• One Direction, een van de bekendste boybands op dit moment. Alleen delen ze alle vijf een geheim met elkaar, wat niemand weet, zelfs niet hun vriendinnetjes. Namelijk, dat ze graag in vrouwenkleding rond lopen en het liefste een vrouw willen zijn. Ook vinden ze het fijn om onder elkaar –elkaar met een vrouwennaam aan te spreken. Wat zou er gebeuren als de fans erachter kwamen? Of nog erger, hun vriendinnetjes? Gaat het de jongens lukken om hun geheim veilig te houden?




    Rollen:

    Harry Edward Styles | Henriëtte | Script.
    Louis William Tomlinson | Louise | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Zwanetta | Walsh.
    Liam James Payne | Lianne | KiliOfDurin.
    Niall James Horan | Nianne | Aquari.

    Vriendin Harry | Clarisse Rye Greene | Averalda.
    Vriendin Louis | Evelynn Dianna Gabriëls | Raccoon.
    Vriendin Zayn | Kyara Alice Harrison | Depay.
    Vriendin Liam | Samelynin 'Sam' Madyn Jareau | Days.
    Vriendin Niall | Deirdre Niamh Buckley | Number.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.

    Het begin:
    De jongens zijn net even hun alter ego's geweest, maar moeten nu weer heel snel terug switchen want ze hebben een afspraak met hun "vriendinnetjes".

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Deirdre Niamh Buckley.
    Mijn vader had me met goedbedoelde liefdadigheid proberen af te zetten voor het huis van de jongens, maar ik wist dat ik me daarmee alleen maar meer als een kind liet behandelen. ''Ik ben achttien, pap'', had ik de man nog nageroepen voor ik de deur van ons appartement achter me had laten dichtvallen.
    Wellicht duurde het openbaar vervoer iets langer, maar ik kwam er wel. Het enige probleem was dat het vandaag mijn dag was om op mijn twaalfjarige zusje Geneva, en ik haar dus mee zou moeten nemen naar de jongens. Dat gebeurde niet vaak; vooral niet omdat ik wist wat een verhalen ze altijd te vertellen had. Ik hield er gewoon niet van om haar te betrekken in het hele beroemdheid circuit.
    ''Hier moeten we er uit.'' Ik tikte kort tegen het kuiltje in haar rechterwang, waarna ik met een nietszeggende glimlach haar hand vastpakte om haar mee uit de bus te loodsen. Het was zo'n dag waar ik naar uit keek; een vrije, subtiele dag die ik volledig kon doorbrengen met Niall, mijn beste vriend en tevens mijn vriendje. Het was namelijk meestal zo dat ik óf moest werken, of hij een andere afspraak had.
    ''Gaan jij en Niall ooit trouwen?'' Het geluid en de haast sneltrein woordenval maakten dat haar Schotse accentje haast onverstanbaar klonk. Het was maar goed dat ze op school fatsoenlijk Brits leerde spreken, anders viel er straks geen land meer mee te bezeilen.
    ''Trouwen?'' Peinzend haalde ik mijn schouders wat op.
    ''Mama zegt dat ze je het huis uit schopt als die Ier iets bij je flikt.'' Een ongepaste grinnik verliet haar lippen en zorgde ervoor dat ik haar hoofdschuddend bekeek. ''Zeg maar tegen mama dat ze die Ier van haar eens mag aanpakken.'' We lachten samen, tot we het juiste adres bereikten en ik op mijn tenen ging staan om bij de bel te kunnen. Het was haast hilarisch dat mijn twaalfjarige zusje bijna groter was dan ik. Een lachtertje,
    ''Welnu; wees beleeft, Gen. Niets dat ze niet kunnen verstaan. Welbespraakt Brits, oké?'' Ik wierp haar een bedachtzame blik toe, alvorens ik me weer tot de deur wendde.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 19:56 ]


    x

    (Mijn topics)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis(e) Tomlinson
    Jet slaakte een kreetje door mijn woorden en een zachte grinnik rolde daardoor over mijn lippen. Alleen had dit al snel plaats gemaakt voor een protesterend geluid. 'Ik hou ook van jou hoor,' mompelde ik terwijl ik zag dat hij ondertussen alweer op zijn knieën ging zitten, om vervolgens zijn ogen te sluiten. Het duurde dan ook niet lang voor ik bezig was om de make-up van zijn gezicht af te halen. Geen gemakkelijk klus, maar het ging wel en daar ging het om. In dit opzicht had ik echt een hekel aan het spul en wendde het niet, maar je moest er iets voor overhebben, hé? Ik had dan ook een klein aantal minuten nodig om alles weg te halen. 'Geen dank,' verliet mijn mond. 'Nu je hier toch ben..Kan je mij zo ook gelijk even helpen?' voegde ik er nog aan toe, want dat ging toch een stuk sneller dan dat je het zelf moest doen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles | Henriëtte.

    "Ik hou ook van jou hoor," mompelde Louise en ik glimlachte. Het voelde eerlijk gezegd wel heel fijn als iemand anders je make-up bij je afhaalde, dan ging het niet zo ruw dat als je het bij jezelf deed. "Geen dank," hoorde ik hem zeggen en ik knikte. Algauw was hij klaar en ik pakte het vieze doekje van hem af, om die in de prullenbak te gooien. Het voelde toch wel even raar, zo zonder make-up. Al rook ik nu wel naar vrouwen doekjes, daar moest ik ook maar wat aan gaan doen. "Nu je hier toch ben..Kan je mij zo ook gelijk even helpen?" Voegde Louise er aan toe en ik knikte. "Sure, wat is er?" Natuurlijk hielpen we elkaar altijd graag, het was namelijk niet niets met het probleem waar we allen mee kampten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne | Lianne
    Ik hoorde de bel en legde mijn gitaar weer weg. Ik liep naar de gang. "Dudettes, opschieten. ik hou haar nog wel even bezig, maar dat kan niet te lang." riep ik naar boven voor ik naar de deur liep en die open maakte. ervoor stond Niall's vriendin met een kleine versie van zichzelf. Vast haar zusje. ''Kom binnen. ik zal hem roepen." zei ik tegen haar voor ik uit het pad stapte om ze binnen te laten. ik liep terug naar de trap. "Ni! je vriendin is er. Schiet eens op." riep ik naar boven. Ik kortte zijn naam graag af omdat ik dan niet zijn jongens naam hoefde te gebruiken, maar ook geen gek figuur sloeg tegenover anderen. "Willen jullie wat drinken? Jullie kunnen vast in de woonkamer gaan zitten. Hij komt zo." Ik haalde een hand door mijn haren. Het voelde raar so korte krullen. Met mijn pruik had ik lange sluike haren. Dat voelde toch fijner aan mijn handen. Hopelijk schoten ze op, want anders werd dit straks erg ongemakkelijk. Ik keek nog even door de open deur of er rare spullen in de woonkamer lagen, maar volgens mij gelukkig niet. Zelf vond ik het niet vreemd om me te verkleden. Het voelde goed en ik deed er niemand schade mee, dus waarom zou ik het niet doen? Het enige was dat de rest van de wereld, op mijn 4 beste vrienden na, het heel erg vreemd vond.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 9:03 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    'Een glimlach staat je veel beter, schat,' zei ik en duwde met mijn vingers zijn mondhoeken nog wat verder omhoog. De bijnaam zou ze misschien wel weer wat naar beneden laten zakken, of niet, maar het was iets wat ik in de loop van der tijd was aangewend. 'Je moet wel heel even stil blijven zitten als je straks nog wat wilt zien,' mompelde ik toen hij knikte, want we wisten beide dat ik niet de handigste was. Het was dan ook een wonder dat het gewoon zonder problemen verliep en hij dus uiteindelijk de doekjes van me af kon pakken en weggooien. 'Mij als eerst een knuffel geven, want dan ga ik het deze tijd nog wel uithouden. En daarna even heel lief nog de borstel door zijn kapsel halen om het weer alle kanten op te laten pieken, want vraag me niet wat ik heb gedaan, maar volgens mij kan je beter een schaar halen,' zei ik terwijl ik naar mijn bruine kapsel wees wat nu een ontploft vogelnestje leek. 'Daarna help ik je met die geur van die doekjes weg te werken als je wilt, maar dan moet je daarna vaart maken met je omkleden,'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles | Henriëtte.

    "Een glimlach staat je veel beter, schat," zei hij en duwde met zijn vingers mijn mondhoeken omhoog. Ik maakte een sepastische beweging. "Hou op, Loulou," ik wist dat ook hij een hekel had aan deze bijnaam. Ik hoorde hoe Jaimie ons van beneden riep en was even bang dat het om Clarisse ging, maar gelukkig was het niet voor mij. "Mij als eerst een knuffel geven, want dan ga ik het deze tijd nog wel uithouden. En daarna even heel lief nog de borstel door zijn kapsel halen om het weer alle kanten op te laten pieken, want vraag me niet wat ik heb gedaan, maar volgens mij kan je beter een schaar halen," zei hij, terwijl hij naar zijn kapsel wees en ik grinnnikte, het zag er inderdaad niet uit. Ik kroop wat dichter richting hem toe en sloeg mijn armen om zijn middel begraafde mijn gezicht in zijn nek. "Daarna help ik je met die geur van die doekjes weg te werken als je wilt, maar dan moet je daarna vaart maken met je omkleden," ik glimlachte. "Hoe ken je me toch zo goed?" Mompelde ik zachtjes. Ik wist dat ik op moest schieten, maar ik lag nou eenmaal zo lekker op het moment dat ik met Louise samen was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan - Nianne.
    Vliegensvlug veranderde ik van Nianne terug in Niall. Ik hoorde de bel en snel pakte ik het kledij wat ik zojuist had uitgetrokken op en dumpte het onder mijn bed waarna ik er iets voor legde, zodat er niks meer te zien was. Deirdre stond vast al voor de deur en er mocht absoluut hier niks rond slingeren wat ze niet mocht zien. Als ze iets zag, kon het mijn relatie met haar kosten. "Dudettes, opschieten. Ik hou haar nog wel even bezig, maar dat kan niet te lang," riep Liam naar boven.Ik keek nog even voor de zekerheid of er niks meer te zien was, wat gelukkig zo was. "Ni! Je vriendin is er. Schiet eens op," hoorde ik Liam weer roepen. "Kom eraan," riep ik terug terwijl ik mijn kamer uit holde en de trap af liep, steeds één trede overslaande. Ik liep de woonkamer in waar ik Deirdre zag staan, samen met haar zusje Geneva. Een brede glimlach verscheen op mijn gezicht waarna ik naar Deirdre toe liep, en het meisje in een knuffel trok. "Hey," mompelde ik zacht. Het was een aardige tijd geleden dat ik haar gezien had, en ik had haar erg gemist.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 20:46 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    - aanpassen. x]

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 20:52 ]


    x

    Evelynn Dianna Gabriëls

    Met oortjes in mijn oren ,die juist Roar van Katy Perry afspeelde ,liep ik op mijn Converse richting het appartement van de jongens. Zacht neuriede ik mee met het liedje en keek ik even op. Het was best wel rustig op straat, wat me best verbaasde. Ik deed mijn beanie beter over mijn hoofd en liep dan naar het gebouw toe en nam de andere ingang. Deze hadden ze voorzien voor ons ,zodat we niet speciaal door al die fans heen moesten duwen. Ik deed mijn oortjes uit en zette mijn iPod af ,om die vervolgens weg te steken en daarna drukte ik op de bel. Hopelijk doet een van de jongens wel open. Ik haalde een hand door mijn bruine lokken en wachtte dan rustig af.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis(e) Tomlinson
    Een spastische van de kant van Jet liet mij lachen, maar zodra mijn bijnaam viel, was deze al snel te vinden. Al moest ik toegeven dat het wel een eerlijk iets was, want ik had ook nog steeds de bijnaam van hem. Ik hoorde een stem van beneden komen en hield voor een seconde mijn adem in. Bang dat het voor een van ons was, maar ik kon dan opgelucht adem halen toen dat niet het geval was. Ik wilde mijn knuffel en de aanwezigheid van onze lieve Henriëtte. Al kon ik hem wel een klap verkopen toen hij grinnikte bij mijn kapsel. Daardoor liet ik een klein pruillipje zien, maar al snel was er weer een grijns op mijn gezicht te vinden toen ik zijn armen om me heen voelde en zijn gezicht in mijn nek. 'Je bent echt een schat,' mompelde ik zacht terwijl mijn armen zich ook om hem sloten. Dit waren gewoon momenten die alles goed maakte en voor mij waren deze dan ook echt goud waard. 'Omdat je niet voor niets mijn allerliefste vriendinnetje bent,' antwoordde ik zachtjes en liet me achterovervallen op het bed. De krullenbol in mijn armen met me meetrekkend en daar hem kon de tijd me even gestolen worden. Dit was gewoon een van de momenten dat ik echt mezelf kon zijn met iemand die me volledig begreep.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles | Henriëtte.

    Ik zag hoe Louise een klein pruillipje kreeg en het stond hem schattig, zeker met dit oh zo leuke kapsel van hem. "Je bent echt een schat," mompelde hij zacht en ik glimlachte, maar dat kon hij natuurlijk niet zien. "Omdat je niet voor niets mijn allerliefste vriendinnetje bent," antwoordde hij zachtjes en ik slaakte een meisjes achtige gil toen Louise zichzelf achterover liet vallen, waardoor ik automatisch mee viel. Ik wenste dat ik zo nog uren kon blijven liggen, maar ik had het gevoel dat een van onze vriendinnetjes zo op de stoep zou staan. "Kom, Lou, waar heb je -je haar borstel?" Ik blaasde mijn aden uit in zijn nek en duwde mezelf iets omhoog, om hem vragend aan te kijken. Ik wist eigenlijk wel waar hij die bewaarde, maar ik was gewoon te lui om op te staan. Mijn panty kriebelde als een gek en het liefste trok ik het ding helemaal kapot, maar dan moest ik weer een nieuwe kopen en dat zag ik niet zo zitten, eerlijk gezegd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis(e) Tomlinson
    Ik hoefde Henriëtte niet aan te kijken om te weten dat er een glimlach op zijn gezicht te vinden was. Het was om, hoogstwaarschijnlijk, precies hetzelfde verhaal als bij mij, want bij mij was ook een grijns van hier tot Tokio te vinden. Deze werd alleen maar breder toen hij een meisjesachtige slaakte doordat ik mee trok toen ik achterover viel. Niet kon deze laten vervagen. Tenminste dat dacht ik, want toen de bel ging, kreeg ik het vermoeden dat dit wel voor ons was. Ik hoopte vurig van niet en anders dat ze nog even geduld had en iemand anders opendeed. Wij konden ons zo namelijk niet vertonen, want dan mesten we echt heel veel uit gaan leggen en daarbij wilde ik ook nog niet weg. 'Lou moet eventjes kijken,' zei ik en zijn adem in mijn nek bezorgde me toch lichtelijk wat kippenvel. De vragende blik liet me voor een laatste keer mijn armen om hem heen slaan, maar daarna toch opstaan. Ik liep naar mijn kast toe en haalde van de bovenste plank mijn haarborstel en de spullen die ik straks weer nodig had, om Henriëtte. te helpen. Ik liep daarna weer terug om me weer op het bed te zetten en de borstel in zijn handen te duwen. 'Ik smeek je om voorzichtig te doen en anders pak je echt de schaar,'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Deirdre Niamh Buckley.
    Een lichte glimlach krulde mijn mondhoeken omhoog toen Liam's gezicht in de deur opening verscheen. ''Water voor mij en doe maar iets van frisdrank voor haar.'' Ik duwde het verlegen meisje naar binnen alvorens ik doorliep naar de woonkamer. Onderhand was dit huis best bekend terrein voor me geworden.
    Geneva nam plaats op één van de lederen banken terwijl ik mijn gezicht naar de deur draaide. Vanaf hier kon ik horen hoe Niall van de trap af stormde. Het was maar goed dat er in ons huis geen trap was.
    ''Hee.'' murmelde ik zachtjes in de stof van zijn shirt. Hoewel Niall niet enorm lang was, kwam ik met mijn 1.58 tot ergens halverwege zijn borst. Vroeger had hij me er mee geplaagd, en zo nu en dan deed hij dat nog steeds.
    Met een lichte blos op mijn wangen kantelde ik mijn hoofd iets, waarbij mijn armen losjes rond zijn middel krulden. Als ik op de tippen van mijn tenen leunde, kon ik nét een kus tegen zijn onderlip drukken. De kleur blauw in zijn ogen zou me nooit kunnen vervelen, dat was iets dat zeker was.
    ''Ik heb je gemist.'' Even streelden mijn vingers over zijn onderrug, al zette ik een stap achteruit toen ik Geneva overbodig hoorde kuchen.
    ''Zoek een kamer.'' Mompelde het twaalfjarige meisje hoofdschuddend. Haar Schotse accentje was nu meer irriterend dan echt schattig te noemen.
    Ik stak mijn tong naar haar uit alvorens ik haar mijn telefoon in handen drukte. Het ding was niet nieuw, maar er zaten wat apps op en wellicht zou het haar lang genoeg bezig houden. ''Speel, zit. Maak niets kapot.'' Ik keek haar streng aan, alvorens ik opnieuw naar Niall liep.


    x

    Niall James Horan - Nianne
    "Hee," murmelde Deirdre zachtjes tegen de stof van mijn witte shirt. Haar armen krulden losjes om mijn middel heen. "Ik heb je gemist," even streelden haar vingers over mijn onderrug. "Ik jou ook," mompelde ik zachtjes. Deirdre zette een stap achteruit toen haar zusje overbodig begon te kuchen. Een lach verliet mijn lippen toen de volgende woorden uit Geneva's mond glipte. Ik zag nog net nat Deirdre haar tong uitstak naar haar zusje en haar telefoon in Geneva's handen drukte. "Speel, zit. Maak niets kapot," zei ze nog voordat ze weer naar mij liep. Ik liet mijn lippen even op haar voorhoofd dwalen waarna ik haar aankeek. "Wat wil je gaan doen? De stad in? Naar het park? Hier blijven?"


    [Sorry voor het slechte stukje, ik ben doodmoe.]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.