• Wie kent hem nog? De plaaggeest van Bassie en Adriaan?
    Ik had het net met een vriendin over programma's die we vroeger keken en daar kwam ook Bassie en Adriaan in voor. Toen hadden we het erover hoe eng we de plaaggeest eigenlijk vonden. Ik moest altijd huilen als ik hem zag en hij lachte zo eng! Dat is toch niet geschikt voor kinderen? Ik heb er echt nachtmerries om gehad vroeger.



    Hier de mooiste momenten van de plaaggeest op een rijtje (A)

    Keken jullie ook vroeger naar Bassie en Adriaan en wat vonden jullie van de plaaggeest? xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ahaha. Ik wist gewoon dat het daar over ging toen ik het woord 'Plaaggeest' zag, haha. Ik vond dat vroeger zooo eng. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kan me er helemaal niks meer van herinneren xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Awh. Goede herinneringen. Ik vond dat juist altijd leuk als die plaaggeest kwam. Ik moest daar altijd om lachen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het eerste waar ik aan dacht bij de titel, was: Bassie en Adriaan!
    En zie hier.. Haha.

    Ik vond hem ook niet zo leuk, maar ook niet heel eng ofzo.. Ik had gewoon een hekel aan hem x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Felidae schreef:
    Kan me er helemaal niks meer van herinneren xD


    + inderdaad een enge lach O_o


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Oke, ik heb het filmpje gezien en dit worden zeker weten nachtmerrie's vanacht xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ja dat keek ik ook altijd haha!
    En ik vond die plaaggeest echt heel eng. ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik vond hem vroeger maar niks. Elke keer als ik de plaaggeest zag kroop ik onder de dekens en jammerde ik dat 'de konijnengeest' weer in beeld was.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 23:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bassie en wie?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 23:13 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hahahaha, Basssieeeeé!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    To be honest, I'm proud to say this. Bassie en Adriaan wonen beide in Vlaardingen en alles is ook hier opgenomen. Bassie woont/woonde langs de haven en Adriaan woonde 2 straten achter me. :Y)

    Omg, getsie! Ik vond die man zo fucking griezelig vroeger. Nog steeds, daar niet van.


    The odds are néver in our favor.

    Hij doet me denken aan Karbonkel... Daar kroop ik vroeger ook altijd voor weg.


    Searching heavens for another earth

    Ik ken het niet. xD


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    Ik ken het niet. xD

    Oke... dat is pas eng x'D


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about