• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 okt 2013 - 11:07 ]


    -

    Maven schreef:
    (...)


    Dankjewel. :c


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hm.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Waarom heb ik je niet gewoon een keiharde mep in je gezicht gegeven toen ik voor je stond?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 18:49 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Je kijkt Sherlock en je weet niet wie John is.
    Ja, ik bedoelde die John!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Whoep whoep!*O*
    Vandaag eerste muziekles bij de gevorderde, ben eens benieuwd.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damn, ik mis mijn beste vriendin van op 'n andere school ;p

    Zelfs mijn nichtje van zes is meer volwassen. Wat ben jij een kleuter.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 19:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil eens een keer iets bereiken in mijn leven... het voelt aan alsof ik 'maar een mens' ben. I'm boring.

    Aw, dit is echt awesome. Dankzij mijn geschiedenis leraar van vorig jaar, die overigens mijn favoriete leraar is, luister ik naar slipknot nu ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Als ik in mijn klas al die meisjes hoor praten over de feesten die ze willen gaan geven voor hun
    zestiende verjaardag doet het toch wel pijn
    Ten eerste wordt ik nooit uitgenodigd
    En ten tweede zou ik zelf heel graag een feest geven, maar mijn zestiende verjaardag
    bestaat uit een middagje met familie en 1 vriendin die komt logeren
    Zij gaan allemaal uit met hun vrienden, mijn zussen gaan mij mee uit nemen
    Alhoewel ik uitkijk naar mijn verjaardag deze week en het zondag gezellig was met de familie
    Zou ik toch heel graag willen dat ik wat meer vrienden had, it really hurts so bad


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Draculea schreef:
    Ik wil eens een keer iets bereiken in mijn leven... het voelt aan alsof ik 'maar een mens' ben. I'm boring.


    Om iets te bereiken, moet je dromen hebben en die proberen na te jagen.
    Voor mij geeft bijvoorbeeld schrijven het gevoel, alsof ik bezig ben met iets te bereiken in mijn leven.
    Voor mij is dat genoeg om het gevoel te hebben dat ik echt iets heb bereikt.
    Zo moet denk ik iedereen iets vinden wat bij hem of haar past. :)
    Veel succes!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Draculea schreef:
    Ik wil eens een keer iets bereiken in mijn leven... het voelt aan alsof ik 'maar een mens' ben. I'm boring.

    I feel the same way.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I'm so bored.


    You are beautiful, you are love.

    I want to know how to juggle D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    We hebben best wel wat gemeen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."