• [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:08 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bootin schreef:
    Gaat er iemand sims 4 kopen/downloaden? (:


    Mijn lieve moeder heeft mij een reservatie gegeven voor mijn verjaardag of kerst ik weet het niet meer :'D Dus ik krijg hem binnen als hij net is uitgekomen gelijk :]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hopelijk downloaden, haha.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bootin schreef:
    Gaat er iemand sims 4 kopen/downloaden? (:


    Ik ga hem kopen. Ik heb alleen eerst een pc nodig. :W


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ga proberen m te downloaden (maar ik ben daar echt slecht in), alleen ik moet nog even mijn broer overhalen dat ik m op zijn computer mag zetten, want mijn computer is echt heel erg slecht en heeft al ongelooflijk veel moeite met sims 3 :/

    Weet iemand trouwens hoe je sims 3 kan spelen zonder de disk te gebruiken?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 11:58 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    EIias schreef:
    (...)

    Mijn lieve moeder heeft mij een reservatie gegeven voor mijn verjaardag of kerst ik weet het niet meer :'D Dus ik krijg hem binnen als hij net is uitgekomen gelijk :]


    Mazzeeel! Ik had dat met de sims 3 gehad en kreeg nog z'n leuke sleutelhanger ook :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Maar als je de sims 4 gaat downloaden - moet je toch altijd eventjes wachten tot hij iets langer uit is? :'3 Sorry, ik heb nog nooit iets gedownload op die manier - dus ben er heel slecht in :'D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bootin schreef:
    Maar als je de sims 4 gaat downloaden - moet je toch altijd eventjes wachten tot hij iets langer uit is? :'3 Sorry, ik heb nog nooit iets gedownload op die manier - dus ben er heel slecht in :'D

    Niet persé. Zodra iemand hem op het internet heeft gezet valt hij te downloaden.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    De Sims 4? Mij lijkt hij wel leuk. Vooral dat er weer meer nadruk komt te liggen op de Síms, ipv op de ontwerpmogelijkheden in CAS & Build/Buy. Ik vind de look wel wat hebben. Volgens mij worden de graphics ook wat lager TOV hoe hoog er voor de tijd waarin 2 en 3 uitkwamen vereist werd. (ik hoop dat het niet te realistisch wordt, want dat bederft de typische Sims smaak en -humor)

    Ongewoonlijk schreef:
    De Sims 4? Mij lijkt hij wel leuk. Vooral dat er weer meer nadruk komt te liggen op de Síms, ipv op de ontwerpmogelijkheden in CAS & Build/Buy. Ik vind de look wel wat hebben. Volgens mij worden de graphics ook wat lager TOV hoe hoog er voor de tijd waarin 2 en 3 uitkwamen vereist werd. (ik hoop dat het niet te realistisch wordt, want dat bederft de typische Sims smaak en -humor)


    Ik keek laatst een filmpje over sims 4 waarin ze zeiden dat de animatie beter werd maar niet te realistisch.
    Ik moest erg hard lachen toen ze zeiden dat als je Sim liefdesverdriet heeft hij ijs kan eten in de badkuip :'D en verder is het gewoon echt cool :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    (...)

    Ik keek laatst een filmpje over sims 4 waarin ze zeiden dat de animatie beter werd maar niet te realistisch.
    Ik moest erg hard lachen toen ze zeiden dat als je Sim liefdesverdriet heeft hij ijs kan eten in de badkuip :'D en verder is het gewoon echt cool :)


    Waneer hebben ze mij bespioneerd? Nee grapje :'D Maar dat vind ik best heel erg awesome :] Waar heb je dat filmpje gezien aangezien ik die nog niet heb gezien volgens mij.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    After schreef:
    *Bump*

    Hebben jullie toevallig een idee waar ik Sims 3 Into the Future kan downloaden?

    Ik heb nu een site gevonden waarvan ik denk dat hij wel betrouwbaar is, maar ik weet het dus niet zeker. Kent een van jullie Mediafire?

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 16:58 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    EIias schreef:
    (...)

    Waneer hebben ze mij bespioneerd? Nee grapje :'D Maar dat vind ik best heel erg awesome :] Waar heb je dat filmpje gezien aangezien ik die nog niet heb gezien volgens mij.


    Deze. Het filmpje is trouwens wel ergens anders van maar het gaat om dat commentaar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Taundriel schreef:
    Ik ga proberen m te downloaden (maar ik ben daar echt slecht in), alleen ik moet nog even mijn broer overhalen dat ik m op zijn computer mag zetten, want mijn computer is echt heel erg slecht en heeft al ongelooflijk veel moeite met sims 3 :/

    Weet iemand trouwens hoe je sims 3 kan spelen zonder de disk te gebruiken?


    Ja. Downloaden en Daemon Tools downloaden :')

    Savoirself schreef:
    (...)

    Ja. Downloaden en Daemon Tools downloaden :')


    Oke bedankt


    Spoiler alert: you will save yourself

    Schijf imaging is bezig...

    Als ik dit nou maar goed doe, hehe. Ik heb 'r nu dus een schijfimage van gemaakt, of daar is hij mee bezig in elk geval. Ik kon de uitgebreide beschrijving niet vinden :x


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.