• Bedenk een Wat als? zin en beantwoordt de vraag boven je!
    Bijv. Wat als er een reuze hond op je af zou rennen?
    Gillen! Wat als je bijna zou verdrinken?
    etc.

    Wat als er duiven op je zouden poepen vlak voor je op een feest moest?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    SCHREEUWEN! En zo snel mogelijk naar een oplossing zoeken :O Serieus ik denk niet dat ik dat aan zou kunnen(;

    Wat als je ineens in een grote kauwgombal veranderde en je kleine broertje je op probeert te eten?


    Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars, cause I could really use a wish right now.

    Ik zou roepen: " He hou op ik ben het je grote zus hou op!"
    Als ik zou kunnen praten dan...
    Als ik niet zou kunnen praten dan zou ik gaan zweven in de lucht en dan kijk ik relext over de stad.

    Wat als je op Zweinstein komt en dan is het gesloten?

    Er proberen achter te komen waarom het gesloten is.

    Wat als je opeens een Pikachu tegenkwam op straat?


    May StarClan light your path.

    Mijn pokébal gooien. :Y) MINE.

    Wat als stenen de wereld zouden overnemen?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dan zou ik mezelf veranderen in een steen en zo de stenen weer terug overwinnen.

    Wat als de zon kon praten?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ''ZON, WAAR BEN JE IK HEB HET KOUD,'' schreeuwen naar de zon en wachten op antwoord c:

    Wat als er een aardbeving over de hele wereld komt en jij bent de enige die het heeft overleefd?


    May StarClan light your path.

    Moeilijk... denk gewoon nog overleven, en hopen dat ik iets, iemand, of een wezen vind.

    Wat als je wakker word en je favoriete idool ligt bij je in bed.

    Ik zou eerst verbaasd in mijn ogen wrijven en daarna 'OMFG wat is er gebeurt' zeggen
    wat zou je doen als alleen in een onbekende grote stad bent en je spreekt de taal niet en je bent de weg kwijt geraakt?


    het leven is mooi!! xx

    Zo lang blijven zoeken totdat ik iemand vind die Engels spreekt. :')

    Wat als er een onbekende, maar hele knappe jongen - of meisje - je ineens uitvraagt?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zou zeggen : "Hmmm... Je bent wel knap hoor maar ik ken je nog niet. Ik wil er over nadenken."

    Wat als je wakker word en dan kun je opeens toveren?

    Dat zou ik zo gaaf vinden c: Dan zou ik kijken wat ik zou kunnen toveren en wat ik met mijn krachten kan.

    Wat zou je doen als je wakker word en je spreekt op eens Japans en niemand kan je verstaan.

    Gomenasai schreef:
    Dat zou ik zo gaaf vinden c: Dan zou ik kijken wat ik zou kunnen toveren en wat ik met mijn krachten kan.

    Wat zou je doen als je wakker word en je spreekt op eens Japans en niemand kan je verstaan.


    Direct een Japans-Nederlands woordenboek zoeken en Nederlands leren :Y)

    Wat zou je doen als je wakker werd in een papiercontainer?


    -

    Naar huis rennen.
    Wat als iedereen op de wereld dom was behalve jij.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Of een dictatuur opstarten Mensen onderwijzen. Ze slimmer maken.

    Wat als je uit het niks een plop-geluidje hoort, waarna je van onder tot boven bedekt bent met kittens?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 19:51 ]


    Tijd voor koffie.

    ze snel weeg doen aangezien ik allergisch ben en vervolgens verkopen met grote winst

    wat als je kamer ineens helemaal een andere kleur is die je lelijk vind en met iemand die je niet mag bedekt is vol posters


    Change is for weirdos ~ Niall Horan