• Hey allemaal,

    Ik heb altijd al iets gehad met tattoeages en vind ze dus erg mooi.
    De verhalen erachter vind ik het super om te horen en nu ben ik dus ook benieuwd naar jullie.
    Hebben jullie een tattoeage? Zo ja, hoe ziet tie eruit en waar heb je hem gezet op je lichaam? Wat is het verhaal erachter of heeft het geen betekenis?
    het zou leuk zijn als je er een foto bij zet van je tattoo.
    Ik ben erg nieuwsgierig

    Wil je een tattoo maar heb je die nog niet, dan mag je het natuurlijk ook erbij zetten

    xxx Romy


    He like girls how eat carrots!

    Vivere schreef:
    Oui (:
    De I am mine is eigenlijk vrij persoonlijk. Ik heb een slechte relatie gehad, die je niemand gunt. Ik ben mentaal gewoon kapot gemaakt. En die 3 vogeltjes heb ik een aantal maanden geleden laten zetten, als teken dat ik het moet laten gaan en dat het een deel van mijn verleden is.

    De infinity teken heb ik samen met mijn moeder, omdat ik een hele hechte band met haar heb (:



    wow, die vind ik echt heel gaaf!

    Zelf wil ik wel een tattoo, maar ik ben er nog niet helemaal zeker van wat, ik heb er wel een paar gezien, maar ik wil er wel een met een betekenis. En ik wil hem het liefste op mijn pols.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb een tattoeage van een uiltje op mijn enkel. En ik wil nog een tatoeage, die verbonden zal staan aan een fandom. Ik weet alleen nog niet wat, want ik twijfel tussen Harry Potter, The Vampire Diaries, Game of Thrones of Twilight. Daarom wil ik daar goed over nadenken. Maar er komt sowieso een fandom tattoo. Waarschijnlijk Harry Potter of Game of Thrones.


    Chaos is a ladder.

    Ik krijg binnenkort het infinity teken maar ik twijfel nog een beetje over waar ik deze laat plaatsen.
    Het idee voor een tweede zit ook in mijn hoofd en ook deze zal een persoonlijke achtergrond krijgen, maar dat zal nog wel eventjes duren.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    yesyesyes. Ik wil er asap eentje onder mijn pink/zijkant van mijn hand laten zetten met een quote die veel voor me betekent - al zijn er nog een aantal waar ik uit moet kiezen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Acnologia schreef:
    ik krijg een tattoo voor mijn 16e verjaardag ^^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Stormborn schreef:
    Ik ben heel druk bezig met mijn buikspieren te laten trainen, want ik wil 'em op mijn buik laten zetten, zeg maar net boven mijn heup. Het is de planning dat ie er in Februari op gaat, maar ik moet nog even kijken wanneer precies. Design staat wel vast.



    Jep. een HP tattoo.:)


    Classy ! (:
    Like it !


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik heb deze op mijn pols. Twee weken geleden laten zetten voor mijn 18e verjaardag (:


    Het staat voor de 'G', het signatuur van Gandalf uit de boeken van J.R.R. Tolkien. Ik wilde graag iets kleins als symbool voor de mooiste aspecten van mijn kindertijd en de boeken en de films zijn hier heel sterk mee verbonden.


    Caution first, always.

    Ondanks da tik eigenlijk niets van tattoo's moet hebben zit ik er wel over te denken. Een heel klein tekentje of tekstje op mijn schouder . Als steun voor mezelf en voor mijn verleden waarin ik nu nog worstel. Voorlopig nog niet maar wie weet ooit als ik eruit gevochten ben dat ik dan wel wat wil gaan nemen. en dat terwijl ik er niets mee heb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik wil een white ink tattoo op mijn linkerdijbeen, want die staat vol met littekens uit de periode dat ik automutilatie deed. Ook vervaagt een white ink na een tijdje, en dat vind ik zo'n mooie symbolische betekenis hebben. Ik weet wel nog niet wàt precies, een pokemon, of een tekst.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik denk er wel eens aan om een tekst of Japanse tekst of symbool te nemen op mijn boven of onderarm als herinnering aan mijn verleden die niet al te leuk is en dat het altijd beter kan worden.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    I want this one! En misschien neem ik nog wel meer van dit soort tattoo's.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 18:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Deilia schreef:



    Hahaha, inderdaad.


    26 - 02 - '16

    Ik wil later heel graag deze op mijn enkel:



    Het is een kruising tussen het man/vrouw teken, en tevens het teken van mijn favoriete zanger Prince. Zijn muziek heeft me namelijk door erg zware tijden heen gesleept :]


    Because I love him, do I need another reason?


    Keltische knoop, deed f*cking zeer, heeft 7,5 uur geduurt voor hij er goed in zat. mijn been stootte een groot deel van de inkt af en de genezing duurde gewoon heel lang.


    Voorkant ;)


    en mijn 1e ˆˆ ben ik erg trots op.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.