• Vijf meiden zijn bijna klaar met hun opleiding tot bodyguard, - wat ze deden om te bewijzen dat meisjes net zo sterk zijn als jongens- en mogen nu officieel ingehuurd worden. Ze worden ingehuurd door een zekere boyband One Direction, en elk van hun moet individueel iemand van de jongens beschermen. Ze moeten dus overal met hun naartoe: awardshows, achter de schermen bij een concert, in de hotels en zelfs prive-zaken zoals familie etentjes en een gewone meeting tussen twee vrienden in een bar. Maar ze zijn nog niet helemaal klaar met de opleiding en worden in de gaten gehouden door hun begeleiders, die een strikte regel handhaven, niet verliefd worden op de client. Dat is omdat ze denken dat de meisjes anders minder waakzaam zijn en fans door de verdediging breken.

    Maar wat als ze toch verliefd worden? Hoe doen ze dat met de begeleiders?


    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (beschrijving + foto):
    Beschermt (voor de meiden):
    Extra:


    Rollen:

    One Direction:

    Zayn Malik: ZaynNiall
    Louis Tomlinson: Ramazzotti
    Harry Styles: Dobreva
    Liam Payne: Schuld
    Niall Horan: Velton

    De meiden: (max. 5)

    Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre - beschermt Louis Tomlinson - ICantChange
    Lynn Kyara Castillo - beschermt Zayn Malik - Depay
    Orelia Carlie Daughver - beschermt Niall Horan - Number
    Julia "Juul" Chloe Ravensdale - beschermt Liam Payne - Jace
    Daelorian Fiona Abercombrie - beschermt Harry Styles - Meliora

    Regels:

    - Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    - OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    - Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    - 16+ is toegestaan, maar hou het netjes
    - Geen perfecte personages!
    - No bromances! Daar zijn de andere topics voor.
    - Drie waarschuwing is out.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Meld het even als je een tijdje afwezig bent


    Het begin:
    Het is zeven uur in de morgen en de meiden worden voorgesteld aan de jongens in de vergaderzaal waar ze net binnengekomen zijn. De regels worden aan de jongens uitgelegd. De meiden zijn al een aantal uur wakker om zich voor te bereiden. De jongens hebben zich net uit bed gesleept en zijn dus nogal moe.


    Because I love him, do I need another reason?

    [ Mijn Topics ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    [Mijn topics. (wbw)]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [MT]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Lynn Kyara Castillo
    Daar zaten we dan met z'n vijven, we waren aan het wachten op de jongens die we zouden moeten beveiligen. Blijkbaar was het een beroemde boyband en zou ik ene Zayn Malik moeten beschermen. Het was onze eerste grote opdracht. Nog nooit eerder hadden we zo'n grote opdracht gekregen tijdens de duur van onze opleiding. Ik vond het best spannend en ik was ook best zenuwachtig. Ik wist dat we veel konden doen en dat een foutje maken niet erg was. Er was wel één duidelijke regel: Niet verliefd worden op de cliënt. Toen ik deze regel hoorde kon ik alleen maar lachen. Wat een onzin, verliefd worden op een cliënt? Zo onprofessioneel. Ik kijk naar mijn nagels waar een simpele French Manicure op zit. Een witte blouse met een strakke zwarte broek sierde mijn lichaam. Gelukkig was onze opleiding niet zo streng qua kleding. Ik draai mijn vinger in mijn lange zwarte haren en wacht geduldig tot onze cliënten er zijn.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Styles

    Binnensmonds grommend liep ik de vergaderzaal binnen. Vandaag zouden we onze nieuwe bodyguards ontmoeten. Ja wel leuk en zo, maar moest dat nou echt zo vroeg? Ik kneep mijn ogen tot spleetjes tegen het felle licht en plofte op een van de stoelen neer. Ik haalde een hand door mijn krullen en kruiste mijn armen op tafel, om er daarna met mijn kin op te rusten. Ik sloot mijn ogen even in de hoop nog een mini beetje slaap in te halen. Hopelijk deed de rest ook een beetje rustig. Ik zuchtte en keek even op om vijf meisjes aan te kijken. Oh, hoe had ik hun nou kunnen missen? En waarom zijn het meiden?


    Because I love him, do I need another reason?

    Ramazzotti schreef:
    [Mijn topics. (wbw)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson.

    Ik was veels te moe om ook maar uberhaupt ergens aan te denken, ik wist alleen dat we vandaag allemaal een aparte bodyguard kregen. En waarom in godsnaam een aparte? Hm, voor mij hoefde dit allemaal niet zo per se. Half slapend strompelde ik de zaal in en zag Harry al zitten, ik wreef even in mijn ogen om te kijken of ik dat goed had gezien en dat was inderdaad echt zo. Ik plofte in de stoel naast de krullenbol en aaide hem even over zijn hoofd heen. "Goed geslapen?" Mompelde ik, terwijl ik zelf ook nog half in slaap leek. Ik had er niet zo'n behoefte aan om onze nieuwe bodyguards te ontmoeten, kon het niet wachten tot volgende week?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    -MT-

    [Mijn Topics]

    Zayn Malik

    Chagrijnig loop ik naar de zaal waar we onze bodyguards gaan ontmoeten. Geen probleem met hun hoor, alleen met het feit dat we zo vroeg op moeten staan. Wie verzint dat in hemelsnaam? De volgende keer als er zoiets is blijf ik gewoon door slapen.
    Met een zucht loop ik de kamer in waar Louis en Harry al zijn. Zonder iets te zeggen ga ik naast Louis zitten en kijk wat chagrijnig voor me uit. Even gaap ik vanwege de tijd die het is. Ik heb het gevoel alsof ik elk moment weer in slaap kan vallen. Wat het geval waarschijnlijk ook is.
    De vijf meiden zijn er ook al en zitten ons al een beetje aan te kijken. Al is het nog zo vroeg, eigenlijk ben ik wel benieuwd wie mij gaat beschermen. Toch had het van mijn part best wat later kunnen zijn. Is de middag niet goed genoeg voor zoiets of zo? Of de avond?


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Harry Styles

    Ik merkte dat Louis op de stoel naast me neerplofte. Hij aaide me even over mijn hoofd.
    'Goed geslapen?' vroeg hij, zelf ook doodmoe.
    'Ugh, nee, ik heb maar drie uur geslapen vanwege dat onweer gisternacht.' mompelde ik. Zayn kwam nu ook binnen en ging naast Lou zitten. Hij zag er ook niet al te vrolijk uit.
    'En hoe heb jij geslapen?' vroeg ik aan Louis. Zijn hemelsblauwe ogen stonden ook alsof ze elk moment dicht konden vallen. Mijn blik dwaalde af naar de meisjes, die ons nog steeds zonder een woord te zeggen aankeken.
    'Goeiemorgen,' zei ik zo vrolijk mogelijk tegen ze, proberend een enigzins goede indruk te maken.


    Because I love him, do I need another reason?

    Daelorian ''Lori'' Abercrombie

    We zaten met zijn vijven in de vergaderzaal, wachtend op de vijf jongens van One Direction. Ik had een crème kleurige blouse aan met een zwarte broek eronder. Een zwart-gouden horloge met een bijpassende armband omringde mijn pols en mijn haar had ik in een paardenstaart vastgebonden. Na een paar minuten liep een jongen binnen (waarschijnlijk iemand van de band) met krullend haar. Hij zag er erg uitgeput uit en dat gelde ook voor de andere bandleden die daarop volgden. Het was een beetje een ongemakkelijke stilte, maar gelukkig bracht de krullenbol daar verandering in. 'Goeiemorgen,' zei hij opgewekt. 'Wel, zo'n goede morgen is het niet, aan jullie vermoeide gezichten te zien. Drukke nacht gehad?' grinnikte ik. 'Daelorian, maar je kunt me gewoon Lori noemen,' glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 20:44 ]

    [Mijn Topics]


    To love is to destroy.

    Niall James Horan.
    Met kleine, slaperige ogen open ik de deur van de vergaderzaal, waar ik Harry, Zayn en Louis al zag zitten, en vijf meiden die ik niet kende. Veel aandacht besteedde ik er niet aan en liet me op een stoel ploffen. Moe leunde ik met mijn hoofd tegen mijn hand aan. Ik was erg moe, het was gister nogal laat geworden voordat ik in slaap viel. Ik wreef even door mijn ogen waarna een gaap tussen mijn lippen door glipte. Mijn blik gleed toch wel naar de vijf meiden, afvragend wat ze hier deden. Ik had niet echt het idee dat hun onze bodyguards werden, wat misschien wel zo was. Ik vond het een beetje raar als hun het werkelijk waren. Ik bekeek ze een voor een, waarna ik mijn hoofd schudde.


    [Oops, slecht stukje ;x ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.