• [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:08 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Zet mij er maar bij, Sims is echt geniaal xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    Aight. Ik heb helemaal geen talent in het creëren van sims - al zeker niet als ze op echte mensen moeten lijken, maar hey. I gave it a shot.
    Dit is ze:


    Als je op de link klikt, dan zie je wat vergelijkingsfoto's. Verwacht niet al te veel, though. Vooral degelijk haar vond ik niet.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Aight. Ik heb helemaal geen talent in het creëren van sims - al zeker niet als ze op echte mensen moeten lijken, maar hey. I gave it a shot.
    Dit is ze:


    Als je op de link klikt, dan zie je wat vergelijkingsfoto's. Verwacht niet al te veel, though. Vooral degelijk haar vond ik niet.

    Ik vind hem best goed lijken.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Ik vind hem best goed lijken.


    Ik vind 'm ook best goed gelukt.

    Ik heb net weer de Sims 3 gedownload omdat alles van mijn laptop weg was. Ik heb nu ook al een paar uitbreidingen, Diesel Stuff (die vind ik geweldig, gewoon omdat er tenminste NORMALE kleren tussen zitten), Island Paradise, Seasons en Pets. Ik download de rest wel een andere keer, hehe.

    Weet iemand of je toevallig ook online sims mensjes kan maken?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga de opdracht doen zodra ik sims heb geinstalleerd op mijn nieuwe computer


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Kan ik ook bij de club? (Y)

    Hier is een verhaal created with The Sims 3. Ik heb er ook mijn steentje aan bijgedragen (cool) Voor het geval je het uitleest voordat de finale online komt, zou je dan in een spoiler kunnen zetten wie jij denkt dat het is? Altijd leuk om dat te bespreken :D

    BTW, ik heb er iets tegen om real-life foto's te uploaden, dus de opdracht wordt het denkt ik niet :(

    Mulford schreef:
    Aight. Ik heb helemaal geen talent in het creëren van sims - al zeker niet als ze op echte mensen moeten lijken, maar hey. I gave it a shot.
    Dit is ze:


    Als je op de link klikt, dan zie je wat vergelijkingsfoto's. Verwacht niet al te veel, though. Vooral degelijk haar vond ik niet.


    Volgens mij ben je iets te kritisch. Het resultaat is goed gelukt! (Y)

    Ik ga de opdracht morgen of overmorgen doen.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik zou heel graag aan het lijstje toegevoegd willen worden.

    Dit ben ik als Sim (hij is alleen niet zo up-to-date):


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mag ik op de lijst :c?


    That is a perfect copy of reality.

    Leonhardt schreef:
    (...)
    Het is mij ook gelukt! Zo ben ik nu aan de Sims 3 + alle uitbreidingspakketten gekomen. Op Piratebay moet je zoeken naar: "Sims 3 All in one" of "Sims 3 AIO" en dan downloaden met Utorrent. Werkt hier prima (:


    Hmm, ik zal kijken.

    Ohh, @Ubiquitous, ik ga hem morgen downloaden, dankjewel ;p


    Some people are art and do art at the same time

    Het lukt me niet om het te downloaden.

    Hulp zou ik waarderen. :$


    Some people are art and do art at the same time

    Mijn gloednieuwe Sims 3-wedstrijd, die ik naar aanleiding van dit topic ben gestart ^^


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.