• One Direction, een van de bekendste boybands op dit moment. Alleen delen ze alle vijf een geheim met elkaar, wat niemand weet, zelfs niet hun vriendinnetjes. Namelijk, dat ze graag in vrouwenkleding rond lopen en het liefste een vrouw willen zijn. Ook vinden ze het fijn om onder elkaar –elkaar met een vrouwennaam aan te spreken. Wat zou er gebeuren als de fans erachter kwamen? Of nog erger, hun vriendinnetjes? Gaat het de jongens lukken om hun geheim veilig te houden?




    Rollen:

    Harry Edward Styles | Henriëtte | Script.
    Louis William Tomlinson | Louise | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Zwanetta | Walsh.
    Liam James Payne | Lianne | KiliOfDurin.
    Niall James Horan | Nianne | Aquari.

    Vriendin Harry | Clarisse Rye Greene | Averalda.
    Vriendin Louis | Evelynn Dianna Gabriëls | Raccoon.
    Vriendin Zayn | Kyara Alice Harrison | Depay.
    Vriendin Liam | Samelynin 'Sam' Madyn Jareau | Days.
    Vriendin Niall | Deirdre Niamh Buckley | Number.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.

    Het begin:
    De jongens zijn net even hun alter ego's geweest, maar moeten nu weer heel snel terug switchen want ze hebben een afspraak met hun "vriendinnetjes".

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Deirdre Niamh Buckley.
    ''Hm, het is echt mooi herfstweer..'' Bedachtzaam liet ik mijn vingers kort door zijn halfblonde lokken glijden. Aan Geneva besteedde ik al heel lang geen aandacht meer. Ik had Niall in ieder geval ook geleerd zich niet zo veel aan te trekken van haar bijdehante opmerkingen.
    ''Maar binnen zitten.. ik kan eten voor ons maken?'' Een lichte glimlach speelde mijn mondhoeken omhoog terwijl ik mijn handen langs zijn nek liet rusten.
    Ik hield er gewoon niet zo van om uit eten te gaan. Wellicht op speciale dagen, of de dagen als St. Patricks Day die ik samen met Niall en onze families kon doorbrengen; dan was het leuk.
    ''We zouden een film kunnen kijken, met Ierse wraps en Schotse chocola?'' Genietend gleed mijn tong lang mijn lippen, waarna ik lichtelijk zuchtte.
    ''Ik moet Gen voor tienen terug brengen. Mijn vader doet me iets als ik te laat ben. Zelfs een woest aantrekkelijke popster is niet opgewassen tegen mijn ouderwetse vader.'' Ik drukte mijn gezicht voor een moment ontevreden in zijn shirt, voor ik me van hem af duwde om richting de keuken te trekken.
    Een grote eetlust leek toch echt iets Iers.


    x

    Harry Styles | Henriëtte.

    "Lou moet eventjes kijken," zei hij. Ik voelde zijn armen kort daarna opnieuw om me heen en ik slaakte een geluidje toen hij me algauw weer los liet. Als ik eenmaal met Louise aan het knuffelen was dan moest echt niemand me storen en zeker niet onze zogenaamde vriendinnetjes. Ik zag hoe hij van de bovenste plank zijn haarborstel pakte. Louise kwam weer terug op het bed zitten en duwde me de haarborstel in mijn handen. Ik bewoog het ding heel even heen en weer en keek toen naar zijn haar. "Ik smeek je om voorzichtig te doen en anders pak je echt de schaar." Hevig schudde ik mijn hoofd. "Ik ga jou mooie haar toch niet afknippen..." Mompelde ik, terwijl ik achter Louise kroop, om op mijn knieën te gaan zitten. In mijn rechterhand hield ik de borstel en rustig begon ik door Louise's haren heen te borstelen, Mijn linkerhand hield ik onder bij zijn nek om wat meer steun te geven. "Zeg je me als het pijn doet, Lou?" Als je haar zo door de war zat leek het me dat het echt pijn moest doen. En dat was alles wat ik hem wilde bezorgen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 0:06 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne | Lianne
    Ik knikte naar Ni's vriendin en liep naar de keuken om het in te schenken. Net toen ik de twee drankjes stilletjes op de tafel had gezet ging de bel weer. Ik negeerde Ni en de meisjes compleet, net als dat ze mij negeerden, en liep naar de deur. Ik trok hem met een vriendelijke glimlach open. "hey. kom binnen. hij is nog even bezig, maar ik zal hem roepen." zei ik tegen haar. Ik liep weer naar de trap om nu Louise te roepen. Ook voor haar gebruikte ik een afkorting. "Lou! Lynn is er. Schiet nou eens op." riep ik naar boven. Die was vast nog met Jet bezig met hun haren. Dat duurde altijd verdomde lang. "Wil je wat drinken?" vroeg ik ook aan haar. Straks zou ik voor de jongens en mijzelf wel thee zetten of een paar biertjes uit de koelkast trekken, maar het was wel zo beleefd onze gasten drinken aan te bieden. Ik vroeg me in stilte af waar Sam zou zijn. Eigenlijk was het wel grappig dat we eigenlijk Sam en Jaimie waren. ik werd liever aangesproken met een meisjes naam en zij met een jongens naam, al wist ze het niet van mij. misschien zou ik het haar ooit vertellen, misschien zou ze me ooit een keer snappen, maar nu wist ik zeker dat het uit zou gaan als ze erachter kwam.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 9:02 ]


    Bowties were never Cooler

    Clarisse Rye Greene

    Ik haalde nog snel een borstel door mijn felgekleurde haren heen en keek nog voor de laatste keer goed in de spiegel. Mijn make-up was weer goed, haar zat wel oké en mijn kleren waren top. Mijn outfit bestond namelijk uit shorts met een panty, een topje met een leren jasje en mijn oude vertrouwde Converse schoenen aan mijn voeten. Neuriend liep ik naar het huis en met mijn geliefde skateboard in mijn handen. Je ziet mij bijna altijd hyperactief door de straten lopen, ikzelf was zelden depressief. De positieve kant van het leven bekijken is beter dan de hele dag depressief in je kamer zitten. Ik had Harry best wel gemist en ja, natuurlijk wilde ik wat tijd met hem doorbrengen. Ik drukte op de bel en wachtte met mijn rug tegen het muurtje rustig af.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne | Lianne
    Ik had de kamer nog niet in kunnen lopen of de bel ging weer. Sam zou het niet zijn, want die was altijd laat. Dus moest het ofwel de vriendin van Jet of Netta zijn. Ik liep naar de deur en herrinderde me net optijd om niet met mijn heupen te wiegen. Ik deed de deur open. Het was Clary de vriendin van Jet. Zij was samen met Netta iemand die ik bij hun jongensnaam moest noemen in gezelschap. "Hey. Kom binnen. Ik zal hem ook even roepen." zei ik tegen haar. Ik liep terug naar de trap. "Geld ook voor jou Haz." riep ik omhoog. Als Louise haar berichtje had gehoord, zou Jet dat ook wel horen. Ik draaide me nog even naar het meisje. "Wil je wat drinken?" vroeg ik aan haar. Dan zou ik zo wel naar de keuken lopen voor twee glazen. Waarom ik hier als enige stond snapte ik niet hekemaal. Tja, Ni stond met haar vriendin te bekken en de anderen waren vast nog bezig met omkleden. Was ik dan echt de enige die een makkelijk jurkje had aangetrokken en geen make-up op had gedaan omdat ik wist dat onze vriendinnen kwamen? Achja. Nu konden de meiden elkaar ook gezelschap houden.


    Bowties were never Cooler

    Louis(e) Tomlinson
    Jet slaakte een geluidje toen ik hem al snel weer losliet. Mijn glimlach was inmiddels weer wat vervaagd en deze vervaagde nog meer toen mijn vermoeden, dat de bel voor een van ons was, werd bevestigd. 'Ik kom zo. Ik zit hier met een klein probleempje.' Na de woorden kwam ik overeind om naar de deur te lopen en deze op slot te draaien. Ik zat niet te wachten dat weer iemand binnen kwam vallen waar we even geen behoefte aan hadden. Daarna nam ik gewoon weer plaats op het bed en duwde de borstel in de handen van Jet. 'Maar als er geen andere oplossing is.. Ik heb geen zin om pijn te leiden, al ben ik dan wel wat langer bij jou.' Na die woorden duurde het niet lang voor ik de borstel door mijn haar voelde en zijn hand onder bij mijn nek. 'Tuurlijk, schat, maar je kan me bijna geen pijn doen, dus maak je geen zorgen.' Zei ik en daarna klonk weer de bel. 'Ik heb het vermoeden dat jij deze keer aan de beurt ben, maar ik wil nog niet weg,' mompelde ik zachtjes terwijl ik mijn ogen weer opende en een pruillipje trok.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Clarisse Rye Greene

    De deur werd opengedaan door Liam en liep toen naar de trap om Harry te roepen. ''Een kopje thee, alsjeblieft.'' zei ik met een glimlach en nam plaats aan de bank. Niall en zijn vriendin, Deidre waren al klef aan het doen, dus ik pakte mijn telefoon maar. Al sinds ik de vriendin van Harry was, kreeg ik haat van Twitter, maar dat kon me helemaal niets schelen sinds ik mijn account op privé had gezet en ik niemand volgde die ik niet 'aardig vond'. Ik kruiste mijn benen over elkaar heen en ging wat onderuit zitten. ''Ik ben het met je zusje eens, Deidre. Zoek een kamer.'' zei ik grinnikend. Ik haalde een hand door mijn haren en zuchtte diep. Het zou ieder moment kunnen regenen en daar was ik niet blij mee. Gelukkig had ik wel mijn leren jasje aangedaan en een trui bij me.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik | Zwanetta
    Toen ik eindelijk weer mezelf was, stormde ik de trap af, waar ik de anderen aan trof met Clarisse en Deirdre. "Goeiemiddag," mompelde ik nors. Nee, het was niet echt mijn dag vandaag. Mijn altijd zo perfecte kuif wilde vandaag niet meewerken, ik moest zo naar Kyara... Of ze kwam hier heen. De vriendinnen van de rest waren hier ook. Vlug viste ik mijn telefoon uit mijn broekzak en typte een berichtje.
    Sorry, kun je hier heen komen? Ik ben een beetje laat. X
    Klik. Verzonden. Met een zucht liet ik me op de bank ploffen.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Harry Styles | Henriëtte.

    Nee, nee, nee. Ik raakte helemaal in de stress toen ik ook hoorde dat mijn vriendin al beneden was. En ik was nog eens klaar met Louise's haar en voordat ik die panty uit kreeg waren we ook weer een half jaar verder. Ik zag hoe hij op stond en vervolgens de deur op slot draaide, nog een voordeel als er sloten op zaten. Zo zou niemand ons in ieder geval betrappen. "Maar als er geen andere oplossing is.. Ik heb geen zin om pijn te leiden, al ben ik dan wel wat langer bij jou." Oh nee, hoe graag hij ook wilde dat ik dan zijn haar ging afknippen, geen haar op mijn hoofd die daar aan dacht. "Tuurlijk, schat, maar je kan me bijna geen pijn doen, dus maak je geen zorgen." ik slaakte een geluidje. "Hoezo kan ik je geen pijn doen? Het ziet er nogal pijnlijk uit..." Ik beet op mijn lip en ging er opnieuw voorzichtig doorheen. "Ik heb het vermoeden dat jij deze keer aan de beurt ben, maar ik wil nog niet weg," mompelde hij en ik knikte. "Ik ook nog niet, maar helaas, het zal wel moeten..." Het liefste bleef ik ook gewoon nog uren in dit jurkje lopen, het was een van mijn lievelingsjurkjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Samelynin 'Sam' Madyn Jareau.

    Gehuld in een grijze, oversized sweater, een spijkershortje en een paar zwarte kniekousen tik ik ongeduldig met mijn hakken op de grond. Wachtend tot de taxichauffeur zijn wisselgeld eindelijk bij elkaar heeft.
          "Shiet op, ik ben al laat," mompel ik, meer tegen mezelf dan tegen de man achter het stuur. Je zou kunnen zeggen dat ik ongeduldig ben. Groot gelijk zal je hebben.
          Mijn rode haar heb ik in een paardenstaart samen gebonden. Ik hou er niet van als mijn haar los hangt. Zo irritant voor mijn gezicht. Niet dat ik de hakken niet irritant vind, onnodig ook. Maar aan de andere kant... Misschien vind je me een beetje een tomboy, ook vanwege het feit dat ik liever 'Sam' genoemd word. Maar ook ik heb mijn vrouwelijke kanten, echt.
          Ik snel me richting het huis, niet handig gezien ik tegen de deur op bots en bijna achterover val. Zachtjes vervloek ik mezelf, om daarna op de deurbel te drukken en te wachten.


    Reality's overrated.

    Louis(e) Tomlinson
    'Schat, doe rustig, want anders gaat het allemaal langer duren.' Zei ik toen Jet in de stress schoot, maar ondertussen had ik toch wel last van de hetzelfde. Het was gewoon een ramp. Niet dat onze vriendinnen beneden waren, maar ook al dat geheim houden van wie we nu werkelijk waren. Het was wel een voordeel dat niemand ons nu kon betrappen doordat de deur op slot zat. Jet slaakte een geluidje bij het horen over mijn woorden over de schaar en mijn kapsel. "Hoezo kan ik je geen pijn doen? Het ziet er nogal pijnlijk uit..." Ik wist dat hij op zijn lip beet en ging er opnieuw voorzichtig doorheen. 'Het is ook wel pijnlijk, maar jij bent jij en jij kan mij geen pijn doen. Daarbij als dit moet gebeuren dan liever door jou dan door iemand anders.' Mompelde ik zachtjes, maar moest wel even op mijn kiezen bijten door de pijn. "Ik ook nog niet, maar helaas, het zal wel moeten..." Vervolgde de krullenbol. 'Kunnen we niet iets met z'n alle doen? En desnoods gezellig met z'n vier?' Vroeg ik toen zachtjes, want dat was toch altijd wel gezellig en makkelijker uit te houden. Daarbij had ik echt geen idee hoe of wat.

    (sorry, voor mijn bagger stuk, maar zit in de trein. )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne | Lianne
    Zwanetta kwam beneden met een hoofd als een donderwolk. Ik zag meteen waar het aan lag: Haar haar zat niet netjes. Ijdeltuit dat ze was. Ik wilde haar net vragen of hij ook thee wilde, die ik voor Clary aan het zetten was, toen de bel ging. "Die zal voor jou zijn." zei ik tegen haar. Sam was altijd de laatste. Ik liep in mijn joggingbroek en trui naar de deur en maakte hem open. Een grote grijns verscheen op mijn gezicht toen het toch Sammy bleek te zijn. Ik trok haar direct in mijn armen en zwierde haar een beetje rond zo goed als het kon in het smalle halltje. "Hey. Ik heb je gemist." Ik drukte een korte kus op haar lippen. Meestal deed ik dat niet in het bijzijn van anderen, maar ik had haar echt gemist. Nu ik haar zo in mijn armen had was het probleem dat ze niet wist wie ik werkelijk was opeens een stuk minder belangrijk. Ze was helemaal van mij en ik hield zo veel van haar. Voorzichtig haakte ik mijn vinger achter haar elastiekje en trok het zo zacht mogelijk los. Ik vond het prachtig als haar lange rode haren los rond haar hoofd hingen. Maar ze bleef het zelf altijd opsteken, dus ik bleef het altijd lostrekken.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 13:35 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles | Henriëtte.

    "Schat, doe rustig, want anders gaat het allemaal langer duren." Ik gromde toen hij door bleef gaan met die bijnaam. "Ik zweer, Loulou, als je me nog een keer schat noemt dan stop ik nu met je haren te borstelen." Maar hij wist ook wel dat ik dat niet zou doen, ik liet hem niet zo achter. Zeker niet nu onze vriendinnetjes beneden al zaten te wachten. "Het is ook wel pijnlijk, maar jij bent jij en jij kan mij geen pijn doen. Daarbij als dit moet gebeuren dan liever door jou dan door iemand anders." Mompelde hij zachtjes en ik slaakte een kreetje. "Oh god, doe ik je echt pijn?" Ik beet op mijn lip en stopte direct met borstelen. "Kunnen we niet iets met z'n alle doen? En desnoods gezellig met z'n vier?" Vroeg hij toen zachtjes. "Je bedoeld, wij twee, met onze vriendinnetjes?" Ik wist het niet. Ik deed dan altijd nog liever iets met de rest van de jongens erbij, gewoon omdat hun zich hetzelfde voelde als Louise en mij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Samelynin Madyn Jareau.

    Een grote grijns verschijnt op zijn gezicht en hij trekt me in zijn armen.
          "Hey. Ik heb je gemist." Hij drukt een korte kus op mijn lippen.
          "Ik heb jou ook gemist," zeg ik met een brede glimlach spelend rond mijn lippen. "Sorry dat ik te laat ben, alweer," ratel ik erachteraan.
          Voorzichtig hakt hij zijn vinger achter mijn elastiekje en trekt het los. Oké, die had ik aan moeten zien komen. Dat is nou iets wat hij altijd doet. "Nou-ou," mompel ik met een pruillipje. "Niet eerlijk."

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 14:10 ]


    Reality's overrated.

    Louis(e) Tomlinson
    Hij gromde toen ik doorbleef gaan met de bijnaam en dat in combinatie met zijn woorden zorgde ervoor dat een lach over mijn lippen rolde. 'Ik zal het proberen, maar het is nu eenmaal zo gewend, sc-- Ik bedoel Curly.' Ik had nog genoeg bijnamen, dus dat ging wel goed komen. Daarbij kwam ik zo misschien ook van mijn bijnaam af. Jet slaakte opnieuw een kreetje. "Oh god, doe ik je echt pijn?" Verliet zijn mond en stopte direct met borstelen. Ik schudde mijn hoofd en keek over mijn schouder. 'Ga maar gewoon door en dat doe je niet.' Misschien was het wel een beetje het geval, maar het moest gebeuren. "Je bedoeld, wij twee, met onze vriendinnetjes?" Ik haalde deze keer mijn schouders op. 'Ik behoefde met z'n alle en dit misschien als plan als de rest al wat heeft.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer