• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 23:52 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 okt 2013 - 8:29 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nog maar een paar uurtjes les morgen en dan vakantie, heeeerlijk. Wel een goed vooruitzicht dat ik niet op school zit tot 17:15, maar tot 15:45. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    De duisternis slokt me langzaam op en laat me naar de donkerste bodems zinken..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    De duisternis slokt me langzaam op en laat me naar de donkerste bodems zinken..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    De duisternis slokt me langzaam op en laat me naar de donkerste bodems zinken..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Speel nog meer liedjes voor me op je gitaar. Je zegt dat je niet zo goed bent, maar ik vind het prachtig! Ik kan er uren naar luisteren en naar je kijken, hoe je helemaal opgaat in de muziek (H)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh, alsjeblieft zeg, niet nu ruzie maken. Ik word er echt he-le-maal kots en kotsziek van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik heb zo veel inspiratie om te schrijven, behalve voor mijn verhalen -.-


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fack man volgens mij heb ik m'n eigen elleboog gekneusd door 'm constant te knakken


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik word echt misselijk van vooroordelen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Waarom was dat 'leuke' uitje nou nodig? Ik hoopte het te kunnen vergeten tot het zover was, maar dat is in de afgelopen twee dagen nog niet gelukt. Nou kijk ik daar tegenop tot het voorbij is, terwijl ik juist hoopte op een fijne, korte week. Bah bah bah, bah. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb echt zo'n honger, maar Abby houd nu eindelijk net d'r kop 's dicht. Dan verhonger ik mezelf maar. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dan kom je erachter dat een jongetje met wie je op de basisschool hebt gezeten nu in New York woont omdat hij model is bij Dior Homme, wtf :'D


    Life is hard and then we die

    Ugh waarom kan ik eten en eten en eten en eten en zit ik nooit vol.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    wauw... ik wist dat ik zieke patienten had... daar kan ik best mee om gaan. maar dit gaat mij te ver jongens dit hadden jullie wel kunnen vertellen voor ik stage daar ging lopen.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wrm moet ik juist nu een muisarm krijgen?
    Net een paar dagen voor tentamen -.-


    -