• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    "Mijn moeder was een alcoholiste en op mijn zestiende kreeg ik er echt genoeg van en liep weg van huis. Met een volle rugzak en genoeg geld, sinds mijn vader een rijke zakenman is die nooit thuis komt door zakenreizen aan de andere kant van de wereld en ja.. Ik wilde een plek huren in London met het geld dat ik had en opeens had ik een groot bedrag op mijn rekening gestort. Bleek dat mijn moeder was overleden. Ik heb dus geen idee hoe, maar ik nam de moeite niet om naar haar begrafenis te komen. Ik ging met andere mensen om en werd een harde, sadistisch meisje. Het was het waard." mompelde Jace en ik knik even. "We praten zo wel weer." zegt ze opeens en ze verdwijnt de badkamer uit. Ik haal mijn wenkbrauwen even op maar haal dan mijn schouders op. Zal wel belangrijk zijn. En nu, even zorgen dat ik een soort "Mind blokkering" krijg zodat ze me niet kunnen raken. Ik draai me om en kijk dan recht in het gezicht van een van de meiden. 'Wat heb je met haar gedaan? Waar is Lysan! Je moet echt met je tengels van haar afblijven, en anders mep ik je in elkaar!' schreeuwt ze en ik knik even. Bang voor haar was ik niet, ze kon hier toch niks. 'One Direction is duizend keer knapper dan jij. En waarschijnlijk zing je zo vals dat ze je niet eens aan een platenlabel kunnen verkopen.' vervolgt ze en ik grijns alleen maar. Negeren Ty, dan denken ze dat het je niet meer boeit. Opeens staat die Tomlinson bitch er ook en ze fluistert wat. Opeens voel ik een klap tegen mijn neus en ik haal mijn hand erlangs. Het deed niet vreselijk pijn, dus gebroken is het denk ik niet. Hopelijk.. 'Rennen!' zegt ze en ik grom wat terwijl ze wegrennen. 'Oh, you better run.' sis ik. Met grote stappen loop ik hun richting op, ze kunnen nergens heen. De deuren en ramen zijn dicht. Op slot of gewoon geblokkeerd. Nou, veel geluk met verstoppen hier....


    El Diablo.

    Megan Jade Tomlinson
    'Oh, you better run' sist Tyler, waarschijnlijk weer kwaad. Dan besef ik me dat Lysan ergens in een van deze kamers zat. Ik loop snel terug en trek Georgia achter me aan. Ik ontwijk Tyler snel en duw met volle kracht tegen de deur aan. Tot mijn verbazing knalt ie open en vallen we beide door de deur heen. Ik kijk rond en zie dat het raam toevallig open is. Heeft Lysan dat gedaan? Ach ja, maakt niet uit. Ik moet op dit moment zorgen dat Georgia niet in de klauwen terecht komt van Tyler. Ik trek haar mee naar het raam en ik duw haar eruit. 'Ren nu het nog kan, ik red mezelf wel' zeg ik nog en ik kijk even rond. Dan spring ik ook door het raam heen en trek ik Georgia weer mee. Nu maar hopen dat hij niet achter ons aangaat. Wat waarschijnlijk toch wel zo is, aangezien hun plan anders alsnog mislukt is.


    That is a perfect copy of reality.

    [ik ben terug!!! Mag ik een samenvatting en waar moet ik beginnen?{


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    [ik ben terug!!! Mag ik een samenvatting en waar moet ik beginnen?{

    [Was het leuk? ;3]


    That is a perfect copy of reality.

    Ryanne Lucy McGurr


    Ik bekeek elk meisje één voor één. 'Nike bijzonders, paar opstandig, die Horan slet is trouwens slecht in bed,' antwoordde Taylor en ik knikte. Was te verwachten. Die meisjes stelde echt niks voor. Ik voelde mijn mobiel trillen in mijn broekzak. Zonder het door te hebben, grijnsde ik. Dat zal die eikel van een Zayn wel zijn. Oke, ik zal het doen, op voorwaarde dat als ik aan alle eisen voldaan heb, jullie Lina vrijlaten. Weer grijnsde ik. Zielig mannetje.
    Misschien, typte ik, Wat krijg ik er voor?
    Ik klikte op versturen. Pff, wat dacht hij wel. Ik liep naar die Lina toe, de vriendin van Zayn. De rest was al even weg.
    'Dus jij bent Lina?' vroeg ik lief aan haar. 'Leuk kennis te maken met je.'


    Do what people say you can't.

    Roth schreef:
    (...)
    [Was het leuk? ;3]

    [ja, was super leuk! Maar ben echt blij dat ik weer thuis ben. ;p]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lina

    het eerste wat ik zag nadat ik wakker werd was een meisje met blond haar en een bleke huid. 'Dus jij bent Lina? Leuk kennid met je te maken.' komt er uit haar mond. ik kom omhoog en wrijf over mijn hoofd. ik was nog steeds duizelig. 'Eeuhm, ja.. en wie ben jij?' vraag ik met een beetje arrogante toon. ik wist niet meer wie nou slecht en goed waren, dus ik keek voor iedereen uit. al helemaal omdat ik nu zo kwetsbaar ben, en natuurlijk omdat ik ontvoerd ben. ik kijk om me heen en mis een paar mensen. daarna kijk ik weer naar het blonde meisje,mwachtend op antwoord.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ryanne Lucy McGurr


    'Eeuhm, ja.. En wie ben jij?' was het eerste wat ze zei. Al vond ik het niet bepaald aardig klinken. 'Je herkent me niet? My God, al die moeite voor niks. Ik ben Ryanne.' Antwoordde ik zo lief mogelijk.
    Ja, daar hield ik van. Eerst aardig tegen mensen doen en ze daarna acht hun rug om belazeren.'Heb jij enig idee wat we nu gaan doen?'
    Ik grijnsde een beetje en voelde aan mijn rechter broekzak, degene die Lina net niet kon zien. In die zak zat altijd een klein mesje en nog een kleine zakmes met van alles erop en eraan. Ik was niet bepaald sterk, maar met een mes kon je mij best een jungle in laten gaan. Ik maakte van de grijns een glimlach en keek het ó zo onschuldige meisje aan.


    Do what people say you can't.

    Styles schreef:
    [ik ben terug!!! Mag ik een samenvatting en waar moet ik beginnen?{


    [Voor Harry is er nog niet erg veel gebeurt. Hij heeft een berichtje van Zayn gekregen vwaarin staat dat de meiden zijn ontvoerd, en een videoboodschap van Kathy waarin ze vertelt dat Georgia eraan gaat als hij niet haar vriendje wordt]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Pirouette schreef:
    Ryanne Lucy McGurr


    'Eeuhm, ja.. En wie ben jij?' was het eerste wat ze zei. Al vond ik het niet bepaald aardig klinken. 'Je herkent me niet? My God, al die moeite voor niks. Ik ben Ryanne.' Antwoordde ik zo lief mogelijk.
    Ja, daar hield ik van. Eerst aardig tegen mensen doen en ze daarna acht hun rug om belazeren.'Heb jij enig idee wat we nu gaan doen?'
    Ik grijnsde een beetje en voelde aan mijn rechter broekzak, degene die Lina net niet kon zien. In die zak zat altijd een klein mesje en nog een kleine zakmes met van alles erop en eraan. Ik was niet bepaald sterk, maar met een mes kon je mij best een jungle in laten gaan. Ik maakte van de grijns een glimlach en keek het ó zo onschuldige meisje aan.


    [Ze heeft een berichtje van Zayn gekregen, zou je daarop willen reageren? Anders loop ik een beetje vast :/]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    (...)

    [Ze heeft een berichtje van Zayn gekregen, zou je daarop willen reageren? Anders loop ik een beetje vast :/]


    Als je iets verder kijkt, zie je dat ik dat al heb gedaan. :3


    Do what people say you can't.

    [O, sorry]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javvad Malik

    Misschien. Wat krijg ik er voor? Stuurt ze terug. Ik denk even na. Oke, het is duidelijk dat ze fan is van The Wanted... Ik weet het al. Dan zorg ik ervoor dat jij The Wanted ontmoet, en niet zomaar een uurtje ofzo, maar dan gaan we iets doen ofzo. Typ ik. Ik neem aan dat ze dat waarschijnlijk wel goedkeurt. Ik zoek door alle reacties op Twitter, en vind er een die me interesseert. Van Nathan Sykes. Nooit gedacht dat iemand van One Direction dat nog ooit tegen me zou zeggen :'D. Maar bedankt gast. Ik glimlach. Dit is stap een. Ik reageer weer op zijn bericht. Tja.. Wie zegt dat we per sé ruzie moeten maken, jullie muziek is echt goed. Ik zucht en gooi mijn mobiel op de bank. Even denk ik aan niets, maar het feit dat Lina in de handen is van mensen die ook bereid zijn om haar te vermoorden...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    ik keek haar verbaasd aan. Je herkent me niet, My God, al die moeite voor niks. Ik ben Ryanne. Heb je enig idee wat we nu gaan doen?' had ze gezegd. Er was iets aan haar dat ik niet leuk vond, geheimzinnig vond ik het. Ik keek rond. Waarom moest ze juist mij hebben?! 'Wat bedoel je nu doen? en wie bedoel je met we?' vroeg ik en mijn stem sloeg over. Ik werd opeens bang, alsof er iets ergs zal gebeuren. Ik keek naar mijn buik, bedacht me dat ik het niet moest laten merken, en keek hij weer doordringerig in haar ogen, alsof ik haar gedachten daardoor zou kunnen lezen. Ondertussen was ik gaan zitten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Praattopic vol, damn :c]


    That is a perfect copy of reality.