• In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen blijven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaan hun angst om in wraaklucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegen. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.


    In een land, Quizlet genaamd is er iets engs aan de hand. Mensen verdwijnen van het ene moment op de andere en niemand heeft ook maar enig idee hoe het komt of wie erachter kan zitten. In deze RPG, moeten jullie de rebellen dus proberen ontmaskeren. We hebben plek voor 28 mensen. Je kiest niet wat je wordt, we kiezen straks random wie bij de regering (crew), gevangenen, overgeblevenen en verraders hoort. Degenen die bij verraders horen worden vanzelfsprekend niet bekend gemaakt. Als je mee wilt doen, maak je een karakter van jezelf aan. Je kan gerust eentje reserveren. Let wel op dat als je niet binnen 24 uur je rol aan heb gemaakt, het vrij komt te staan voor iemand anders.

    Invullijstje:
    • Huidige usernaam: (Als je het later aan gaat passen, zet je erbij wat je vorige usernaam was!)
    • Echte naam:
    • Leeftijd:

    • Uiterlijk: [Niet verplicht*]
    • Innerlijk:

    • Extra:


    Regels:
    Als eerste houden we ons natuurlijk aan de huisregels van Quizlet,nl. Wat vooral inhoudt, dat we iedereen respecteren, niemand gaan uitslchelden en vooral geen ruzie gaan uitlokken.

    • We hebben graag dat je jezelf alleen inschrijft als je van plan bent om actief mee doen. We hebben een beperkte aantal leden en willen dus niet dat mensen een ander een kansje om mee te doen wegneemt.
    • Bij elk stukje, willen we graag minstens 5 regels hebben. Meer Mogen altijd.
    • OOC, graag onder een spoiler berichtje.
    • We gaan in het speeltopic, niet off-topic. Hiervoor komt er een praattopic.
    • We gaan niemand buitensluiten en spelen dus gezellig met de ander mee.
    • Tenzij we anders aangeven, openen alleen wij: Rey & Cenation alle bijhorende topics.
    • Zal je het druk hebben met school of iets dergelijks? Graag je afwezigheid melden zodat we rekening mee kunnen houden.
    • We zullen het erg veel op prijs stellen als je je nieuwe usernaam doorgeeft en het ook in je karakter wijzigd.
    • Verraders Mogen, hoe goed bevriend ze ook zijn met een user, absoluut niemand op de hoogte stellen van de schok dat ze tot de verraders horen.
    • Het besturen van iemands personage is streng verboden. Het is irritant voor de rest en allesbehalve leuk voor de persoon zelf.
    • Het lijkt ons onlogisch dat jullie gezellig dirty gaan spelen omdat het zo awkward zal worden, maar 16+ mag dus.


    Users.
    1. Minions || Gail. || Overgeblevene.
    2. Cenation || Sylvie || Overgeblevene.
    3. Arratay || Brooke || Overgeblevene.
    4. Faelan || Xanthe || Overgeblevene.
    5.Asmodeus || Laura || Gevangene
    6. LacieChan || Maxime || Gevangene
    7. Wunjo || Fanny || Overgeblevene.
    8. Rosarum || Lotta || Beta-Reader
    9. Script || Lieke || Overgeblevene.
    10. Inside || Melissa || Gevangene
    11. Aragog || Michelle || Bemiddelaar.
    12. Cozart || Lisa || Gevangene
    13. Dooddoenervo || Jarne ||OpperGevangene
    14. Scamander || Amber || Gevangene
    15. Merrow || Justine || Admin
    16. Catilina || Lisanne || Gevangene
    17. Patholoog || Manon || Overgeblevene.
    18. Days || Noek || Gevangene
    19. Azazelst || Fleur || Overgeblevene.
    20. Silversnow || Laura #2 || Overgeblevene.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:40 ]


    -

    Huidige usernaam: Cimmaron.
    Echte naam: Noek.
    Leeftijd: Vijftien.
    Uiterlijk: Mijn haren zijn van natuurlijk een enorme donkerbruine krullenbos tot vlak over mijn boezem, vaak erg rommelig, al stijl ik het regelmatig en laat ik het bij de kapper ontkrullen. Mijn huid is door mijn afkomst getint. Hoewel ik het zelf anders zie weet ik ook wel dat ik mager ben. Ik ben niet klein en lang. Ik heb grote groene ogen en wat sproetjes op mijn gezicht. Over mijn gehele lichaam heb ik aardig wat littekens.
    Innerlijk: Mijn humeur kan erg veranderlijk zijn, het ene moment ben ik vrolijk en het andere moment nogal chagrijnig of verdrietig. Over het algemeen ben ik een vrolijk en vrij druk persoon en maak ik graag grapjes, maar kan me als ik niet goed in mijn vel zit juist het tegenovergestelde gedragen. In het algemeen ben ik erg gesloten, mijn mening kan ik er juist veel te snel uitflappen, maar mijn ware gevoelens, emoties en gedachten hou ik voor mezelf, teveel zelfs. Dit maakt dat ik als mensen wel eens als iemand met 'een hart van steen' word gezien, een enkele keer zelfs zo genoemd. In het algemeen kan ik mijn emoties heel moeilijk uiten, maar af en toe krijg ik een emotionele uitbarsting, dit is enkel als ik alleen ben. Want met anderen erbij zal ik me altijd sterk houden. Al voel ik me nog zo verschrikkelijk.
    Extra: Hoewel ik in Nederland woon ben ik geen Nederlandse. Ik heb Italiaans bloed, maar ook Spaans en Brits. Ik ben drietalig opgevoed, Italiaans, Engels en later ook Nederlands. Dit heeft ook gemaakt dat mijn ABN niet is wat het zijn moet. Dat is een vorm van Dyslectici heb maakt dat vooral mijn spelling regelmatig niet klopt. Eigenlijk heb ik een hele ingewikkelde gezinssituatie en zijn er wat dingen in mijn leven gebeurd die ik hier liever niet kwijt wil. Ook heb ik een eetstoornis (Anorexia.) en heb tot voorheen een hele tijd in het ziekenhuis gelegen, in totaal ben ik er twee jaar uit geweest dus ben ik nu weer druk bezig mijn leven op te pakken. Met z'n ups and downs.
    Ik speel piano en gitaar en rijd paard. Ook doe ik aan hard- en langeafstandlopen. Ik ben een Directioner, Potterhead en Tribute. Maar ben ook fan van Ed Sheeran en The Script.

    [Wat is jezelf beschrijven toch verschrikkelijk moeilijk. (Nou heeft mijn psycholoog een soort verslag van mijn innerlijk gemaakt of zo. Dus heb ik dat wat gebruikt.)]

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:41 ]


    Reality's overrated.

    Kan ik nog mee doen?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    Kan ik nog mee doen?

    Volgens mij wel. Het topic is al geopend, maar er zitten tot nu toe alleen nog maar mijn topics-berichtjes in ^^. Maar dat kan je beter aan Gail of Sylvie (Rey en Cenation) vragen, ik ben maar een eenvoudige deelnemer.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wolfheart schreef:
    Kan ik nog mee doen?


    Er is nog plaats, dus ja je kan nog mee doen (:


    16 - 09 - '17

    Chocolata schreef:
    (...)
    Volgens mij wel. Het topic is al geopend, maar er zitten tot nu toe alleen nog maar mijn topics-berichtjes in ^^. Maar dat kan je beter aan Gail of Sylvie (Rey en Cenation) vragen, ik ben maar een eenvoudige deelnemer.

    * een eenvoudige tot beta gestelde deelnemer xD


    -

    Cimmaron schreef:
    Huidige usernaam: Cimmaron.
    Echte naam: Noek.
    Leeftijd: Vijftien.
    Uiterlijk: Mijn haren zijn van natuurlijk een enorme donkerbruine krullenbos tot vlak over mijn boezem, vaak erg rommelig, al stijl ik het regelmatig en laat ik het bij de kapper ontkrullen. Mijn huid is door mijn afkomst getint. Hoewel ik het zelf anders zie weet ik ook wel dat ik mager ben. Ik ben niet klein en lang. Ik heb grote groene ogen en wat sproetjes op mijn gezicht. Over mijn gehele lichaam heb ik aardig wat littekens.
    Innerlijk: Mijn humeur kan erg veranderlijk zijn, het ene moment ben ik vrolijk en het andere moment nogal chagrijnig of verdrietig. Over het algemeen ben ik een vrolijk en vrij druk persoon en maak ik graag grapjes, maar kan me als ik niet goed in mijn vel zit juist het tegenovergestelde gedragen. In het algemeen ben ik erg gesloten, mijn mening kan ik er juist veel te snel uitflappen, maar mijn ware gevoelens, emoties en gedachten hou ik voor mezelf, teveel zelfs. Dit maakt dat ik als mensen wel eens als iemand met 'een hart van steen' word gezien, een enkele keer zelfs zo genoemd. In het algemeen kan ik mijn emoties heel moeilijk uiten, maar af en toe krijg ik een emotionele uitbarsting, dit is enkel als ik alleen ben. Want met anderen erbij zal ik me altijd sterk houden. Al voel ik me nog zo verschrikkelijk.
    Extra: Hoewel ik in Nederland woon ben ik geen Nederlandse. Ik heb Italiaans bloed, maar ook Spaans en Brits. Ik ben drietalig opgevoed, Italiaans, Engels en later ook Nederlands. Dit heeft ook gemaakt dat mijn ABN niet is wat het zijn moet. Dat is een vorm van Dyslectici heb maakt dat vooral mijn spelling regelmatig niet klopt. Eigenlijk heb ik een hele ingewikkelde gezinssituatie en zijn er wat dingen in mijn leven gebeurd die ik hier liever niet kwijt wil. Ook heb ik een eetstoornis (Anorexia.) en heb tot voorheen een hele tijd in het ziekenhuis gelegen, in totaal ben ik er twee jaar uit geweest dus ben ik nu weer druk bezig mijn leven op te pakken. Met z'n ups and downs.
    Ik speel piano en gitaar en rijd paard. Ook doe ik aan hard- en langeafstandlopen. Ik ben een Directioner, Potterhead en Tribute. Maar ben ook fan van Ed Sheeran en The Script.

    [Wat is jezelf beschrijven toch verschrikkelijk moeilijk. (Nou heeft mijn psycholoog een soort verslag van mijn innerlijk gemaakt of zo. Dus heb ik dat wat gebruikt.)]


    [Ik ben af. Maar het lukte niet echt.]


    Reality's overrated.

    Wolfheart schreef:
    Kan ik nog mee doen?

    Als heerser van ons Quizlet landje, geef ik u permissie tot meedoen.
    Sorry, kon het niet laten hoor :Y) Ik neem dus aan dat het geen enkel probleem is dat je mee doet XD

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 19:43 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Rey schreef:
    (...)
    * een eenvoudige tot beta gestelde deelnemer xD

    Ooh bedankt, Gail! x] ZO eenvoudig ben ik dus eigenlijk ook weer niet ... :X

    Het mag dus blijkbaar wel, al kan je volgens mij geen verrader, gevangene en al zeker geen crewlid (muhahahaha!) worden, waarschijnlijk een gewone gevangene. Maar dat kan ook leuk zijn, denk ik :Y).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hahaha, oké.:'D

    Huidige usernaam: Wolfheart
    Echte naam: Fleur
    Leeftijd: 13
    Uiterlijk:


    - Deze foto is een beetje crappy, maar goed.:'D -
    En ik heb groene ogen in tegen stelling tot de rest van mijn familie.
    Innerlijk: Over het algemeen heb ik geen ochtendhumeur, behalve als iemand me in het weekend of de vakantie erg vroeg wakker maakt. Meestal als ik naar bed ga, lig ik nog uren wakker wat ik erg vervelend vind omdat ik in de ochtend dan bijna mijn bed niet uitkom.
    Ik ben vaak wel vrolijk, maar ik kan ook wel geïrriteerd zijn al weet ik dan soms niet waarom. Erg geduldig ben ik niet, dus als me iets niet lukt en het te lang duurt word ik geïrriteerd en laat het maar bij wat het is. Als ik al chagrijnig of geïrriteerd ben, dan moet je het echt niet erger maken en irritant gaan doen want dan kan ik wel eens naar je uitvallen. Naïef ben ik niet, ik heb wel snel door of je iets sarcastisch bedoelt of niet.
    Ik vind het leuk om grappen met mijn vriendinnen uit te halen en kan soms in zo'n slappe lach liggen dat de tranen over mijn gezicht rollen.
    Als ik verdrietig ben zal ik dat niet zo snel laten zien, en dan ben ik het liefst gewoon alleen op mijn kamer.
    Extra: Ik ben voor een deel Duits, Indisch en Nederlands.


    Klaar.:Y)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 10:36 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Daaaaaamn!
    Ik kan niet meer mee doen zeker?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    • Huidige usernaam: Silversnow
    • Echte naam: Laura (ik zag dat er al een Laura was, ik kan anders wel m'n tweede naam doen of zo?)
    • Leeftijd: 14 Over een weekje 15:Y)
    • Uiterlijk:


    • Innerlijk: Ik ben over het algemeen een vrolijk persoon, ik heb veel energie en wil alles doen. Ik kan af en toe chagrijnig zijn, maar ik probeer dat meestal niet af te reageren op iemand. Ik ben fanatiek en probeer me altijd voor 100% in te zetten. Ik vind alles leuk, en wil alles doen, maar ik heb er eigenlijk geen tijd voor. Ik probeer ook altijd klaar te staan voor iedereen, zeker omdat een paar van mijn vrienden het nu best lastig hebben.
    Ik doe aan paardrijden en volleybal. Ik vind acteren, muziek maken en trampolinespringen ontzettend leuk, maar ik heb er geen tijd voor. Ik heb ook nog een soort verzorgpony, maar die zie ik heel weinig. Ik ben fan van duizend en één dingen, dus die ga ik maar niet opnoemen. Nou ja, voor de rest merken jullie het wel.
    • Extra: Voorlopig nog even niks.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 11:17 ]


    I'm walking around and then I look down in my hand and where I usually have my cellphone, I just have a gun ~ Sam Tsui

    Kan ik nog steeds mijn rol invullen? (anders doe ik de moeite niet er een te maken ^^)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ^
    Normaal wel, maar vraag het eerst aan cenation/minions


    Queer zijn is gewoon alles

    Lasaraline schreef:
    Kan ik nog steeds mijn rol invullen? (anders doe ik de moeite niet er een te maken ^^)

    Ik denk het wel, maar zoals eerder gezegd: reken er niet op dat je nog een speciale functie krijgt (waarschijnlijk word je gevangene of overgeblevene), want die zijn al uitgedeeld. ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    • Huidige usernaam: Lasaraline
    • Echte naam: Leah
    • Leeftijd: 13

    • Uiterlijk:


    • Innerlijk: volgt

    • Extra: /


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried