• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 23:52 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 okt 2013 - 8:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blij dat anime bestaat


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zei iemand Selkie story? Omg Melissa Marr! You are thrice my heroïn now!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeez.

    Oké, genoeg.

    Oké, ik ben echt zo hoteldebotel van hem. Beetje kut alleen dat hij een vriendin heeft. (cat)
    En daarnaast: Ik ben zo blij dat ik mijn neefje vandaag weer zag! We zijn als water en vuur, maar we houden echt ontiegelijk veel van elkaar en het is zo'n (duivels) droppie!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zo vreemd dat alles het tegenovergestelde is van vorig jaar


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moet boeken kopen


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Er was een tijd dat er dagen waren vol inspiratie en dat ik verder kon met schrijven.
    Ik wil die dagen terug :(


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    d'arghhh, ik wil die schoenen zóó graag! Waarom hebben ze de maat niet in de webwinkel? ;c


    You are beautiful, you are love.

    Ik wil niet meer. ;c


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Zelfs mijn mobiel zegt nee tegen school. Mata-app gedownload en wil ik 'm openen, sluit mijn mobiel zichzelf af. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het echt grappig als mensen een suggestie aanmaken en dan, bij negatieve reacties, gekwetst / zielig / boos gaan doen :'D Je weet toch van te voren dat het beide kanten op kan gaan, right?

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 20:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien moet ik daar maar niet meer op drukken...


    Deep inside, I've never felt alive

    I feel horrible and dan moet ik nu gaan schrijven terwijl ik below zero over mezelf en alles wat ik doe denk :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik voel me gesloopt.


    26 - 02 - '16