• One Direction, een van de bekendste boybands op dit moment. Alleen delen ze alle vijf een geheim met elkaar, wat niemand weet, zelfs niet hun vriendinnetjes. Namelijk, dat ze graag in vrouwenkleding rond lopen en het liefste een vrouw willen zijn. Ook vinden ze het fijn om onder elkaar –elkaar met een vrouwennaam aan te spreken. Wat zou er gebeuren als de fans erachter kwamen? Of nog erger, hun vriendinnetjes? Gaat het de jongens lukken om hun geheim veilig te houden?




    Rollen:

    Harry Edward Styles | Henriëtte | Script.
    Louis William Tomlinson | Louise | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Zwanetta | Walsh.
    Liam James Payne | Lianne | KiliOfDurin.
    Niall James Horan | Nianne | Aquari.

    Vriendin Harry | Clarisse Rye Greene | Averalda.
    Vriendin Louis | Evelynn Dianna Gabriëls | Raccoon.
    Vriendin Zayn | Kyara Alice Harrison | Depay.
    Vriendin Liam | Samelynin 'Sam' Madyn Jareau | Days.
    Vriendin Niall | Deirdre Niamh Buckley | Number.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.

    Het begin:
    De jongens zijn net even hun alter ego's geweest, maar moeten nu weer heel snel terug switchen want ze hebben een afspraak met hun "vriendinnetjes".

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Langzaam verdween de stres weer uit mijn lichaam. Haar ene hand gleed heerlijk over mijn nu blote bast terwijl haar andere hanr de mijne vast had. Ik glimlachte en drukte een kusje op haar lippen. "Dank je, schat." mompelde ik voor mijn vrije hand over haar rug begon te strelen. "Weet je zeker dat je dit wil doen, lief? Ik wil je niet pushen." Het was zeker niet onze eerste keer, maar het was altijd goed om het te vragen. Ik drukte nog een kusje op haar kaak en gleed toen met mijn vrije hand naar de knoop van haar broek. Met mijn andere hand hield ik haar hand nog vast. Ik miste haar zo veel op tour, maar ik was blij dat ik haar nu weer had. Ik hield enorm veel van haar en als het zou kunnen zou ik elke dag bij haar zijn. Dat was een van de grootste nadelen van popster zijn naast de paparazzi: Ik was nooit thuis, dus nooit bij mijn geliefden, wat ik persoonlijk echt verschrikkelijk vond. Al maakte ik me daar op dit moment geen zorgen om. We waren samen en gelukkig en meer was er nu neit meer nodig... Voor mij in elk geval niet.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 15:08 ]


    Bowties were never Cooler

    Samelynin "Sam" Madyn Jareau.

    De stress verwijnt weer langzaam uit zijn lichaam. Hij glimlacht en drukt een kusje op mijn lippen. "Dank je, schat," mompelt hij voor zijn vrije hand over mijn rug begint te strelen. Vroeger had ik zo'n verschrikkelijke hekel aan bijnamen, en dan vooral van die kleffe. Schat vond ik nog wel het ergste. Maar als Liam het zegt vind ik het juist lief, op de één of anderemanier. Helemaal niet ergmeer. Dat zou wel met het hele verliefd zijn te maken hebben. "Weet jezeker dat je dit wil doen, lief? Ik wil je niet pushen."
    Zeker van mijn zaak schud ik mijn hoofd. "Ja, ik wil dit echt."
    Liam drukt nog een kusje op mijn kaak en glijd dan met zijn vrije hand - met de ander houd hij nog steeds mijn hand vast - naar de knoop van mijn broek. Ik glimlach en druk een spoor van kusjes in zijn nek.


    Reality's overrated.

    [Kerberos went LucilIe. (Tweede L is een hoofdletter I.)


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Toen ze instemde was ik echt heel opgelucht. Ik had het gesnapt als ze het niet had gewilt. Het was vrij veel waar ze ineens achter kwam. Ik drukte nog een zacht kusje op haar kaak voor ik mijn vrije hand naar haar broeksknoop liet gaan. Ik had hem net open toen ze kusjes over mijn nek begon te zetten. Mijn zwakke plek en ze wist me zoals altijd precies te bespelen. Met gesloten ogen van genot gooide ik mijn hoofd naar achter, zodat mijn nek nu helemaal voor haar open lag, en een zachte kreun rolde over mijn lippen. Toen ik mezelf weer een beetje wist te herpakken haakte ik mijn vingers onder haar broekband en trok die tot aan haar knieen naar beneden, zodat ik haar lippen in mijn nek niet hoefde te missen. Straks kon die altijd nog helemaal uit, mocht het nodig zijn. Toen dit zo was verplaatste ik mijn handen weer naar haar buik, waar ik met mijn duimen zacht rondjes over haar heerlijk gladde buik begon te draaien. Ik kon er nogsteeds neit goed bij hoe gelukkig ik in hemelsnaam neit was met dit meisje dat zo onder me lag.


    Bowties were never Cooler

    Samelynin "Sam" Madyn Jareau.

    Hij drukt nog een zacht kusje op mijn kaak voor zijn vrije hand naar mijn broeksknoop gaat, als hij deze open heeft begin ik kusjes in zijn nek te drukken en met gesloten ogen van genot gooid hij zijn hoofd naar achteren en zijn nek nu helemaal voor mij blootlicht. Ik grijns tegen zijn huid aan en kus zijn moedervlek, waarna ik daar het bloed naar boven zuig, zodat er een roodpaarze plek ontstaat. Liam trekt mijn shortje tot aan mijn knieën naar beneden, waardoor ik in mijn boxershort en kniekouzen lig, met het stuk spijkerstof halverwegen mijn benen. Hij verplaatst zijn anden richting mijn buik en begint met zijn duimen zacht rondjes over mijn buik te aaien. Mijn lippen vinden hun weg steeds verder naar beneden en even maakt mijn tong plagend contact met zijn gevoelige huid. Ik vind dit heerlijk, deze intimideit met Liam. Zijn wame lichaam tegen dat van mij, zijn handelingen, hem een beetje plagen. Het is vevelend dat ik hem niet zovaak zie door zijn drukke baan, maar momenten als dezen maken alles weer goed. Het gemis is het waard, want door weer samen met hem te zijn leef ik helemaal op.


    Reality's overrated.

    [LucilIe went Malcolm.]


    Reality's overrated.