• Vijf meiden zijn bijna klaar met hun opleiding tot bodyguard, - wat ze deden om te bewijzen dat meisjes net zo sterk zijn als jongens- en mogen nu officieel ingehuurd worden. Ze worden ingehuurd door een zekere boyband One Direction, en elk van hun moet individueel iemand van de jongens beschermen. Ze moeten dus overal met hun naartoe: awardshows, achter de schermen bij een concert, in de hotels en zelfs prive-zaken zoals familie etentjes en een gewone meeting tussen twee vrienden in een bar. Maar ze zijn nog niet helemaal klaar met de opleiding en worden in de gaten gehouden door hun begeleiders, die een strikte regel handhaven, niet verliefd worden op de client. Dat is omdat ze denken dat de meisjes anders minder waakzaam zijn en fans door de verdediging breken.

    Maar wat als ze toch verliefd worden? Hoe doen ze dat met de begeleiders?


    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (beschrijving + foto):
    Beschermt (voor de meiden):
    Extra:


    Rollen:

    One Direction:

    Zayn Malik: ZaynNiall
    Louis Tomlinson: Ramazzotti
    Harry Styles: Dobreva
    Liam Payne: Schuld
    Niall Horan: Velton

    De meiden: (max. 5)

    Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre - beschermt Louis Tomlinson - ICantChange
    Lynn Kyara Castillo - beschermt Zayn Malik - Depay
    Orelia Carlie Daughver - beschermt Niall Horan - Number
    Julia "Juul" Chloe Ravensdale - beschermt Liam Payne - Jace
    Daelorian Fiona Abercombrie - beschermt Harry Styles - Meliora

    Regels:

    - Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    - OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    - Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    - 16+ is toegestaan, maar hou het netjes
    - Geen perfecte personages!
    - No bromances! Daar zijn de andere topics voor.
    - Drie waarschuwing is out.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Meld het even als je een tijdje afwezig bent


    Het begin:
    Het is zeven uur in de morgen en de meiden worden voorgesteld aan de jongens in de vergaderzaal waar ze net binnengekomen zijn. De regels worden aan de jongens uitgelegd. De meiden zijn al een aantal uur wakker om zich voor te bereiden. De jongens hebben zich net uit bed gesleept en zijn dus nogal moe.


    Because I love him, do I need another reason?

    Julia Chloe Ravensdale
    Daar zat ik dan, naast vier andere meiden die ik nauwelijks kende, maar toch hadden ze blijkbaar hetzelfde doel voor ogen als ik. De jongens kwamen één voor één de vergaderzaal binnenlopend, allemaal met een chagrijnig gezicht en een ietwat onverschillige houding. Het leek erop dat ze pas net wakker waren. Ik vond het niet erg om vroeg op te staan, ik was het gewend aangezien ik nooit echt uit kon slapen. Ik wilde ook een goede indruk maken, en te laat komen zou daar niet bij helpen. Ik droeg een strakke, zwarte broek met daarop dragend een crème shirt, gecombineerd met een zwart colbertje. Ik tuitte mijn rood gestifte lippen ietwat verveelt, aangezien niemand echt aan het praten was.
    'Goeiemorgen,' Harry liet me opkijken, hij klonk vrolijk voor het vroege tijdstip.
    'Wel, zo'n goede morgen is het niet, aan jullie vermoeide gezichten te zien. Drukke nacht gehad?' grinnikte het meisje naast me. 'Daelorian, maar je kunt me gewoon Lori noemen.' Vervolgde ze. Aha, Daelorian dus.
    'Goedemorgen,' glimlachte ik lichtjes, knikkend naar de vier bandleden. Alleen Liam miste nog.


    To love is to destroy.

    Gwenaelle Chemaine Favre
    Ik was natuurlijk weer degene die modieus als laatste binnen kwam lopen, maar dat nam niet weg dat ik op tijd met de vier andere meiden in de vergaderzaal zat. Dat ik de jongens niet één voor één binnen zag druipen met een ietwat slaperige, chagrijnige blik.
    Ik wist dat ik hoogstwaarschijnlijk weer een verkeerde indruk achter zou laten, want dat was wel vaker het geval. Het enige wat ik mistte was een tiara om me eruit te laten zien als iemand die zich als een prinses kon gedragen. Tenminste dit was het geval tot ik mijn mond opentrok, want toen zag, of hoorde je beter gezegd, dat ik mijn bijnaam geen eer aandeed. Little Princess was geen meisje dat een kreng was, maar juist het beste met iedereen voorhad. Een meisje dat de mensen om wie ze gaf wilde beschermen en mensen kon laten verbazen met wat ze in haar mars had.
    'Goeiemorgen,' Harry liet me opkijken waarna ik mijn blik ook langs de andere jongens liet glijden.
    'Goedemorgen,' het was mijn Franse accent die als een van de laatste de ruimte weer vulde waarna mijn mondhoeken onbewust ietwat omhoog krulde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Gapend liep ik de zaal binnen en staarde de meisjes éên voor één aan. Vermoeid plof ik neer naast een van de jongens. "Goeiemorgen"kreun ik slaperig en kijk even naar de jongens. Zin in deze ontmoeting met de bodyquards had ikniet, de meiden waren geen probleem alleen het tijdstip mocht wel wat later. Zuchtend zak ik wat onderuit en staar verveeld naar mijn horloge.

    zit op me mobiel dus nogal kot -sorry-

    Louis Tomlinson.

    Ook Zayn kwam binnen en schoof zich aan bij ons. "Ugh, nee, ik heb maar drie uur geslapen vanwege dat onweer gisternacht." mompelde Harry op mijn vraag of hij goed geslapen had. "En hoe heb jij geslapen?" Ik haalde mijn schouders op en gaapte opnieuw. "Ontzettend slecht, laten we het daarop houden." Meer dan de helft van de nacht had ik wakker gelegen. Ik hoorde hoe Harry goedemorgen tegen de meiden zei, maar ik nam niet de moeite om dat te doen. Ik zag ook hoe Niall binnen kwam, al even slaperig als ons allen. Ik hoorde de deur opnieuw open gaan en het vijfde meisje kwam binnen, die nam ook niet de tijd om op tijd te komen zeg. En ik had een hekel aan mensen die te laat kwamen, al kwam ik zelf vaak te laat. Na een paar seconde verschijnt ook Liam hier en zijn we dus compleet. "Nah, wat moeten we nu doen," mompelde ik zacht, meer in mezelf dan tegen de rest bedoeld.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles

    "Ontzettend slecht, laten we het daarop houden." mompelde Louis terug. Twee van de meiden zeiden goedemorgen terug en Liam kwam binnen en deed hetzelfde. Het viel me op dat een van de meisjes -degene met het ontzettend lichtblonde haar- een frans accent had.
    ' Nah, wat moeten we nu doen,' mompelde Lou, meer in zichzelf maar oké
    'Weet ik veel,' gromde ik zacht. Op dat moment kwam een van die begeleiders binnen.
    'Oké, iedereen even luisteren,' zei ze met een schelle stem. 'Gwenaelle beschermt Louis, Lynn zorgt voor Zayn, Orelia voor Niall, Julia voor Liam en Dealorian voor Harry.' ze wees aan wie bij wie hoorde. Ik hoorde blijkbaar bij het meisje met bruin krullend haar. Dat kon nog wel leuk worden.
    'Ze zullen met jullie meegaan, waar jullie ook zijn,' ging de vrouw verder, 'En er is een belangrijke regel, niet verliefd worden, dat kan namelijk erg gevaarlijk worden.' Oh, dat was minder leuk.


    Because I love him, do I need another reason?

    Daelorian ''Lori'' Abercrombie

    Al snel kwamen de begeleiders de vergaderzaal binnen. 'Oké, iedereen even luisteren,' zei een van hun. 'Gwenaelle beschermt Louis, Lynn zorgt voor Zayn, Orelia voor Niall, Julia voor Liam en Dealorian voor Harry.' Ze wees de tweetallen nog even aan. Blijlbaar had ik de krullenbol die voor me zat. 'Ze zullen met jullie meegaan, waar jullie ook zijn,' ging de vrouw verder, 'En er is een belangrijke regel, niet verliefd worden, dat kan namelijk erg gevaarlijk worden.' Verliefd worden?! Wat dachten zij wel niet. Omdat we onze studie nog niet hdfen afgerond betekende niet dat we ons ook onprofseeioneel zouden gedragen. Ik kwam hier om iets te bewijzen, niet een nieuwe methode van daten. De vrouw somde nog wat regels op en zei dat we nu naar de studio zouden gaan voor een oefening. 'Iedereen, blijf dicht bij elkaar, want er zullen wat fans en paparazzi's buiten staan,' zei een van de begeleiders. Ik knikte en stond op. We liepen naar de uitgang, waar ik al heel wat fans tegen het raam gedrukt zag staan. Toen we buiten waren stond er een hele stroming fans en paparazzi's tegen elkaar aan te duwen. Holy... wat een chaos hier. Wel, dit waren niet 'wat fans'.

    Louis Tomlinson.

    "Weet ik veel," gromde Harry zacht. Ik had natuurlijk op en reactie kunnen rekenen. Precies op dat moment kwam een van de begeleiders binnen, veel aandacht schonk ik er niet aan. "Oké, iedereen even luisteren," zei ze met een harde stem. "Gwenaelle beschermt Louis, Lynn zorgt voor Zayn, Orelia voor Niall, Julia voor Liam en Dealorian voor Harry." Ze wees aan bij wie iedereen hoorde en ik hoorde bij het meisje dat als laatste binnen was gekomen, met het schattige Franse accent. "Ze zullen met jullie meegaan, waar jullie ook zijn," vertelde ze verder. "En er is een belangrijke regel, niet verliefd worden, dat kan namelijk erg gevaarlijk worden." Ik beet zachtjes op mijn lip en bestudeerde het meisje nog eens. Ik wist niet of ik me daaraan kon houden. Maar goed, als ik alles voor mezelf hield was er niets aan de hand, toch?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik

    Om me heen klonken wat gesprekken, maar echt er naar luisteren deed ik niet. Daar was ik te moe en te chagrijnig voor. Na een paar minuten kwam er een begeleider binnen. Ongeïnteresseerd zakte ik nog meer onderuit in mijn stoel.
    'Oké, iedereen even luisteren,' zei ze met een schelle stem. 'Gwenaelle beschermt Louis, Lynn zorgt voor Zayn, Orelia voor Niall, Julia voor Liam en Dealorian voor Harry.' Zei ze terwijl ze iedereen aanwees bij wie, wie hoorde. Het meisje met de zwarte haren beschermde mij dus. Als ik het goed verstaan had, heette ze Lynn. Even bestudeerde ik haar en kwam tot de conclusie dat ze er wel uitzag als iemand met pit.
    'Ze zullen met jullie meegaan, waar jullie ook zijn,' ging de vrouw verder, 'En er is een belangrijke regel, niet verliefd worden, dat kan namelijk erg gevaarlijk worden.' Ik haalde even mijn wenkbrauwen op, ze zullen vast niet verliefd op ons worden. De vrouw somde nog wat regels op en zei dat we nu naar de studio zouden gaan voor een oefening. 'Iedereen, blijf dicht bij elkaar, want er zullen wat fans en paparazzi's buiten staan,' zei een van de begeleiders. Ahh, nee. Hadden ze ons nog niet even kunnen laten slapen?
    Met een zucht stond ik op om vervolgens naar het meisje die mij beschermde toe te lopen.
    "Hi," Mompelde ik naar haar terwijl ik nog een gaap probeerde te onderdrukken. Even wreef ik met mijn hand in mijn ogen in de hoop mijn slaap te verdrijven. "Ik ben Zayn." Zei ik er toen achteraan en glimlachte moe naar haar.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 14:46 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Little Princess/ Gwenaelle
    "Gwenaelle beschermt Louis, Lynn zorgt voor Zayn, Orelia voor Niall, Julia voor Liam en Dealorian voor Harry." Klonk de stem van een begeleider en wees aan bij wie iedereen hoorde. Mijn blik ging naar de aangewezen jongen waarna ik hem goed in me opnam. Een kleine glimlach mijn gezicht sierde en krabbelde overeind, om naar de jongen toe te lopen. De woorden van de begeleider drongen nog wel tot me door, maar besteedde er niet mijn volledige meer aan. Ik wist nu wel hoe het in elkaar stak en gezien nu ook bekend was wat me moesten doen, hoopte ik dat het goed kwam. 'Hi Louis,' zei ik wat zacht, maar mijn stem was ook niet een van de luidste op de momenten dat het niet nodig was.

    (sorry voor het korte stukje, maar zit in de trein)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Julia Chloe Ravensdale
    Niet veel later nadat Liam ook binnengekomen was kwam er een begeleider naar binnen, tenminste, ik dacht dat ze dat was. Anders had ik geen idee wat we hier nu nog deden. 'Oké, iedereen even luisteren,' klonk er een schelle stem door de zaal.
    'Gwenaelle beschermt Louis, Lynn zorgt voor Zayn, Orelia voor Niall, Julia voor Liam en Dealorian voor Harry.' Zei de begeleider, zonder zichzelf voor te stellen. Ik fronste mijn wenkbrauwen, maar liet al snel die gedachten varen en richtte me op de jongen tegenover me, genaamd Liam. Ik wilde opstaan om naar hem toe te lopen, aangezien ik me graag wilde voorstellen. Het was raar als hij mijn naam niet eens wist, toch? Maar de begeleider leek nog niet klaar te zijn.
    'Ze zullen met jullie meegaan, waar jullie ook zijn,' ging de begeleider verder. 'En er is een belangrijke regel, niet verliefd worden, dat kan namelijk erg gevaarlijk worden.' Ik rolde met mijn ogen, omdat wij toevallig van het andere geslacht waren betekende niet meteen dat we hopeloos verliefd zouden worden? Ik stond op van de stoel en liep richting Liam, vriendelijk glimlachend mijn hand uitstekend. 'Ik ben Julia,' sprak ik zachtjes, de jongen nieuwsgierig aankijkend.


    To love is to destroy.

    Harry Styles

    'Iedereen, blijf dicht bij elkaar, want er zullen wat fans en paparazzi's buiten staan,' zei ze nog, en gebaarde dat we naar buiten moesten. Ik stond op en slenterde naar de uitgang. Iedereen was zich nu aan elkaar aan het voorstellen dus ik besloot hetzelfde te doen. Ik liep naar het meisje dat dus blijkbaar Dealorian heette.
    'Ik ben Harry,' mompelde ik. We waren nu buiten en ik zette mijn Ray-Bans op tegen de flitsen van de camera's. Het was een geschreeuw van jewelste zoals gewoonlijk, ik zwaaide naar de fans en ze begonnen nog harder te gillen. Hmmm, zou ik van mijn nieuwe "bodyguard" een paar foto's mogen nemen? Ik grinnikte even bij de gedachte dat alles wat ik deed nu in de handen van een meisje lag dat waarschijnlijk jonger, en een stuk kleiner, was dan ik.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne
    Nieuwsgierig kijk ik op naar de begeleider die de zaal binnenkomt. 'Gwenaelle beschermt Louis, Lynn zorgt voor Zayn, Orelia voor Niall, Julia voor Liam en Dealorian voor Harry.´ zei ze en er verliet een hopeloze zucht mijn mond. 'Ze zullen met jullie meegaan, waar jullie ook zijn,' ging de begeleider verder, 'En er is een belangrijke regel, niet verliefd worden, dat kan namelijk erg gevaarlijk worden.` Dat was wel het belachelijkste wat er zou kunnen gebeuren. Mijn armen over elkaar geslagen. En vanonder mijn wimpers aan naar haar kijkend. Julia moest dus voor mij zorgen, alsof ik een babyzitter nodig had. Het meisje komt op mij afgelopen dus moest dat die Julia zijn. Het was één grote mislukking. Ik had geen zin om te blijven, die mensen zochten het maar lekker uit. `Liam Payne, aangenaam`zeg ik vriendelijk, erg oprecht klonk het niet maar toch moest ik maar even aardig te blijven. Het zal nooit echt klikken met de anderen hier. Niet dat -dat mijn bedoeling was. In tegendeel zelfs, ik maakte geen vrienden en had er totaal geen behoefte aan. Wat had je eigenlijk aan die meiden?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 15:01 ]

    Daelorian ''Lori'' Abercrombie

    'Ik ben Harry,' mompelde de krullenbol, die achter me stond. Ik keek kort over mijn schouder en glimlachte even. Ik had mezelf immers al voorgesteld in de vergaderzaal. De begeleiders liepen voorop, richting de parkeer plaats. Een paar fanse en paparazzi's duwden zich tegen Harry op, waarop ik hun een stukje wegduwde. 'Harry! Harry! Wie zijn de nieuwe meiden?'
    'Is het een nieuwe meidenband?'
    'Gaan jullie samen een nummer opnemen?'
    Duizenden vragen werden naar de jongens toe geslingerd. Stelletje honden. Ik hield mijn armen wijd zodat er een beetje afstand werd gehouden en af en toe moest ik een klein duwtje geven. 'Mensen, houd alsjeblieft een beetje afstand. We hebben haast,' riep ik tussen de menigte door. Toen we - eindelijk - op de parkeerplaats aankwamen stonden er al drie zwarte busjes klaar. Ik deed een van de deuren open en gebaarde dat Harry in kon stappen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 16:34 ]

    Julia Chloe Ravensdale
    'Liam Payne, aangenaam.' Zei hij zogenaamd vriendelijk, het klonk namelijk alles behalve oprecht. Jammer voor hem, maar ik liet mezelf niet zo snel kennen. Ik fakete een glimlach op mijn gezicht en gebaarde naar de uitgang. 'Leuk om je te leren kennen, Liam, maar we moeten nu toch echt gaan. Ondanks dat het zo vroeg is.' Ik liep voor hem uit richting de ingang. Naarmate ik dichterbij de ingang kwam, hoe meer gillende fans ik kon horen. Liam dacht waarschijnlijk dat we het totaal niet in ons hadden om hun te beschermen. Het maakte me niet uit dat hij dat dacht, hij veranderde vanzelf wel van gedachten. Bij de ingang wachtte ik geduldig op Liam, totdat we naar buiten zouden gaan.


    To love is to destroy.

    Liam Payne
    'Leuk om je te leren kennen, Liam, maar we moeten nu toch echt gaan. Ondanks dat het zo vroeg is.' zei ze net zo oprecht als ik en wandelde voor mij uit terug naar de ingang. Mijn gezicht stond in een pokerface om te zorgen dat ze me niet op zwakte kon betrappen. Mijn ogen gloeide nog steeds als kooltjes door de adrenaline. Ik doe een stap naar voren. Nu lach ook ik schamper, verafschuwt. "Sure, wat jij wilt" bries ik terug en laat mijn vingers door mijn korte haar glijden. Mijn wenkbrauwen trek ik op en ik loop braaf achter Julia aan richting buiten. Mijn warme adem slaat in haar nek. "Al enig idee hoe je je gaat verdedigen tegen die duizende fans? Gaan je ze meppen? Word je er sterker van? Beter?" Ik doe een stap achteruit en zend haar een knipoog toe. Dan loop ik de buitenlucht tegemoet en voel de koude wind tegen mijn gezicht slaan die nogsteeds op een pokerface staat.