• Vijf meiden zijn bijna klaar met hun opleiding tot bodyguard, - wat ze deden om te bewijzen dat meisjes net zo sterk zijn als jongens- en mogen nu officieel ingehuurd worden. Ze worden ingehuurd door een zekere boyband One Direction, en elk van hun moet individueel iemand van de jongens beschermen. Ze moeten dus overal met hun naartoe: awardshows, achter de schermen bij een concert, in de hotels en zelfs prive-zaken zoals familie etentjes en een gewone meeting tussen twee vrienden in een bar. Maar ze zijn nog niet helemaal klaar met de opleiding en worden in de gaten gehouden door hun begeleiders, die een strikte regel handhaven, niet verliefd worden op de client. Dat is omdat ze denken dat de meisjes anders minder waakzaam zijn en fans door de verdediging breken.

    Maar wat als ze toch verliefd worden? Hoe doen ze dat met de begeleiders?


    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Nationaliteit:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (beschrijving + foto):
    Beschermt (voor de meiden):
    Extra:


    Rollen:

    One Direction:

    Zayn Malik: ZaynNiall
    Louis Tomlinson: Ramazzotti
    Harry Styles: Dobreva
    Liam Payne: Schuld
    Niall Horan: Velton

    De meiden: (max. 5)

    Gwenaelle 'Gwen' Chemaine Favre - beschermt Louis Tomlinson - ICantChange
    Lynn Kyara Castillo - beschermt Zayn Malik - Depay
    Orelia Carlie Daughver - beschermt Niall Horan - Number
    Julia "Juul" Chloe Ravensdale - beschermt Liam Payne - Jace
    Daelorian Fiona Abercombrie - beschermt Harry Styles - Meliora

    Regels:

    - Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    - OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    - Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    - 16+ is toegestaan, maar hou het netjes
    - Geen perfecte personages!
    - No bromances! Daar zijn de andere topics voor.
    - Drie waarschuwing is out.
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Meld het even als je een tijdje afwezig bent


    Het begin:
    Het is zeven uur in de morgen en de meiden worden voorgesteld aan de jongens in de vergaderzaal waar ze net binnengekomen zijn. De regels worden aan de jongens uitgelegd. De meiden zijn al een aantal uur wakker om zich voor te bereiden. De jongens hebben zich net uit bed gesleept en zijn dus nogal moe.


    Because I love him, do I need another reason?

    Harry Styles

    Allerlei vragen over de meiden werden heen en weer geschreeuwd.
    'Mensen, houd alsjeblieft een beetje afstand. We hebben haast,' riep Dealorian met haar armen wijd om de fans af te houden. Ik probeerde zo rustig mogelijk te blijven, ook al gaf dit me elke keer weer een kick. Ik grijnsde nog steeds en zwaaide af en toe. Ik nam een enkele fot met een paar fans en gaf wat handtekeningen. Eenmaal op de parkeerplaats aankomen stonden drie zwarte busjes te wachten. Dealorian opende een van de deuren en gebaarde dat ik in moest stappen, maar ik keek achterom, ik vertrok niet zonder de andere jongens.
    'Ik wacht nog even,' zei ik zacht. Volgens mij vond ze dat helemaal geen goed idee, maar ik kon niet vertrekken als ik niet wist of de rest er heelhuids doorheen was gekomen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Julia Chloe Ravensdale
    'Sure, wat jij wilt.' Brieste hij terug, duidelijk geïrriteerd. Aan zijn voetstappen te horen kwam hij achter me aan. Wanneer ik tot stilstand kwam om op Liam te wachten, voelde ik plots zijn warme adem in mijn nek strijken. Wat betekende dat hij dichtbij stond - érg dichtbij. Kippenvel verspreidde zich over mijn huid.
    'Al enig idee hoe je je gaat verdedigen tegen die duizenden fans? Gaan je ze meppen? Word je er sterker van? Beter?' geërgerd draaide ik me om, wat had ik gedaan dat deze jongen nu al zo erg op me neerkeek? Hij zette een stap achteruit en schonk me een knipoog. Verontwaardigd rees ik mijn wenkbrauwen op, klaar om een reactie terug te geven. Maar voordat ik dat kon doen was hij al verdwenen.
    'Verdomme,' vloekte ik binnensmonds toen Liam al in de buitenlucht verdwenen was. Snel rende ik achter hem aan, gelukkig was hij nog niet ver weg en kon ik hem gemakkelijk inhalen. 'Doe dat nooit meer.' Zei ik geërgerd, mijn wenkbrauwen gerezen.
    'Aan de kant graag, we hebben haast.' Riep ik naar de menigte, ik spreidde mijn armen om de menigte wat te doen terugdeinzen.


    To love is to destroy.

    Liam Payne
    'Doe dat nooit meer.' Zei ze geërgerd als ze me heeft bereikt. "Was Juultje een beetje verrast? "vraag ik en er vonkelt een uitdagende blik in mijn ogen. Ik geef wat handtekeningen aan willekeurige fans en lach soms om wat rare vragen die de fans naar me schreeuwen. Vrolijk zwaai ik naar de meiden en ze beginnen zoals gewoonlijk hard te gillen en sommige zitten kort aan me maar doordat ik rustig verderloop, kunnen ze me niet vast blijven houden en moeten ze me vanzelf weer loslaten. Vrolijk loop ik door als ik de krullenbol zie en ik zwaai droog even. "Harry"zeg ik vrolijk en kroel lachend door zijn haren.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 18:25 ]

    ZaynNiall schreef:
    Zayn Malik

    Om me heen klonken wat gesprekken, maar echt er naar luisteren deed ik niet. Daar was ik te moe en te chagrijnig voor. Na een paar minuten kwam er een begeleider binnen. Ongeïnteresseerd zakte ik nog meer onderuit in mijn stoel.
    'Oké, iedereen even luisteren,' zei ze met een schelle stem. 'Gwenaelle beschermt Louis, Lynn zorgt voor Zayn, Orelia voor Niall, Julia voor Liam en Dealorian voor Harry.' Zei ze terwijl ze iedereen aanwees bij wie, wie hoorde. Het meisje met de zwarte haren beschermde mij dus. Als ik het goed verstaan had, heette ze Lynn. Even bestudeerde ik haar en kwam tot de conclusie dat ze er wel uitzag als iemand met pit.
    'Ze zullen met jullie meegaan, waar jullie ook zijn,' ging de vrouw verder, 'En er is een belangrijke regel, niet verliefd worden, dat kan namelijk erg gevaarlijk worden.' Ik haalde even mijn wenkbrauwen op, ze zullen vast niet verliefd op ons worden. De vrouw somde nog wat regels op en zei dat we nu naar de studio zouden gaan voor een oefening. 'Iedereen, blijf dicht bij elkaar, want er zullen wat fans en paparazzi's buiten staan,' zei een van de begeleiders. Ahh, nee. Hadden ze ons nog niet even kunnen laten slapen?
    Met een zucht stond ik op om vervolgens naar het meisje die mij beschermde toe te lopen.
    "Hi," Mompelde ik naar haar terwijl ik nog een gaap probeerde te onderdrukken. Even wreef ik met mijn hand in mijn ogen in de hoop mijn slaap te verdrijven. "Ik ben Zayn." Zei ik er toen achteraan en glimlachte moe naar haar.


    Lynn Kyara Castillo
    De jongens stroomde één voor één binnen waarna ook onze begeleidster binnen kwam. 'Oke, iedereen even luisteren. 'Gwenaelle beschermt Louis, Lynn zorgt voor Zayn, Orelia voor Niall, Julia voor Liam en Dealorian voor Harry.' zei ze waarna ze iedereen aanwees, zodat je wist wie je moest beschermen. Een jongen met zwarte haren bleek Zayn te zijn en ik keek hem heel even aan voordat de begeleidster weer doorging met haar verhaal. 'Ze zullen met jullie meegaan, waar jullie ook zijn,' ging de vrouw verder, 'En er is een belangrijke regel, niet verliefd worden, dat kan namelijk erg gevaarlijk worden. Iedereen, blijf dicht bij elkaar, want er zullen wat fans en paparazzi's buiten staan' somde ze op en ik knikte als teken dat ik het begreep. De begeleidster liep weg en net toen ik op wilde staan om kennis te maken met Zayn, stond hij al op. 'Hi.' mompelde hij en ik zag hoe hij moeite deed om een gaap te onderdrukken. Hij was duidelijk nog moe. 'Ik ben Zayn.' zei hij waarna een zwakke glimlach op zijn gezicht verscheen. 'Hey, ik ben Lynn.' stelde ik me met een simpele glimlach voor. 'Laten wij ook maar gaan.' zei ik tegen hem waarna ik naast hem ging lopen en hem mee het gebouw uit loodste. Buiten het gebouw stond zoals verwacht veel paparazzi en fans. 'Afstand houden.' waarschuwde ik ze simpel en ik duwde de mensen die te dichtbij kwamen een beetje weg. Niet te hard, want dan kon het te gewelddadig overkomen. Na een tijdje kwamen we aan op de parkeerplaats waar al wat meer jongens met hun beveiliger waren. 'Volgens mij moeten jullie de busjes in.' zei ik zacht tegen Zayn en ik glimlachte even toen ik één van de deuren opende en gebaarde dat hij in kon stappen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis Tomlinson.

    Ik hoorde al dat de rest mot met elkaar had, ik hoopt niet dat mijn 'beveiliger' zo'n irritant stuk vreten zou zijn, want dan was ik er ook mooi klaar mee. Het meisje dat mij moest beschermen kwam op me afgelopen en ik keek haar aan, half slapend, volgens mij. "Hi Louis," zei ze zacht. "Hi, Gwenaelle was het toch?" Dat ik dat uberhaupt had kunnen onthouden was me al een hele vraag. Zo'n moeilijke naam. Met zijn allen liepen we rustig richting buiten, waar gelijk duizenden fans op ons afstapte. Maar ik was natuurlijk veel te moe om er ook maar een minuut aandacht aan te besteden. Misschien klonk dat heel onbeschoft en ja, dat was onbeschoft. Maar goed. Ik zag Harry staan bij een busje en eigenlijk liep ik gewoon op hem af, niet wetende of Gwenaelle me volgde. "Hazzaaa! Hoe vind je -je 'beveiliger'?" Een grinnik verliet mijn mond en ik keek Harry aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julia Chloe Ravensdale
    'Was Juultje een beetje verrast?' vroeg hij, terwijl er een uitdagende blik in zijn bruine ogen fonkelde. Ik rolde met mijn ogen en besloot er verder geen aandacht aan te besteden, als hij onprofessioneel wilde doen, prima. Maar mij nam hij er niet in mee.
    Ik glimlachte lichtjes toen ik zag hoe Liam vrolijk naar zijn fans zwaaide, ditmaal oprecht vrolijk. Ook deelde hij wat handtekeningen uit. Als er een fan iets te dichtbij kwam duwde ik deze zachtjes aan de kant, wachtend totdat Liam weer verderliep zodat ik mijn armen kon spreiden en de fans wat uit de weg gingen. Uiteindelijk bereikte we de parkeerplaats waar Harry en Daelorian al stonden.
    Liam zwaaide droogjes naar Harry en kroelde lachend door zijn krullen.
    Met mijn armen over elkaar gevouwen ging ik voor Liam staan, je wist namelijk maar nooit of er ineens een fan deze kant uit zou komen rennen. Niet veel later kwamen ook Zayn, Lynn, Louis en Gwenaelle aangelopen. Het verbaasde me dat ik vrijwel alle namen had onthouden, aangezien het er nogal veel waren.
    'Ik denk dat het beter is als je alvast het busje ingaat.' Opnieuw glimlachte ik en gebaarde naar de bus waarvan Lynn de deur openhield voor Zayn.


    To love is to destroy.

    Harry Styles

    Ik wachtte nog steeds op Dealorian's reactie toen Liam naar me toe liep en zijn hand door mijn haar haalde.
    'Harry,'
    'Ook hallo, Liam.' grinnik ik. Zayn en een van de meiden -volgens mij Lynn- aan kwamen lopen, en ook Lynn gebaarde dat Zayn in de auto moest. Ik grinnikte toen ik Lou samen met die franse... eh, Gwenaelle? Volgens mij wel, kwam aanlopen.
    'Hazzaaa! Hoe vind je -je 'beveiliger'?' grinnikte hij. Ik rolde even met mijn ogen.
    'Fantastisch, duh! En jij?' zei ik met een knipoog gericht op Gwenaelle. Ik zette de zonnebril weer af en leunde tegen de auto achter me, nog steeds doodop, maar nu tenminste wel goed wakker.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne
    Een geeuw verliet mijn mond met mijn bruine kijkers nog even kort op de fans gericht tot Julia mijn beeld verpestte door voor me te komen staan. "Guys, maybe we should sit in the coaches?" riep ik de jongens tot beweging en kroop maar vast zelf in de bus om ervoor te zorgen dat de jongens misschien mijn voorbeeld zouden volgen. Natuurlijk mistte we Niall nog maar daar konden we toch ook wel op wachten terwijl we in de bus zaten? Mijn vingers vistte mijn mobiel uit mijn zak en ik controleerde hem kort op belangrijke berichten maar die zaten er niet tussen. Langzaam liet ik mezelf onderuit zakken op een stoel en staarde vermoeid uit het raam. Nogmaals verliet een geeuw mijn mond en mijn ogen sloten zich langzaam. Slapen was altijd een optie.

    Gwenaelle Favre
    Mijn blik ging langs de andere mensen terwijl deze uiteindelijk bleef hangen bij de jongen waar ik heenliep. Zijn half slapende blik liet me zachtjes grinniken en zijn woorden lieten me knikken. 'Ja dat ben ik inderdaad, maar noem me alsjeblieft Gwen, of Little Princess, want daar ben ik ook al aangewend.' Dat waren echt namen waar ik wel naar luisterde, want mijn volledige naam daar luisterde ik nooit naar, maar zo noemde niemand me ook totdat er iets goed mis was. Het duurde niet lang voor we met z'n alle naar buiten liepen en ik moest eerlijk zeggen dat ik me klein voelde tegenover de andere. Dat betekende alleen niet dat ik de drukte niet aankon en er niet voor kon zorgen dat de fans uit de buurt bleven van Louis, want dat lukte me wel. Het viel ook weer deels mee doordat Louis regelrecht doorliep naar Harry en het busje waar hij bijstond. 'Misschien is het inderdaad wel slim dat je alvast het busje ingaat,' gaf ik de andere weer gelijk van het gene wat ik had opgevangen. Ik keek over mijn schouder en stond voor een seconde op mijn tenen goed te kunnen kijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson.

    "Ja dat ben ik inderdaad, maar noem me alsjeblieft Gwen, of Little Princess, want daar ben ik ook al aangewend." Ik knikte en ik fronste mijn wenkbrauwen. "Little Princess? Ben je dan zo verwend?" Ja, ach ja, daar dacht ik meteen aan maar goed. Ik kon het ook mis hebben. Al gauw toen we buiten waren liep ik gelijk op Harry af, die met zijn ogen rolde om mijn opmerking. "Fantastisch, duh! En jij?" Zei hij, met een knipoog gericht op Gwen. "Nah, voor zover ik kan beoordelen word het wel leuk tussen ons, hè Gwennie?" Een grinnik verliet mijn mond, deels ook om de bijnaam. Ook Gwen had uiteindelijk ons bereikt. "Misschien is het inderdaad wel slim dat je alvast het busje ingaat," zei ze en ik tuitte mijn lippen en knikte. "Goed, misschien kan ik dan wat slaap in halen. Wat jij, Haz?" Ik woelde met mijn hand door zijn krullen en grinnikte.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 21:33 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles

    "Misschien is het inderdaad wel slim dat je alvast het busje ingaat," zei Louis terwijl hij zijn lippen tuitte, "Goed, misschien kan ik dan wat slaap in halen. Wat jij, Haz?" hij woelde met zijn hand door mijn haar. Ugh, wat was het toch met iedereen met mijn haar vandaag?
    'Ja graag, ik heb het ijskoud,' bromde ik terwijl ik mijn armen over elkaar deed. Ik trok mijn jas wat strakker om me heen en stapte de auto in, waar ik gelijk de verwarming aanzette. Ik ging op de achterbank zitten en zocht de deken die hier altijd rondslingerde. Hij lag ergens onder een stoel en ik pakte hem om en wikkelde mezelf erin waarna ik opgekruld tegen het raam aan ging zitten.


    Because I love him, do I need another reason?

    Gwenaelle Favre
    Louis knikte en fronste al snel zijn wenkbrauwen, om de woorden "Little Princess? Ben je dan zo verwend?" over zijn lippen te laten rollen. Ik schudde mijn hoofd voor mijn ik mijn mond opende. 'Nee, maar het is de eerste indruk van mensen, omdat ze me erop vinden lijken en niet al te groot ben. Zodra ze zien dat het niet klopt wat ze denken, blijven ze hem gebruiken om mij gek te maken, want als ik zo verwend was, had ik hier echt niet gestaan,' Nee, dan had ik echt wel iets anders gekozen om te doen. We liepen niet veel later buiten en al gauw hoorde ik alweer een nieuwe bijnaam vallen. Deze keer was die afkomstig van Louis waardoor ik ook gelijk zijn kant opkeek en mijn blik ook voor een seconde naar de krullenbol liet gaan. 'Al het blijft zoals het nu is dan moet het goed komen, Lou,' verliet mijn mond terwijl ik de jongens had bereikt en trok een onschuldig gezicht. Bij mijn woorden over het busje tuitte de jongen zijn lippen, maar stemde uiteindelijk toch in. 'Zoals het er nu uitziet is dat zeker een mogelijkheid, want volgens mij ben je ook niet de enige die dat wilt, maar om te zeggen dat het heel lang zal zijn.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson.

    Gwen schudde haar hoofd, waarna ze haar mond opende en begon te praten. Het was nog een heel verhaal, het was maar goed dat ik soms toch wel intresse toonde om te luisteren. "Hm, maar dan moet ik eerlijk zijn dat ik je er niet op vind lijken. Je bent wel klein, ja, maar dat is schattig." Serieus, Lou, serieus?! Dat had ik beter niet kunnen zeggen, denk ik. Na mijn andere opmerking zag ik hoe ze me aankeek en vervolgens haar ogen even over Harry liet gaan. "Al het blijft zoals het nu is dan moet het goed komen, Lou,' zei ze en een grinnik verliet mijn mond, ook door haar een bijnaam verzonnen. Waarschijnlijk kon het nog wel leuk worden tussen ons... "Ja graag, ik heb het ijskoud," zei Harry, toen Gwen had gezegd dat we het busje in konden gaan. Direct daarna verdween hij het busje in. "Zoals het er nu uitziet is dat zeker een mogelijkheid, want volgens mij ben je ook niet de enige die dat wilt, maar om te zeggen dat het heel lang zal zijn." Ik humde wat naar haar en stapte achter Harry het busje in, waar Liam al lag te slapen en Harry zat helemaal onder de dekens gewikkeld. Ik slaakte een zacht 'awh' geluidje en werkte mezelf ook naar de achterkant van de bus, om vervolgens tegen Harry aan te gaan liggen en een stukje dekens over mezelf heen te trekken. Ik lag nou eenmaal het lekkerst tegen Harry aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles

    Ik hoorde ergens een "Awh" te horen die waarschijnlijk op mij gericht was, gelijk daarna voelde ik dat er een nieuwe warmtebron tegen me aan kwam liggen, die ook een stuk van mijn deken afpakte. Diegene zijm warmte vond ik prettig, maar dan moest hij wel van mijn deken afblijven.
    'Mijn,' mompelde ik, verbaasd over hoe zacht mijn stem eruit kwam. Ik opende een oog en zag Louis tegen me aan liggen.
    'Oké, jij mag het wel.' Ik trok mijn benen op om me nog verder op te kunnen krullen. Ik sloot mijn ogen weer en legde mijn hoofd tegen de hoofdsteun van de stoel. Ik zuchte nog even diep, genietend van alle warmte die er nu was.


    Because I love him, do I need another reason?

    Daelorian ''Lori'' Abercrombie

    'Ik wacht nog even,' zei Harry zacht. Ik slaakte een kleine zucht en leunde tegen het busje aan. Na een tijdje kwamen de anderen er ook aan. Gwen en Louis zaten de hele tijd met elkaar te kibbelen , terwijl de andere jongens er erg vermoeid uitzagen. Ze stapten in de bus, waarna ook Harry volgde. Wij, de bodyguards, moesten in een ander busje. Normaal zouden we bij de jongens moeten zitten, maar dat paste nu niet.