• Whoepwhoep, topic 3! We gaan lekker.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit
    Quinten Stan Accupacco // Lunalovesit
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Milan Robbert Wood // Chantilly
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Emma Anna Wood // Chantilly
    Olivia Rose Johnson // FennaFriend

    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness
    Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Bronze
    Teddy Lupos // Inferno
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Andreas Nikolaus Donovan // Inferno

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje: Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Ravenklauw
    Jongen: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Chantilly
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Bronze
    Jager: Quinten Stan Accupacco Lunalovesit
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Chantilly
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 16:15 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Maerwynn Dacre
    'Ik ben al zo vaak in het Verboden Bos geweest. Dat maakt me niks uit. Ik ben dapper genoeg.' Ik grijns. 'Dat wil ik dan wel zien.'
    'Vertel nou maar met wie Albus gaat. Ik kom nu geen ruzie zoeken.' ik grinnik even, en besluit dan deze keer toch maar normaal te doen en hem niet meer te irriteren.
    'Vooruit dan maar.' ik neem even diep adem alsof het schokkend is. 'Hij gaat met mij.'

    James Sirius Potter

    Maerwynn(wauw, ik heb het nog onthouden) grinnikt en ik kijk haar fronsend aan. 'Vooruit dan maar.' Zegt ze en ze haalt diep adem. Alsof het schokkend is. (Dat was het trouwens al toen ze zei dat Albus al iemand had. Dat had ik nooit verwacht). 'Hij gaat met mij.' Zegt ze dan en ik kijk haar verbaast aan. 'Waarom?' Breng ik uit. 'Zelfs jij kan beter krijgen. Heeft hij jou gevraagd of jij hem?' Ik bekijk het meisje voor mij nog eens goed. Hmm, waarom kiest zij nou weer voor Albus?

    (Ik ga slapen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Maerwynn Dacre
    'Waarom?' zegt hij en hij kijkt me verbaast aan 'Zelfs jij kan beter krijgen. Heeft hij jou gevraagd of jij hem?' zegt hij.
    'Hij heeft mij gevraagd, en hij is een van de weinige vrienden die ik heb, hij respecteert me hoe ik ben, hij is aardig, leuk en zo. En als ik nee zou zeggen dan zou verder toch niemand mij vragen en zou ik helemaal alleen op die bal zijn, of juist helemaal niet gaan. Maar ja verder hij is gewoon een vriend van me enzo.' zeg en ik kijk James aan.

    {Welterusten]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 23:19 ]

    [ ik lees even bij, ben nu bij pagina 13 ]


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    James Sirius Potter

    'Hij heeft mij gevraagd en hij is een van de weinige vrienden die ik heb. Hij respecteert me hoe ik ben. Hij is aardig, leuk en zo en als ik nee zou zeggen, dan zou verder toch niemand mij vragen en zou ik helemaal alleen op dat bal zijn of juist helemaal niet gaan, maar ja verder hij is gewoon een vriend van me en zo.' Zegt Maerwynn en ik bijt op mijn tong om niet te lachen. Heeft ze wel door hoe grappig ze het voor mij maakt?
    'Ach, als jij nee had gezegd, was Albus ook alleen geweest.' Zeg ik en ik kijk weg aangezien ik het zielig vind om nu te lachen.
    'Albus vindt jou leuk. Hij heeft de hele zomer over je gepraat,' zeg ik en ik kijk haar aan. Geen idee of Albus haar leuk vind en of hij de hele zomer over haar heeft gepraat, ik luister niet echt naar Albus.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Maerwynn Dacre
    'Albus vindt jou leuk. Hij heeft de hele zomer over je gepraat,' ik kijk hem arrogant aan. 'Daar geloof ik nou serieus niks van,' zeg ik en ik kijk hem aan, stiekem nu wel zin om iets gemeens bij hem uit te halen, maar daar wacht ik nog wel mee, ik zag ook wel aan zijn gezicht dat hij moeite had om zijn lach in te houden wat bij mij een kleine grijns te voorschijn haalde.

    (Mag ik inspringen? Waar moet ik dan het personage neerzetten? En ik ben een vriendin van LunaLovesit :) En kan iemand dan ook eventjes een samenvatting geven (ik heb het wel al doorgelezen, maar alsnog even voor de duidelijkheid zegmaar) ) xx

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 12:35 ]


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    (Mag ik inspringen? Waar moet ik dan het personage neerzetten? En ik ben een vriendin van LunaLovesit :) En kan iemand dan ook eventjes een samenvatting geven (ik heb het wel al doorgelezen, maar alsnog even voor de duidelijkheid zegmaar) ) xx


    [Ja dat mag. Vul je rol maar in in het praattopic. het rollentopic is vol. De samenvatting komt later.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Roxanne Wemel
    Emma knikt. 'Ja, ik had nog niemand en hij ook niet. We gaan gewoon als vrienden. Ik weet dat het raar voor je is, hij is je neef' zegt ze. Ik haal mijn schouders op. 'Het maakt me niet zo veel uit. Ik wil alleen wel weten met wie mijn kleine neefje naar het bal gaat.' Zeg ik grijnzend. Ik noem James vaak mijn kleine neefje, gewoon omdat hij 1 maand jonger is. 'Dus nu ga jij antwoordt geven, Rox. Gaan we samen naar Zweinsveld?' Ik knik en spring op. 'Ja, laten we gaan.' Zeg ik vrolijk en ik kijk ze één voor één aan. Op dat moment komt Fred aan gehuppelt. Nouja, hij heeft een soort pasje wat tussen lopen en rennen in zit en dat noem ik huppelen. 'Ooh, gaan jullie naar Zweinsveld?' Vraagt hij jaloers. Ik knik. 'Ja, eindelijk een Fredloze dag voor mij.' Ik grinnik en maak zijn haar door de war. 'Neem je wel wat mee voor mij van zonko's?' Vraagt hij hoopvol. Ik schud mijn hoofd. 'Ik dacht het niet.' Zeg ik fel. 'Ook niet als ik je een maand met rust laat?' Fred grijnst en slaat zijn armen over elkaar. 'Ik denk er over na. En nu wegwezen.' Zeg ik. Fred huppelt weer weg en ik wend me tot Emma, Eloise en Zoey. 'Gaan we?' Vraag ik ze.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Alys
    Ik rende de trap op naar de Uilenvleugel. Het was best koud nog, maar de zon die de nevel bescheen liet zien dat het een mooie dag zou worden. Ik pakte alvast mijn veer, inkt en een stukje perkament uit mijn zak en rende de Uilenvleugel binnen. Daar botste ik bijna tegen een jongen op, die ik herkende als Quinten. 'O sorry... O hi Quinten! Mag ik je Q noemen? Dat is korter,' zei ik. 'Doe maar.' Hij wreef over zijn hoofd. 'Waarvoor al die haast?' vroeg hij toen nieuwsgierig. 'Ik moest er zeker van zijn dat Sopho- mijn moeders uil nog niet weg was,' zei ik en keek om me heen. Sophocleous kwam naar beneden vliegen. 'Ha, Sopho! Je bent er dus nog! Kun je een briefje meenemen naar huis?' vroeg ik. Ze kraste waardig. 'Mooi,' Ik streek het verfrommelde stuk perkament glad, doopte mijn veer in de inkt en... schrok me helemaal rot. Quinten stond nog achter me en stond mee te kijken, maar toen hij zijn hand naast het perkament legde schrok ik. 'Jemig... ik dacht dat jij al weg was,' zei ik, redelijk opgelucht. Hij glimlachte. 'Zeg, eh...' begon hij.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Eloise Clarette Dubois || Gryffindor || Vierdejaars

    'Ja, ik had nog niemand en hij ook niet. We gaan gewoon als vrienden. Ik weet dat het raar voor je is, hij is je neef,' was het antwoord van Emma. Ik maakte een zacht protesterend geluidje, wat sowieso niet hoorbaar kon zijn voor Roxanne. Ik snapte op zich wel dat Emma er verder niks over zei, dat ze James leuk vond, en ik snapte nu ook waarom Roxanne haast was gestikt in haar sap. Vandaar dat ik er verder niks over zei en besloot ook het gespreksonderwerp niet verder uit te breiden. 'Het maakt me niet zo veel uit. Ik wil alleen wel weten met wie mijn kleine neefje naar het bal gaat,' zei Roxanne er nog wel op, waarna het gespreksonderwerp weer overging op Zweinsveld.
    Opeens kwam er een jongetje, zo te merken het broertje van Roxanne of zo -te zien aan de manier waarop ze met elkaar omgingen, en in de tijd dat hun gesprek voortduurde ronde ik mijn ontbijt af, door de laatste paar slokken drinken naar binnen te werken. Toen Roxanne weer vroeg of we gingen, knikte ik dus meteen instemmend, gezien ik klaar was om te gaan.
    'Oui, wat mij betreft kunnen we gaan. Heeft iedereen genoeg gegeten?' vroeg ik voor de zekerheid maar even. Straks hadden we allemaal duizelige flauwvallende mensen, omdat ze niet goed genoeg ontbeten hadden en ontbijt was nou eenmaal de belangrijkste maaltijd van de dag. Zo had mijn moeder mij in ieder geval geleerd.


    Happy Birthday my Potter!

    Quinten
    Ik moest het nu vragen. Ik ging achter haar staan en legde mijn hand naast het perkament. Ze schrok en draaide zich om. 'Jemig... ik dacht dat jij al weg was,' zei ze. Ik probeerde te glimlachen. 'Zeg eh...' begon ik. Dit werd lastig. 'We hebben binnenkort een bal enzo ehh... heb jij al iemand?' vroeg ik quasi-nonchalant. Ze dacht even na. 'Nee...' zei ze toen. 'Wil je met mij gaan?' vroeg ik. Zo, geprobeerd heb ik het in ieder geval. 'Ja hoor!' zei ze vrolijk. 'Ik was al bang dat ik niemand zou kunnen vinden. O, en trouwens, jij was Jager hè? Gefeliciteerd!' Ik lachte met haar mee. 'Ja, hetzelfde. Drijver zijn is ook niet niks...' zei ik. 'Tot ziens!' riep ze me na terwijl ik de trap af naar de slaapzaal rende, om mijn bezem te gaan halen.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Emma Anna Wood
    'Het maakt me niet zo veel uit. Ik wil alleen wel weten met wie mijn kleine neefje naar het bal gaat,' zei Roxanne er nog wel op, waarna het gespreksonderwerp weer overging op Zweinsveld.
    Opeens kwam er een jongetje, volgens mij heette hij Fred
    'Gaan we?' vroeg Roxanne nadat Fred weer weg was gelopen.
    'Oui, wat mij betreft kunnen we gaan. Heeft iedereen genoeg gegeten?' vroeg Eloise voor de zekerheid.
    Ik knikte. 'Ja, is goed!' zei ik en sprong overeind. Voor gaande jaren was ik met Jared of met Lauren geweest, maar zo met z'n vieren leek me ook heel erg gezellig. Ik wist niet waar Jared uithing, ik ging niet heel veel meer met hem om. Jammer genoeg.
    Ik wachtte tot de rest opgestaan was en maakte toen aanstalten om de Grote Zaal te verlaten.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    BarnOwl schreef:
    Maerwynn Dacre
    'Albus vindt jou leuk. Hij heeft de hele zomer over je gepraat,' ik kijk hem arrogant aan. 'Daar geloof ik nou serieus niks van,' zeg ik en ik kijk hem aan, stiekem nu wel zin om iets gemeens bij hem uit te halen, maar daar wacht ik nog wel mee, ik zag ook wel aan zijn gezicht dat hij moeite had om zijn lach in te houden wat bij mij een kleine grijns te voorschijn haalde.



    James Sirius Potter

    Maerwynn kijkt mij arrogant aan en ik bijt op mijn tong om geen gemene opmerking te maken. Ik kan zelf ook wel arrogant worden, maar ik heb mijzelf dat deels afgeleerd aangezien je daar geen vrienden mee maakt.
    'Daar geloof ik nou serieus niks van,' zegt ze en ik haal mijn schouders op.
    'Dan doe je dat niet. Je komt er vanzelf achter.' Zeg ik en ik haal mijn schouders op. Ik grinnik om haar blik en haal mijn hand weer door mijn haar. 'Maar ja, ik ga nu ontbijten. Ik hoop dat ik je niet meer zie,' zeg ik op een vriendelijke toon en ik loop weg. Wat een stom mens zeg. Dat Albus met haar omgaat.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Iemand voor Fred of Mason?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''