• Ik vroeg me af of er hier dit jaar mensen bijzitten die actief x-factor opvolgen? :]
    Ik herinner me vorig jaar namelijk een topic van x-factor UK, maar dit jaar zullen ze meer op dezelfde moment verlopen, dus kan dit topic ineens wel voor ze allebei :]

    In ieder geval, zo ja, ik vind het altijd leuk om eens andere mensen hun meningen erover te horen!
    Hebben jullie al een favoriet? En wie denken jullie dat zal winnen?


    effort never betrays you

    Ik volg X Factor USA en ik ben echt helemaal verliefd op Alex & Sierra haha.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ja! xfactor US. Ik vind de groepen echt tien keer niks, op dat leuke stelletje na.
    And I love Demi en Kelly.


    To infinity and beyond •

    Ik had me voorgenomen om dit jaar de UK te volgen, maar ik ben er niet in geslaagd. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lipari schreef:
    Ik had me voorgenomen om dit jaar de UK te volgen, maar ik ben er niet in geslaagd. :')

    Oh maar je kan nog inspringen hoor :] De eerste liveshow was gisteren, dus veel kan je nog niet hebben gemist!


    effort never betrays you

    Vivere schreef:
    Ja! xfactor US. Ik vind de groepen echt tien keer niks, op dat leuke stelletje na.
    And I love Demi en Kelly.

    Yes, die zijn inderdaad echt super :] Heb je verder favorieten bij de jongens/ meisjes? :d


    effort never betrays you

    X factor UK kijk ik dit jaar alleen maar voor Kingsland road, de rest interesseert me niet zo veel :/.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    reecemastin schreef:
    (...)
    Yes, die zijn inderdaad echt super :] Heb je verder favorieten bij de jongens/ meisjes? :d


    Rion Paige, ik heb zoveel respect voor haar. Lillie McCloud bij de 25+'ers
    Bij de jongens Carlos Guevara, ik vind 't zo'n schatje.


    To infinity and beyond •

    reecemastin schreef:
    (...)
    Oh maar je kan nog inspringen hoor :] De eerste liveshow was gisteren, dus veel kan je nog niet hebben gemist!


    Ouh, dan ga ik proberen het toch nog een beetje te volgen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bij X-Factor USA vind ik Restless Road, Sweet Suspense, Rachel Potter en Ellona Santiago leuk.
    Bij X-Factor UK ben ik voor Nicholas McDonald, Abi Alton, Lorna Simpson, Kingsland road en Miss Dynamix.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb alle optredens bekeken en ik ben voor Miss Dynamix, Nicholas McDonald, Tamera Foster en Sam Bailey. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.