• Whoepwhoep, topic 3! We gaan lekker.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit
    Quinten Stan Accupacco // Lunalovesit
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Milan Robbert Wood // Chantilly
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Emma Anna Wood // Chantilly
    Olivia Rose Johnson // FennaFriend

    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness
    Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Bronze
    Teddy Lupos // Inferno
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Andreas Nikolaus Donovan // Inferno

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje: Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Ravenklauw
    Jongen: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Chantilly
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Bronze
    Jager: Quinten Stan Accupacco Lunalovesit
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Chantilly
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 16:15 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Emma Anna Wood
    'We kunnen je moeilijk verbieden om aan je eigen afdelingstafel te zitten.' Grijnsde Zoey en Roxanne grinnikte. Roxanne schoof een stukje op zodat ik tussen Roxanne en Eloise in kon zitten.
    'Natuurlijk mag je erbij komen zitten. Als je James hebt gevraagd,' zei ik ze me, nadat ze Roxanne had geholpen plaats voor me te maken. Haar ogen twinkelden speels, terwijl ze me nieuwsgierig aankeek.
    Ik glimlachte dankbaar hen beiden en nam plaats.
    Ik gaf een kort knikje naar Eloise, als teken dat het me was gelukt. Ik glimlachte breed naar haar. Het was misschien een beetje awkward voor Roxanne, omdat James haar neef was.
    'Dus misschien kunnen we vanmiddag met z'n vieren naar Zweinsveld?' stelde ik voor.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Roxanne Wemel
    'Mijn vader komt uit Frankrijk, maar we zijn net weer terug verhuisd naar Engeland, waar mijn moeder vandaan komt. Ik moet alleen heel goed opletten, wanneer ik mijn moeder probeer na te praten met haar Britse accent, dus laat ik dat over het algemeen lekker zitten.' Legt Eloise uit. 'Natuurlijk mag je erbij komen zitten. Als je James hebt gevraagd,' zegt ze vervolgens tegen Emma. Ik stik haast in mijn pompoensap en begin te kuchen. 'Wow Rox, gaat het?' Vraagt Zoey ik. Ik knik en neem nog een slok. Wie vraagt James nou weer mee naar het bal? 'Dus misschien kunnen we vanmiddag met z'n vieren naar Zweinsveld?' steld Emma voor. 'Eerst antwoord geven; ga je met James naar het bal?' Vraag ik nieuwsgierig. Zoey grinnikt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Maerwynn Dacre
    Ik zit wat verveeld in de gras en kijk naar de vogels die achter elkaar vliegen, ik kijk naar de prachtige Hippogrieven die in de weiland staan te grazen, af en toe kijk ik naar het kasteel waar ik af en toe een groepje leerlingen weg zie lopen die waarschijnlijk allemaal naar Zweinsveld gaan. Ik heb er niet echt zin in. Of ja zin, ik heb geen zin om alleen te gaan en eigenlijk zou ik niet weten wie ik moet vragen, de meeste zullen nu al wel in Zweinsveld zijn, ik zucht even en kijk weer naar de weiland met de Hippogrieven.

    Eloise Clarette Dubois || Gryffindor || Vierdejaars

    Nadat ik mijn vraag aan Emma had gesteld, leek Roxanne zich te verslikken in haar pompoensap. Mijn ogen gingen even bezorgd naar haar en Zoey vroeg of het ging, maar gelukkig was het probleem snel opgelost en nam ze nog een slok. Ik ving nog net de knik van Emma op, waarop ik opsprong, een klein overwinningsdansje deed en weer ging zitten. Ik werd daarbij nogal vreemd aangekeken, maar dat kon mij vrij weinig schelen. Ik was raar, dat wist ik allang en nu wist de rest van de wereld dat ook -als dat nog niet bekend was-.
    'Dus misschien kunnen we vanmiddag met z'n vieren naar Zweinsveld?' was het voorstel van Emma. Ik knikte, mompelde een "goed idee" en ging weer verder met mijn ontbijt.
    'Eerst antwoord geven; ga je met James naar het bal?' vroeg Roxanne nieuwsgierig, waarop Zoey grinnikte. Ik wilde mijn mond openen om een heel verhaal te houden over hoe leuk Emma James wel niet vond, maar ze te schijterig was geweest om het niet eerder te vragen, maar gelukkig voor Emma, zat mijn mond vol met brood en hield ik hem maar gesloten.


    Happy Birthday my Potter!

    Maerwynn Dacre
    Ik kijk nog heel even naar de weiland waar de hippogriefen staan dan sta ik op en klop me even af waarna ik dan naar de ingang van Zweinstein loop om zo bij de begane grond uit te komen, in gedachte verzonken loop ik er naar toe eigenlijk niet opletten waar ik loop, maar ik schrik van me gedachtes als ik tegen iemand aanbotst en op de grond val. 'Kijk uit waar je loopt,' zeg ik eigenlijk was het mijn schuld maar toch, ik kijk omhoog en zie de gezicht van James, of nou ja volgens mij heet hij James.

    James Sirius Potter

    Ik voel hoe iemand tegen mij aan knalt en op de grond valt. Mijn blik gaat over het kind op de grond. 'Sorry,' mompel ik.
    'Kijk uit waar je loopt.' Zeg ze.
    'Technisch gezien stond ik stil en liep jij tegen mij aan.' Zeg ik en ik steek mijn hand uit. Aan haar das zie ik dat ze uit Zwadderich komt, dus trek ik mijn hand weer weg. 'Ben jij vrienden met mijn broertje Albus?' Vraag ik dan en ik grijns. 'Met wie gaat hij naar het bal?'
    Ik weet het, het is erg, maar ik heb geen idee wie Albus' vrienden zijn. Ik haalde mijn hand door mijn haar en wacht tot het kind is opgestaan. 'Ik ben James.' Mompel ik dan maar.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emma Anna Wood
    Roxanne verslikte zich in haar pompoensap en ik beet op mijn lip en keek naar mijn handen die op mijn schoot lagen.
    Eloise sprong op en maakte een vreugdedansje. Ik grinnikte kort om haar enthousiasme.
    'Dus misschien kunnen we vanmiddag met z'n vieren naar Zweinsveld?' praatte ik er overheen.
    Eloise mompelde iets van "geen idee".
    'Eerst antwoord geven; ga je met James naar het bal?' vroeg Roxanne aan me. Zoey grinnikte.
    Ik knikte. 'Ja, ik had nog niemand en hij ook niet. We gaan gewoon als vrienden. Ik weet dat het raar voor je is, hij is je neef', antwoordde ik en probeerde niet te blozen. Ik loog niet, als Roxanne en ik closer werden kon ik haar altijd nog vertellen over mijn gevoelens voor James.
    'Dus nu ga jij antwoordt geven, Rox. Gaan we samen naar Zweinsveld?'
    Ik zag Zoey al lichtjes knikken, maar ze leek nog te wachten op het antwoord van Roxanne.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Maerwynn Dacre
    'Technisch gezien stond ik stil en liep jij tegen mij aan.' zegt hij., hij steekt zijn hand uit maar als hij merkt dat ik een Zwadderaar ben dan trekt hij zijn hand weer weg. Ik grom even en sta dan maar op. 'Ben jij vrienden met mijn broertje Albus?'. 'Met wie gaat hij naar het bal?' vraagt hij.
    'Ik ben inderdaad bevriend met hem, en hij heeft inderdaad iemand voor de bal, of ik het je ga vertellen dat weet ik niet.' zeg ik en ik grijns. 'Ik ben James.' mompelt hij.
    'Mijn naam is Maerwynn,' zeg ik dan maar terug om vriendelijk te zijn.

    James Sirius Potter

    'Ik ben inderdaad bevriend met hem, en hij heeft inderdaad iemand voor de bal, of ik het je ga vertellen dat weet ik niet.' Zegt het meisje en ik moet moeite doen om niet te lachen. Dus Albus heeft iemand durven vragen? Niemand zou hem vragen, dus hij moet wel iemand gevraagd hebben. Welk meisje zegt er nou weer ja op Albus? Dat is raar. Waarschijnlijk vanwege zijn achternaam. Daar worden we na al die tijd nog steeds op beoordeeld, terwijl wij toen niet eens bestonden.
    'Mijn naam is Maerwynn,' zegt ze en ik knik. Die naam ga ik nooit kunnen onthouden.
    'Als ik zeg met wie ik ga, zodat jij dat tegen Albus kunt zeggen, zeg jij dan met wie Albus gaan? Een grote broer mag wel een beetje interesse tonen in zijn kleine broertje. Ik ben gewoon nieuwsgierig.' Zeg ik grijnzend. Ik moet het te weten komen. Anders word ik gek.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Maerwynn Dacre
    'Als ik zeg met wie ik ga, zodat jij dat tegen Albus kunt zeggen, zeg jij dan met wie Albus gaan? Een grote broer mag wel een beetje interesse tonen in zijn kleine broertje. Ik ben gewoon nieuwsgierig.' ik glimlach en ik doe even alsof ik lang moet na denken. 'Vooruit dan maar,' zeg ik en ik grijns even. benieuwd naar zijn reactie als hij hoort dat ik met hem naar de bal ga,. Ook ben ik nieuwsierig wie er nou met James naar de bal wilt, althans dan moet ik na gaan dat hij opzicht wel oké is. Denk ik.

    James Sirius Potter

    Maerwynn glimlacht en lijkt lang na te denken.
    'Vooruit dan maar,' zegt ze uit eindelijk en ik grijns. Dat ging sneller als verwacht.
    'Ik ga met Emma Wood. Zij vroeg mij en ik zei ja. Dus met wie gaat Albus?' Zeg ik straight to the point en ik grinnik. Ik mag hopen voor Albus dat het een knap meisje is, anders krijgt hij het nog lang te horen. Ik haal mijn hand door mijn haar en ik kijk haar aan. Ze moet het vertellen. Dat moet gewoon.

    (Beetje kort, sorry)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Maerwynn Dacre
    'Ik ga met Emma Wood. Zij vroeg mij en ik zei ja. Dus met wie gaat Albus?' zegt hij.
    Ik denk even na of ik hem nog eerst ga plagen en irriteren en of ik het maar gelijk zeg, nee hij moet raden, vind het soms veelste leuk om mensen te irriteren om ze lang te laten wachten. 'Doe eens een gokje.' zeg ik en ik grijns dan.

    [Geeft niet, mijne is nu ook een beetje kort]

    James Sirius Potter

    Op een of andere manier weet ik gewoon dart ze het niet direct gaat zeggen. Dat zie je gewoon aan hoe ze kijkt.
    'Doe eens een gokje,' zegt ze en ik kijk haar zuchtend aan. 'Nee, waarom moeten Zwadderaars altijd zo irritant zijn. Zeg het gewoon. Je wilt niet dat ik boos word. Tenzij je midden in de nacht ergens in het Verboden Bos wakker wilt worden,' zeg ik op een relaxte toon. Ik sla mijn armen over elkaar en kijk haar weer aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Maerwynn Dacre
    'Nee, waarom moeten Zwadderaars altijd zo irritant zijn. Zeg het gewoon. Je wilt niet dat ik boos word. Tenzij je midden in de nacht ergens in het Verboden Bos wakker wilt worden,' zegt hij op een relaxte toon, ik grinnik. 'Een Griffoendor die boos wordt en zo iets zou doen? dat wil ik wel eens mee maken.' ik ga een stap dichter bij hem staan. 'En ja we zijn Zwadderaars gewoon irritant om mensen te pesten, en ik zal je zeggen, als ik wakker wordt in de verboden bos, word jij ook wakker in de verboden bos.' zeg ik en ik grijns.

    James Sirius Potter

    'Een Griffoendor die boos wordt en zo iets zou doen? Dat wil ik wel eens mee maken.' Ze komt een stap dichterbij en ik trek mijn wenkbrauwen op. 'En ja, we zijn Zwadderaars. Gewoon irritant om mensen te pesten, en ik zal je zeggen, als ik wakker wordt in de verboden bos, word jij ook wakker in de verboden bos.' Ik haal mijn schouders op.
    'Ik ben al zo vaak in het Verboden Bos geweest. Dat maakt me niks uit. Ik ben dapper genoeg.' Ik leg de nadruk op dapper en grinnik dan.
    'Vertel nou maar met wie Albus gaat. Ik kom nu geen ruzie zoeken.' Mompel ik geërgerd. Irritante Zwadderaars...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!