• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 23:52 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 okt 2013 - 8:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    What you see is what you get.

    Ik kan niet wachten tot het januari is en ik dat Taalkaart kan laten vallen. (cat)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 23:45 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Headache


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    The world is drowning in lies.

    Ugh, gjwefihzcjdsnkcejasirgnjfm, ik ben zo fucking gefrustreerd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Seriously? Ugh. I can't stand ya fucking selfish, attention-whore face.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh, doe het is wat rustiger aan. -_-


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Buuuh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik moet echt leren dat ik de laatste week toch nog eventjes wat voor school moet doen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Asdfgjk ):
    Ben ik net klaar heb ik het per ongeluk weggeklikt.
    Kan ik weer lekker opnieuw beginnen.


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Ohman, ik hoop niet dat ze gaan zeuren door mijn vele afwezigheid. :c
    Mijn cijfers zijn verder heel erg goed, maar ik weet gewoon zeker dat ze gaan zeuren.

    I am so disappointed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maven schreef:
    Ik heb echt geen zin om afgezeken te worden in een potje League of Legends. Het viel jullie misschien niet op, maar mij wel. Ik ben de hele middag afgemat geweest, het was enorm slopend, en dan verwachten jullie dat ik de perfecte support ben die nooit per ongeluk iets farmt en altijd op tijd de wards neerzet. Weet je, droom maar lekker verder. Echt.. Screw you.


    dit...

    ._. morgen ben ik langer onder weg dan dat ik op school zit.... dumbass rooster maker


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fuuuuuuck, I feel so bad for staying home. Ik hoop dat ik nu geen problemen krijg. :c