• Wie kent hem nog? De plaaggeest van Bassie en Adriaan?
    Ik had het net met een vriendin over programma's die we vroeger keken en daar kwam ook Bassie en Adriaan in voor. Toen hadden we het erover hoe eng we de plaaggeest eigenlijk vonden. Ik moest altijd huilen als ik hem zag en hij lachte zo eng! Dat is toch niet geschikt voor kinderen? Ik heb er echt nachtmerries om gehad vroeger.



    Hier de mooiste momenten van de plaaggeest op een rijtje (A)

    Keken jullie ook vroeger naar Bassie en Adriaan en wat vonden jullie van de plaaggeest? xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die pleeggeest herinner ik me helemaal niet, eigenlijk.. Bij Bassie en Adriaan denk ik aan de boeven maar niet aan de plaaggeest. Nouja, ik keek t ook niet zo vaak.

    Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat ze de plaaggeest uit het verhaal hebben geschreven omdat hij inderdaad te eng was.


    I am an idiot, I move.

    Ohh ik was daar vroeger zo bang voor! We hadden een videoband met de plaaggeest en die zette ik altijd helemaal achterin zodat niemans hem op zou zetten.


    Take risks and conquer your fears.

    Aa good memories :)
    Ja, ik ken de plaaggeest nog. Heb veel Bassie en Adriaan gekeken.
    Helaas zijn ze in het echt niet zo gezellig.

    En ach over dat te eng zijn. Er zijn zoveel kinderdingen die pedagogisch zo onverantwoord zijn.
    Er is een heel populair kinderliedje dat een kind dom noemt. Liedje


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hmmm bassie en adriaan wat een leuke tijd haha. Naar ik kan me niet herinneren dat io bang was voor dat ding.

    Btw: mijn ouders waren vorige maand in scheveningen bij formule 1 (of zo iets) en toen zagen ze helemaal afgedank ergens onder een brug dat lieve, leuke, schattige autootje van bassie en adriaan :( heel zonde vind ik dat.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wow vreemd, we hadden 't vandaag en gisteren in de klas over jeugdprogramma's en toen kwam ook Bassie en Adriaan d'r in voor met die enge plaaggeest. Lol, toevallig! :'P


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ooh wauw, dat is echt lang geleden. Ik vond 'm eigenlijk nooit eng, enkel dodelijk irritant. Ik kon er nooit tegen wanneer iemand andermans plannen ging dwarsbomen. :'D

    Ik vond hem ook doodeng!


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vond hem ook doodeng!


    26 - 02 - '16

    Ah die ken ik nog ja, maar eerlijk gezegd was ik er vroeger niet bang van en nu nog steeds niet. Ik vond hem altijd afschuwelijk.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vond bassie en adriaan en de baron van Neemwegge ofso leuk. Hij zei vaak Drommels drommels en nog eens drommels. :P