• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 okt 2013 - 11:07 ]


    -

    Haaaaalleluja! Ik hou van technische mensen! _O_
    Zij fixen binnen twee seconden mijn apparaten, terwijl ik twee uren zit te kloten. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En de sfeer is weer 3 keer kut, of course.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Wow, ehm, whut? Ik wist niet dat het nóg verwarrender kon worden. Damn.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Dikke grijns van hier tot Tokyo. *blijft doorgrijnzen*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Yaaay new shoes!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Godver stomme Hema. Omdat hun vergeten zijn mijn extra uren uit te betalen moet ik deze maand dus super blut leven -.- Nog maar 2 week en 4 dagen en dan krijg ik suuuuper veel loon. Dat dan weer wel. (cat)


    -

    Het is me weer gelukt hoor. Hoe krijg ik het toch voor elkaar om op een bezette jongen verliefd te worden? Hoe hij vanmorgen op me af kwam lopen, met zijn nieuwe kapsel waardoor hij er nog eens tien keer beter uit ziet... Zijn brede grijns toen hij me aankeek en een komische opmerking maakte.
    PFFFFT. Ik moet echt stoppen. Ik weet hoe het de vorige keer afliep toen ik op een bezette jongen verliefd werd. JUIST JA.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het voelt weer net zoals in groep zeven. Het voelt zo vertrouwd als ik met hem praat.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mensen, hou toch op met alles te censureren dat gecensureerd kan worden. Ik word gek van al die biepjes en sterretjes (cat).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Requille schreef:
    En de sfeer is weer 3 keer kut, of course.


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo benieuwd naar je reactie straks.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben zo ongelooflijk kwaad op mezelf. Ik kan wel huilen. :c Waarom kom ik niet over die jongen heen, gvd. Waarom heb ik die rare ideeën in mijn hoofd. Dat zijn leven wel stil moet staan zonder mij. D: WAKE UP. Zijn leven gaat verder. Hij heeft je in eerste instantie al nooit leuk gevonden. Ik ben gewoon te wanhopig en klamp me aan elke jongen vast. Ik wil met een gerust hart op school rond kunnen lopen. Ik wil me er niks van aantrekken. Ik wil leven. :c WAAROM KAN IK MEZELF ER NIET OVERHEEN ZETTEN. -_- Mijn rationele-ik weet wel beter.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik hoef dus geen bril. Heb maar +een kwart en daar krijg je dus geen bril voor, fuck, hoe kom ik dan al die hoofdpijnen. D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    :W
    Deze school is echt naar klote. We hebben vrijdag vakantie, we moeten nog de debatten inplannen voor Nederlands, maar dan kan niet, omdat die (KLOTE)roostermaker nog geen toetsrooster online heeft gezet. En dat, terwijl vier weken geleden de indeling al bekend was.


    Deep inside, I've never felt alive

    Orchard schreef:
    Ik ben zo ongelooflijk kwaad op mezelf. Ik kan wel huilen. :c Waarom kom ik niet over die jongen heen, gvd. Waarom heb ik die rare ideeën in mijn hoofd. Dat zijn leven wel stil moet staan zonder mij. D: WAKE UP. Zijn leven gaat verder. Hij heeft je in eerste instantie al nooit leuk gevonden. Ik ben gewoon te wanhopig en klamp me aan elke jongen vast. Ik wil met een gerust hart op school rond kunnen lopen. Ik wil me er niks van aantrekken. Ik wil leven. :c WAAROM KAN IK MEZELF ER NIET OVERHEEN ZETTEN. -_- Mijn rationele-ik weet wel beter.



    26 - 02 - '16