• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 okt 2013 - 11:07 ]


    -

    En dan herinner je je iets wat fucking awkward is en totaal niet normaal... Ik ga wel even huilen ofzo. (no_chears)


    Dit moest ik toch echt wel even tegen jou zeggen. Jezus Christus, hou eens op.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scorpia schreef:
    Kut Wiskunde (cat)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Auw hebben jullie echt niet in de gaten dat ik door jullie steeds onzekerder word -.-


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    I don't want to feel bad.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Stop met me lastig te vallen!
    1. Ik ben op dit moment al verliefd op iemand, dat weet je.
    2 Je bent 40, dus nee, ik ga geen relatie met je starten.
    3. Je valt ook mijn vrienden lastig.
    4. Zoek gewoon iemand van je eigen leeftijd. Je wordt daar vast ook gelukkiger mee.


    Take me to wonderland

    Pff, ik moet verder schrijven aan mijn verhaal... maar er komt gewoon niets zinnigs uit. :c

    Twist schreef:
    Stop met me lastig te vallen!
    1. Ik ben op dit moment al verliefd op iemand, dat weet je.
    2 Je bent 40, dus nee, ik ga geen relatie met je starten.
    3. Je valt ook mijn vrienden lastig.
    4. Zoek gewoon iemand van je eigen leeftijd. Je wordt daar vast ook gelukkiger mee.


    40 jaar?! Da's wel... oud, ja.


    Tijd voor koffie.

    Ik had nooit moeten liegen tegen je. Ik mis je, en nu kan ik het je niet eens vertellen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Krampen. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hallelujah, hij is online!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb zó geen zin in Engels en godsdienst maken, alleen ik wil graag Eat Pray Love kijken en dan moet ik nu wel huiswerk gaan maken, want vanavond is HNTM. What to do? *first world problemens*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Weiiird.


    You are beautiful, you are love.

    Ik zie zo op tegen natuurkunde. Die SO heb ik echt zwaar verpest en ik wil mijn cijfer niet weeeeeten :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik móét echt huiswerk gaan maken, of ik Eat, Pray, Love nu wil kijken of niet - ik ga toch alleen het stuk in Italië kijken - maar even zereneus, Myke, je moet wel wat gaan doen. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife