• [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:08 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Savoirself schreef:
    (...)

    Dan zijn er teveel mensen die die serial gebruikt hebben (logisch, want iedereen download hem). Dus dan moet je zoeken naar een nieuwe :3

    Dan zal ik hem moeten deïnstalleren, of niet? Ik had wel ergens zo'n serial generator.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik zou ook heel graag in het rijtje willen komen. ^^ Al vanaf mijn achtste probeer ik te ontkennen dat ik Sims-verslaafd ben, maar nu ik de hele vakantie The Sims 3 gespeeld heb, is het niet zo geloofwaardig meer. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nieuwe serial code ingevoerd, hopen dat hij nu werkt. (krul)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    IK KAN GEEN GOEDE CODE VINDEN DAMNIT.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Kan de code ook werken als hij al een keer is ingevuld? Anders kan je mijn code proberen :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    Kan de code ook werken als hij al een keer is ingevuld? Anders kan je mijn code proberen :3

    Als het goed is wel, als hij maar niet te vaak is gebruikt :Y) Daarom lukt het me dus niet; al mijn code's zijn al te vaak gebruikt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    De mijne heb ik alleen gebruikt :'D Dus het zal sterk zijn als hij het niet doet. Zal hem even sturen via PB :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    De mijne heb ik alleen gebruikt :'D Dus het zal sterk zijn als hij het niet doet. Zal hem even sturen via PB :3

    *O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Wiarda schreef:
    Ik zou ook heel graag in het rijtje willen komen. ^^ Al vanaf mijn achtste probeer ik te ontkennen dat ik Sims-verslaafd ben, maar nu ik de hele vakantie The Sims 3 gespeeld heb, is het niet zo geloofwaardig meer. :')


    Haha, same here :Y) en ik heb ook al de helft van mijn vrienden verslaaft gemaakt :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ow god. Ik ben dus even mijn voorraad aan gedownloade spullen aan het verversen. Hij doet het dus niet. Ik uitloggen opnieuw inloggen opgegeef moment na ongeveer 2 uur hebben zitten klooien. Er is een nieuwe update beschikbaar (joehoe) Leuk dat ik eerst 2 uur voor niks hebben zitten klooien.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    En nu pas bedenk ik me in een keer dat het vandaag de 14e verjaardag van De Sims reeks is...