• Hey allemaal,

    Ik heb altijd al iets gehad met tattoeages en vind ze dus erg mooi.
    De verhalen erachter vind ik het super om te horen en nu ben ik dus ook benieuwd naar jullie.
    Hebben jullie een tattoeage? Zo ja, hoe ziet tie eruit en waar heb je hem gezet op je lichaam? Wat is het verhaal erachter of heeft het geen betekenis?
    het zou leuk zijn als je er een foto bij zet van je tattoo.
    Ik ben erg nieuwsgierig

    Wil je een tattoo maar heb je die nog niet, dan mag je het natuurlijk ook erbij zetten

    xxx Romy


    He like girls how eat carrots!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik wil later een tattoo bestaande uit allemaal kleine stukjes. Elke keer als er iets belangrijks gebeurt in mijn leven ga ik een dingetje toevoegen.
    Dan wil ik hem laten beginnen op mijn onderrug links en dan uitbreiden schuin richting mijn rechterschouder.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik wil graag Let It Go op mijn sleutelbeen, Yourself op mijn zij (links) en een deze boom op mijn rug.

    Let It Go wil ik omdat dit door mijn lastige verleden komt, ik ben vroeger heftig gepest, nu nog steeds en heb veel zelfmoord pogingen gedaan maar ben toch blij dat ik er nog ben.

    Yourself wil ik omdat ik mezelf heb gevonden en ook aan andere wil laten zien dat.


    De boom vindt ik echt prachtig en die heeft ook meerdere (prive) redenen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 22:32 ]

    Schuld schreef:
    Ik wil graag Let It Go op mijn sleutelbeen, Yourself op mijn zij (links) en een deze boom op mijn rug.

    Let It Go wil ik omdat dit door mijn lastige verleden komt, ik ben vroeger heftig gepest, nu nog steeds en heb veel zelfmoord pogingen gedaan maar ben toch blij dat ik er nog ben.

    Yourself wil ik omdat ik mezelf heb gevonden en ook aan andere wil laten zien dat.


    De boom vindt ik echt prachtig en die heeft ook meerdere (prive) redenen.


    Omg O.O
    ik dacht net aan de zin Let it Go en toen zag ik jou reactie O.O


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Junns schreef:
    Ik wil later een tattoo bestaande uit allemaal kleine stukjes. Elke keer als er iets belangrijks gebeurt in mijn leven ga ik een dingetje toevoegen.
    Dan wil ik hem laten beginnen op mijn onderrug links en dan uitbreiden schuin richting mijn rechterschouder.


    Dat vind ik echt een leuk idee.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    No tattoos for moi. Idk, maar ik haat ze en no offence naar mensen hier maar persoonijk vind ik ze altijd nogal pathetic en slutty staan.

    Prefect schreef:
    No tattoos for moi. Idk, maar ik haat ze en no offence naar mensen hier maar persoonijk vind ik ze altijd nogal pathetic en slutty staan.
    jouw mening, =)
    jammer dat je het zo ziet, ik zie het als een stukje levensverhaal, iets wat mij heel veel steun geeft na een heel lastige jeugd.
    ik kan je een ding verzekeren moi is niet slutty en al helemaal niet pathetic ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Prefect schreef:
    No tattoos for moi. Idk, maar ik haat ze en no offence naar mensen hier maar persoonijk vind ik ze altijd nogal pathetic en slutty staan.


    Pathetic en slutty? I'm sorry, maar voor sommige mensen gaat 't om persoonlijke dingen en dingen die ze hebben meegemaakt. Zie niet in wat hier zielig of sletterig aan is :') Vind zo'n lip piercing erger staan tbh.


    To infinity and beyond •

    Prefect schreef:
    No tattoos for moi. Idk, maar ik haat ze en no offence naar mensen hier maar persoonijk vind ik ze altijd nogal pathetic en slutty staan.


    Dit is ook waarom ik alleen op plekken tattoo's wil die niemand anders te zien krijgt, behalve moi:)


    The night is dark and full of terrors.

    Prefect schreef:
    No tattoos for moi. Idk, maar ik haat ze en no offence naar mensen hier maar persoonijk vind ik ze altijd nogal pathetic en slutty staan.

    Dus een cyborg tattoo is slutty? Juist, perfecte logica. Not.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet niet waarom maar als ik kinderen krijg wil ik graag hun namen op mijn polsen, voor de rest weet ik het nog niet echt.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Als ik een tattoo zou nemen zou het een roos worden met vleugels aan de zijkant, om te laten zien dat ware schoonheid binnenin zit en dat ik een hoop dingen verwerkt heb.


    26 - 02 - '16



    31 oktober laten zetten. Het staat voor dromen, geluk en creativiteit.
    De betekenissen van deze woorden hebben altijd een hele grote rol in mijn leven gespeeld. Bovendien vind ik de maan altijd iets heel bijzonders. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nope, don't want any XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil heel graag een tattoo op mijn heup als ik wat ben afgevallen ^^ Een bloem ofzo, niet al te klein. Beetje kleur erin, sierlijk, sth like that (: