• [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:08 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Taundriel schreef:
    (...)

    Haha, ik maak dan gewoon een profiel aan (of ik vermoord gewoon random mensjes uit de stad)

    Ik vind het altijd wel grappig om de kinderen te verwaarlozen of de rekening niet te betalen. Dan komen die mensen je meubels afnemen enzo en met een cheat verwijder je ze gewoon. Dat ontzegt ze hun gevoel van macht wel (bat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)
    Ik vind het altijd wel grappig om de kinderen te verwaarlozen of de rekening niet te betalen. Dan komen die mensen je meubels afnemen enzo en met een cheat verwijder je ze gewoon. Dat ontzegt ze hun gevoel van macht wel (bat)


    Jaa, dat is inderdaad wel leuk. Ik kan er geen genoeg van krijgen om met magere hein te praten. Vooral als hij tussen je vrienden staat :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    (...)

    Jaa, dat is inderdaad wel leuk. Ik kan er geen genoeg van krijgen om met magere hein te praten. Vooral als hij tussen je vrienden staat :Y)

    Dat werkt bij mij nou nooit. (no_chears)How does that work?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)
    Dat werkt bij mij nou nooit. (no_chears)How does that work?


    Klikken en dan nog een keer klikken - en als je geluk hebt dan lukt het :'D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    After schreef:
    (...)
    Dat werkt bij mij nou nooit. (no_chears)How does that work?


    Gewoon op hem klikken en dan lukt het bij mij


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    (...)

    Gewoon op hem klikken en dan lukt het bij mij

    Daarom. Dat werkt dus niet bij mij :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    En mijn Into The Future doet stom :<


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    (...)
    Daarom. Dat werkt dus niet bij mij :'D


    :/ Bij mij werkt het op de ene comp wel en op de andere niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    After schreef:
    En mijn Into The Future doet stom :<


    Is die nou leuk? Ik twijfel of ik hem zou kopen :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    (...)

    Is die nou leuk? Ik twijfel of ik hem zou kopen :'3

    Dat is het hem dus. Het is me gelukt om hem succesvol te downloaden en installeren, maar hij kan de autorun niet vinden. Ik laat het je weten zodra hij het doet :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bootin schreef:
    (...)

    Oh my, mag ik even vragen hoeveel die kost en waar je hem kan kopen? Hij is echt geweldig :'3


    Ik had hem voor 20 euro :3 Ik heb hem gekocht bij de Makro aan de bedrijfskant. -je heb 2 kanten daarvan. De bedrijfskant en de kant waar iedereen kan komen- maar als je even zoekt kan je hem vast wel ergens vinden.
    Ik moet wel even zeggen dat je wel een dingetje moet downloaden zodat hij echt goed werkt,. Anders staat het geheel andersom :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    NOOOOOOOOOO.

    Nu heb ik dus de launcher, en nu zegt hij dat de licentielimiet is bereikt als ik het spel wil opstarten. Anyone ideas?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    After schreef:
    NOOOOOOOOOO.

    Nu heb ik dus de launcher, en nu zegt hij dat de licentielimiet is bereikt als ik het spel wil opstarten. Anyone ideas?


    Dan zijn er teveel mensen die die serial gebruikt hebben (logisch, want iedereen download hem). Dus dan moet je zoeken naar een nieuwe :3

    Woah nu ik dit lees, moet het snel nog is een keer weer downloaden! Maar te weinig tijd voor en mijn prioriteit is van de sims niet zo hoog als andere games die ik speel :c Maar wachtten tot de volgende vakantie ^^

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 21:53 ]

    After schreef:
    (...)
    Dat is het hem dus. Het is me gelukt om hem succesvol te downloaden en installeren, maar hij kan de autorun niet vinden. Ik laat het je weten zodra hij het doet :Y)


    Ook al een no-cd patch gedownload dan?


    I love the sims, zet mij maar in het rijtje! :Y)


    Til hug og blod.