regels:
    * Minimaal 150 woorden
    * Alleen je eigen personage besturen
    * OOC met haakjes als nodig, er wordt een praattopic geopend
    * Geen perfecte personages
    * Alleen je eigen personages besturen om irritaties te voorkomen.
    * Alles wordt door mij gecheckt
    * Alleen ik open de nieuwe topics, tenzij ik er iemand anders voor vraag.
    * Twee personages per persoon
    * Minimaal drie topics ervaring
    * 16+ mag
    * Naamsverandering doorgeven
    * Let op de interpunctie alsjeblieft
    * Tien dagen niet gereageerd, maak ik contact met je en als je binnen twee dagen niet reageert, lig je eruit.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 okt 2013 - 17:52 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Averalda schreef:
    (...)

    Ik heb morgen dus zo geen zin in school. Gewoon niet, hopelijk heb ik tot het 5e en niet tot het 7e :'D


    Ik hou van maandagen als het om spullen meenemen gaat. Maar 1 boek en mijn ipad + Ik mag panini's!!! *.*


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Ik hou van maandagen als het om spullen meenemen gaat. Maar 1 boek en mijn ipad + Ik mag panini's!!! *.*


    Ik ging als 'kamp' dit jaar naar Engeland :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Averalda schreef:
    (...)

    Ik ging als 'kamp' dit jaar naar Engeland :'D


    Wij gaan naar Schotland :'D Dit jaar aan het einde naar Engeland en in de 5de naar New York :D Ik wil in de 5de zitten >;(


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Wij gaan naar Schotland :'D Dit jaar aan het einde naar Engeland en in de 5de naar New York :D Ik wil in de 5de zitten >;(


    Whie, ik ga volgend jaar naar Schotland! In de vijfde weet ik niet en in de zesde naar Engeland *-*


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Averalda schreef:
    (...)

    Whie, ik ga volgend jaar naar Schotland! In de vijfde weet ik niet en in de zesde naar Engeland *-*


    Ik weet eigenlijk niet eens waar we in de 4de naartoe gaan. Een warm land wel maar wat voor ;(


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nu jullie het zeggen! Ik zit volgende weer maandag, 14 oktober, tot die donderdag ochtend, in Londen, met school! Hihi. En weet niet of ik wifi heb in het hostel, maar ga er vanuit dat ik dan niet online ben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Nu jullie het zeggen! Ik zit volgende weer maandag, 14 oktober, tot die donderdag ochtend, in Londen, met school! Hihi. En weet niet of ik wifi heb in het hostel, maar ga er vanuit dat ik dan niet online ben.


    Londen is zo ontzettend gaaf! ^^ Alvast veel plezier. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Toen was ik weer thuis. Zo douchen ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb weer geen zin in school. Ugh.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Meeh ik zit in de auto naar belgie -.-" Jippie kamp!!! -.-" Ik heb echt een zin erin.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hoe lang ben je weg? Of heb je wifi? Xd


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Averalda schreef:
    Hoe lang ben je weg? Of heb je wifi? Xd


    Ik ben net aangekomen in Glashwol en we hebben geen wifi hier maar ik heb een andere Iphone en daar heb ik een abonoment op voor in Schotland/Engeland. Maar hij is bijna leeg. Ik ben er tot en met vrijdag er niet.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Awh jammer :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.