• One Direction, een van de bekendste boybands op dit moment. Alleen delen ze alle vijf een geheim met elkaar, wat niemand weet, zelfs niet hun vriendinnetjes. Namelijk, dat ze graag in vrouwenkleding rond lopen en het liefste een vrouw willen zijn. Ook vinden ze het fijn om onder elkaar –elkaar met een vrouwennaam aan te spreken. Wat zou er gebeuren als de fans erachter kwamen? Of nog erger, hun vriendinnetjes? Gaat het de jongens lukken om hun geheim veilig te houden?




    Rollen:

    Harry Edward Styles | Henriëtte | Script.
    Louis William Tomlinson | Louise | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Zwanetta | Walsh.
    Liam James Payne | Lianne | KiliOfDurin.
    Niall James Horan | Nianne | Aquari.

    Vriendin Harry | Clarisse Rye Greene | Averalda.
    Vriendin Louis | Evelynn Dianna Gabriëls | Raccoon.
    Vriendin Zayn | Kyara Alice Harrison | Depay.
    Vriendin Liam | Samelynin 'Sam' Madyn Jareau | Days.
    Vriendin Niall | Deirdre Niamh Buckley | Number.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.

    Het begin:
    De jongens zijn net even hun alter ego's geweest, maar moeten nu weer heel snel terug switchen want ze hebben een afspraak met hun "vriendinnetjes".

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ( (wbw))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Mon topics :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 19:08 ]


    Reality's overrated.

    -

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 19:08 ]


    Reality's overrated.

    [Picca Picca]


    Bowties were never Cooler

    Sorry, driedubbelpost.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 19:08 ]


    Reality's overrated.

    Raccoon schreef:
    (Mon topics :3 )


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Cimmaron schreef:
    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Cimmaron schreef:
    [Mijn topics]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Harry Styles | Henriëtte.

    Shit man, dit was echt waardeloos spul. Waarom werkte al die doekjes niet?! Over een kwartiertje zou Clarisse voor de deur staan en ze mocht me absoluut niet zo betrappen. Ik moest ook m'n jurkje nog uit doen, inclusief mijn panty en dat ging me vaak al heel moeilijk af. "Lou!" Gilde ik door het huis heen, die kon me vast wel even helpen. Al had ik niet zo'n om te wachten, want een kwartiertje was kort, dus besloot ik zelf maar even naar hem toe te gaan. Ik klopte niet op zijn kamerdeur en opened hem gewoon gelijk. "Wil je me even helpen deze verdomde mascara af te halen?" Ik trok een pruillipje en plofte bij hem op het bed, om de doekjes in zijn richting te gooien. "Jij moet trouwens ook wel is opschieten, hoor..."

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 19:36 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    | Mijn topics. |


    x

    Liam Payne | Lianne
    Ik zat rustig op de bank gitaar te spelen. Ik had me snel omgekleed en zat nu in mijn sweats en een trui op de bank. het was niet erg netjes, maar we zouden toch ofwel hier ofwel bij haar thuis blijven. Make-up droeg ik lang niet altijd. Ik sloeg een lange lichtbruine lok uit mijn gezicht. "Shit" ik had mijn pruik nog op. ik legde de gitaar naast me neer en trok een sprintje de trap op naar mijn kamer. Daar stopte ik hem zorgvuldig weg, bij mijn dameskleding in de onderste la van mijn kast. Ik deed het slotje er weer op en sprintte toen weer naar beneden. Mijn voeten waren bloot en gleden wat over het laminaat. Ik plofte terug op de bank en trok de gitaar weer op schoot. Wat was het af en toe toch erg lastig om een vriendin te hebben. vroeger konden we nog wel eens gezellig een hele dag in jurkjes rondhangen, samen thee gaan drinken en boodschappen doen. Nu ging dat niet meer zo makkelijk, jammer genoeg. Toch was ik heel erg blij met mijn vriendin, daar niet van, maar toch. Single zijn had ook z'n voordelen. Boven hoorde ik Jetta en Louise kibbelen, het zou ook weer eens niet. Ik zette mijn voet als steuntje op het lage tafeltje en begon vrolijk te spelen en zingen. Het was nu redelijk toepasselijk vond ik zelf en het was ook gewoon een leuk liedje.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 9:02 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis(e) Tomlinson
    Mijn jurk had weer plaats gemaakt voor de kleding waar iedereen me in kende.Tenminste de buitenwereld, want de vier jongens die het dichtste bij me stonden, wisten wel beter. Ik wierp een blik op de klok, om te zien hoe lang ik nog had, om deze vervolgens af te laten dwalen naar de deur. 'Ja?' Riep ik terug toen en bekende stem mijn gehoorgang binnendrong. Ik had mijn vermoedens waar het over ging. Ik stond op en liep naar de deur, maar voor ik deze kon openen, werd deze al opengegooid. Daardoor liep ik terug en grinnikte zachtjes. 'Kom toch binnen, schat,' verliet mijn mond waarna ik met een simpele plof weer op het bed belandde, maar wel nadat ik de doekjes had gevangen. 'Natuurlijk help ik je en ik weet het, maar ondanks alles blijf ik al dit spul drie keer niets vinden.' Ik haalde een doekje uit het pakje, om onze Henriëtte langzaam weer terug te kunnen toveren tot Harry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik | Zwanetta
    Een zachte vloek verliet mijn mond. Ik moest opschieten, haasten. Over een paar minuten moest ik Kyara al ophalen. Terwijl ik de foundation van mijn gezicht af poetste, schopte ik de felrode pumps van mijn oudste zus van mijn voeten. Mijn ravenzwarte haar hield ik overeind in een rommelige-maar-toch-perfecte-kuif met wat gel. Zwanetta moest gauw weer omgetoverd worden in Zayn. Ik haatte het om mezelf zo te moeten verbergen, maar het kon niet anders. Wat zouden de mensen wel niet denken? Iedereen zou me na staren. Een koude rilling ging over mijn ruggengraat.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Harry Styles | Henriëtte.

    "Kom toch binnen, schat" verliet Louise's mond en ik slaakte een kreetje. "Fuck you," mompelde ik. Ik keek toe hoe hij ook terug op zijn bed kwam zitten en ik ging op mijn knieën zitten, om vervolgens mijn ogen te sluiten. "Natuurlijk help ik je en ik weet het, maar ondanks blijf ik al dit spul drie keer niets vinden." Ik hoorde hoe hij een doekje uit het pakje haalde en niet veel later voelde ik zijn zachte handen, met het doekje over mijn gezicht en boven al mijn ogen wrijven. "Dankjewel," mompelde ik tussendoor. Ik vond het heel fijn dat ik mijn geheim met mijn vier beste vrienden kon delen.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 19:57 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you