• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 23:52 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 okt 2013 - 8:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het maakt me niet uit of ik samen met jou ga, of met een groepje. Ik heb het er voor over om te gaan, al zou het geweldig zijn als we samen gingen. Maar ik betwijfel dat mijn ouders dat toe zullen staan.. :Y)

    Ik heb echt geen zin om afgezeken te worden in een potje League of Legends. Het viel jullie misschien niet op, maar mij wel. Ik ben de hele middag afgemat geweest, het was enorm slopend, en dan verwachten jullie dat ik de perfecte support ben die nooit per ongeluk iets farmt en altijd op tijd de wards neerzet. Weet je, droom maar lekker verder. Echt.. Screw you.


    26 - 02 - '16

    Mi ta buska e kachó - Ik zoek de hond.
    Juist. Sinds wanneer heb ik ermee ingestemd om Papiamentu te bestuderen voor mijn studie? (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Geband? Dafuq did I miss.


    You are beautiful, you are love.

    Felina schreef:
    Geband? Dafuq did I miss.


    Wat?


    26 - 02 - '16

    Kan ik gewoon even... verdwijnen van de aardbodem?

    Zoveel zin in om Europa te gaan verkennen. Mijn droom komt steeds dichterbij. Hard ervoor werken. Hoop zo dat he lukt.

    Them other healers don't know how to act.


    26 - 02 - '16

    Jeeeeeeemig, waarom wil het niet lukken. Ugh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Don't break me down, I've been travelling too long. I've been trying too hard.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe kan het dat Clocks me nooit verveeld? xd


    You are beautiful, you are love.

    Hoe kan het dat hier geen vervolg op is? Dude...


    'Darling, just hold on'

    ik heb een nare gevoel in me die maar niet wild gaan..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Shion schreef:
    Blij dat anime bestaat


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    I'm disappointed in myself.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.