• Hey allemaal,

    Ik heb altijd al iets gehad met tattoeages en vind ze dus erg mooi.
    De verhalen erachter vind ik het super om te horen en nu ben ik dus ook benieuwd naar jullie.
    Hebben jullie een tattoeage? Zo ja, hoe ziet tie eruit en waar heb je hem gezet op je lichaam? Wat is het verhaal erachter of heeft het geen betekenis?
    het zou leuk zijn als je er een foto bij zet van je tattoo.
    Ik ben erg nieuwsgierig

    Wil je een tattoo maar heb je die nog niet, dan mag je het natuurlijk ook erbij zetten

    xxx Romy


    He like girls how eat carrots!

    Aragog schreef:
    yesyesyes. Ik wil er asap eentje onder mijn pink/zijkant van mijn hand laten zetten met een quote die veel voor me betekent - al zijn er nog een aantal waar ik uit moet kiezen.
    op vingers slijt hij heel snel weg... hij word dus heel snel (binnen een paar maanden) lelijk. veel tattoeerders zetten ook geen tattoeages meer op vingers.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik wil zo graag een tattoo, alleen zeuren mijn ouders dat ik veel te jong ben of zo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik wil een tattoo op de plek waar je je arm buigt (bij je elleboog, maar dan de bovenkant). Ik wil daar een wassende waan (een kleintje). Ik zou hem vorige week laten zetten maar dat ging niet door..

    Een wassende maan staat o.a. voor creativiteit en dromen.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Quigley schreef:
    Ik wil zo graag een tattoo, alleen zeuren mijn ouders dat ik veel te jong ben of zo


    Je bent 18 (volgens je profiel), dus dan mag je het helemaal zelf weten en hebben je ouders niet zoveel meer over je te zeggen.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Je bent 18 (volgens je profiel), dus dan mag je het helemaal zelf weten en hebben je ouders niet zoveel meer over je te zeggen.
    Ja, dat klopt AHAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik wil een Triskal op mijn onderbeen, bij mijn kuit.
    En doe tattoo zou dan staan voor bepaalde dingen uit de serie Merlin ^^
    [Die foto is overigens van mijn ketting]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blutbad schreef:
    (...)

    Je bent 18 (volgens je profiel), dus dan mag je het helemaal zelf weten en hebben je ouders niet zoveel meer over je te zeggen.


    Vanaf je 16e hoef je al geen toestemming meer nodig te hebben van je ouders ^^

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Vanaf je 16e hoef je al geen toestemming meer nodig te hebben van je ouders ^^


    O, ik dacht dat het alleen geldt voor piercings.


    Physics is awesome

    Gave tattoeages hier. (:
    Ik wil heel graag 'Kuolema tekee taiteilijan' op een onzichtbare plek, misschien op mijn onderrug/schouder. Maar daar wacht ik nog een paar jaartjes mee.


    Searching heavens for another earth

    Blutbad schreef:
    (...)

    O, ik dacht dat het alleen geldt voor piercings.


    Nope, ook tattoo's ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Vanaf je 16e hoef je al geen toestemming meer nodig te hebben van je ouders ^^
    Ik dacht van wel? Alleen bij piercings hoeft dat toch niet?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Vlahos schreef:
    (...)

    Vanaf je 16e hoef je al geen toestemming meer nodig te hebben van je ouders ^^
    ligt aan de tattooshop... de ene zet ze wel op 16 jaar zonder toestemming en sommige doen het pas vanaf 18


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hmm oke, was laatst bij een programma [ben de naam kwijt] dat je sowieso een tattoo mag zetten vanaf 16 zonder toestemming. Geen idee hoe dat ergens anders zo is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RavensMoon schreef:
    (...)ligt aan de tattooshop... de ene zet ze wel op 16 jaar zonder toestemming en sommige doen het pas vanaf 18


    Officieel mogen ze het bij iemand die 16 jaar oud is een tatoeage zetten, zonder toestemming van zijn/haar ouders of voogd. Ik heb het even opgezocht.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Officieel mogen ze het bij iemand die 16 jaar oud is een tatoeage zetten, zonder toestemming van zijn/haar ouders of voogd. Ik heb het even opgezocht.
    klopt maar een tattooshop bepaald en ik ken er heel veel die het niet onder de 18 zonder toestemming doen ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.