• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ja, om zijn zin te krijgen xd Trusten! :3]
    Tyler Joël Valentino

    Ik zoen haar al snel weer gewoon op haar mond en voel hoe ze ook mijn boxer uit trekt. Nou ja, maagdelijkheid nummer zoveel.. Ik trek haar onderbroek uit en stoot dan zachtjes bij haar naar binnen. Als je het gelijk hard doet dan gaan ze gillen, ben ik laatst wel achter gekomen...


    El Diablo.

    Lina

    ik kijk verbaasd naaralles wat voor mij afspeeld. ik volg het voorbeeld van megan en loop achter haar aan de deur door. het duurt niet lang voordat ik een gil hoor, van lysan, constateer ik. waar zou ze zijn? ik loop snel naar alle deuren, ze zzitten allemaal op slot. dan blijf ik staan luisteren bij een deur. 'Lysan!' schreeuw ik zo hard ik kan. ik keek naar megan die blijkbaar een hoge pijngrens had.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan

    Hij doet mijn ondergoed weg en ik giechel. Hij stoot zachtjes naar binnen en ik kreun pijnlijk. 'Tyler stop' fluisterbik met tranen in mijn ogen. Dit was dus niet bepaald fijn en prettig. Ik druk mijn lippen weer op de zijne zpdat im de pijn een beetje kan vergeten. ' Lysan' hior ik een haarde schreeuw. ' jaaaaa' roep ik maar terug. Noh steeds deed onders alles pijn en tranen sprongen n mn ogem

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 7:30 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    na weer alle deurs te hebben gecontroleerd hoor ik antwoord. 'waar ben je? is tyler daar?!' ik werd plotseling super boos, alsof ik mijn moeder gevoel op Lysan richte. Ik begon keihard tegen de deur waar ik dacht dat het vandaan kwam te slaan. ik trok hard aan de klink, voor mijn part ruk ik de klink eruit, Lysans schreeuw klonk afgrijzelijk, ik wou naar haar toe.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 7:41 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    waar ben je? is tyler daar?!' hoor ik volgens mij LIna roepen maar ik wost het niet. ' hier ben ik in bed met Tylwrtje' giechel ik hard. De spuit had me veranderd en ik vond het niet prettig maar anders dan de dingen doen diende spuit zei kon ik niet. Ik hoopte echt dat het snel uitgewerlt was. Hoe moest ik sat thuis zehgen heey ik ben er weer maarbik heb drugs gehad , ben verkracht en owja dat gouden kettingkje heb ik niet meer' ik was doodsbang bang dat mijn ouders me nu ik ontmaagd was voor het huwelijk me niet meer wouden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    ja hoor. ik had de goede deur. 'Hier ben ik in bed met tylertje.' hoor ik haar zeggen. alleen klonk ze dit keer niet echt meer verdrietig of boos. ze klonk meer vrolijk. 'Wat is er aan de hand?!' zeg ik, waarop ik nog veel harder aan de klink begin te trekken. ik keek achterom om te kijken of er iemand aankwam, maar de enige die ik hier zie is megan. dan ga ik weer verder met mijn getrek aan de deurklink.

    (ik moet naar school :( misschien kan ik daar nog posten maar ben in ieder geval vroeg vrij)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 7:47 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan

    De der klappert blijkbaar trekt ze eraan.. Wat is er aan de hand?!' zegt ze en ik begin weer te giechelen. 'ik ben ontmaagd en ik zweef op een grote groene wolk' ratel ik half stoned en dronerog. Ik had ook een zwevend gevoel. ' ennik ben een elfje en houd van seks met Tyler'ik grinnik en giechel veelste veel naar mijn zin. De woorden die ik eruit wou krijgen veranderde allemaal in hele andere dingen dat was echt irritant. Nu kon ik alleen maar hopen dat het psul snel klaar was met Ijn werk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Georgia Madison Jaspers

    De woorden lijken haar niets te doen. Ze lacht zelfs. 'Oh mijn god, ik kan niet geloven dat je dat zei! Jij bent echt gestoord weet je? Nee echt, je bent raar, gek zelfs. Wist je dat niet?' Woedend kijk ik naar de grond. Als mensen dit soort opmerkingen maken doet het me pijn, al is het zo. Het ligt gewoon erg gevoelig, aangezien ik weet dat ik ieder moment in een zwart gat kan vallen, waarna ik daar een paar uur dood kan gaan van de pijn. Dat is denk ik een van de redenen waardoor mensen me niet zo snel klein krijgen; ik ben daar aan gewend. Ik sta op en ga op een van de bedden zitten. Al snel val ik in slaap.

    Gillend word ik wakker. Het was weer eens zover. Het is allemaal nog niet voorbij, de nachtmerries. Nog steeds droom ik iedere nacht dat ik langzaam gemarteld word, en daarna opeens wakker schrik in een donkere kamer. Ik begin weer eens te huilen, dat wil ik niet, maar ik kan het niet stoppen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Mijn personage's naam staat verkeerd in de beginpost.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Oh, ik ben zó fucking bang nu' Ik rolde met mijn ogen en kreeg een grijns rond mijn lippen toen ik de twee pijlen in haar lichaam zag. Hier was ik wel blij mee, ik kon genadeloos mensen martelen - het maakte me ook nog blij. Ze gaf me een duw met haar goede arm, maar kom alleen tegen de muur aan. "Ik zeg het nog een keer Jacelynn, onderschat mensen niet.' Siste ze, waarna ik met mijn ogen rolde. "Nog nooit gedaan. Ik heb namelijk wel een redelijk inzicht hoe mensen zijn." Zei ik met een sarcastische glimlach. Ik pakte mijn zakmes uit het plafond en deed die veilig in mijn BH, daar zou niemand tenminste komen. Toen merkte ik op dat Megan weg was, ik zuchtte en zag de deur op een kier. Dit meen je niet. Ik vond Megan in de gang en sleepte haar aan haar pijnlijke been terug de kamer in. "Arme jij toch." Ik schoot een andere pijl in haar andere been en grijnsde breed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Het valt te horen dat ze pijn heeft, maar het doet me niks. Zayn's bitch zit ondertussen te schreeuwen aan de andere kant, terwijl het hier gewoon verder gaat. Na een paar minuten ben ik toch klaar en ik ga weer uit haar. Mijn lippen verlaten haar nek en mijn ogen staan weer kil en hard. 'Kleed je aan.' zeg ik en ik trek mijn onderbroek en jeans weer aan. Mijn blouse laat ik open aan mijn lijf hangen en ik doe mijn schoenen aan. Tja, ik heb mijn zin gehad. Denk je echt dat ik dan nog lief ga doen?


    El Diablo.

    Lina

    Ik hoorde Lysan la hen. Vond ze dit grappig? Wat is er?! Ik schrik als ik de boogvrouw zie, ze sleept megan mee. Ik sta doodstil. Wanneer ze uit het zicht is brdwenen begin ik weer hard twee trekken aan de deur. 'Heb je hulp nodig?' Vraag, waarna ik schrik. Ik hoorde iets en wist niet waar het vandaan kwam. Snel keek ik om.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Megan Jade Tomlinson
    Ik was op de gang, op zoek naar de juiste deur als ik met mijn gewonde been wordt teruggesleurd. Ik bijt op mijn lippen om niet te gaan schreeuwen van de pijn, en het lukt me net. 'Arme jij toch' zei Jacelynn. Ik rol met mijn ogen. Als we terug in de kamer zijn schiet ze een pijl in mijn andere been. Dit keer schreeuw ik het wel uit van de pijn. 'Vind je dit leuk? Een beetje mensen beschieten. Ik zeg het je schat. Vermoord me en je plan is mislukt. Dan heeft Louis ook niets meer waar hij voor moet vechten en zal hij nooit jou vriendje zijn. Vermoord je me niet. Dan heb je misschien nog een kans, al denk ik dat die minimaal is. Als ie weet wat jij allemaal voor gevaarlijke dingetjes doet. Heeft je mammie je nooit geleerd om mensen geen pijn te doen? Mij wel. Ik hou me daarom in' sis ik tegen haar. Ik trek de andere pijl eruit en gooi die als een speer regelrecht in haar arm. Ik kan heel goed richten, en ook heel hard gooien, dus dat moet vast wel pijn doen.
    Als ik die boog nou is te pakken kreeg, kan ik ook in haar lichaam schieten, zal ze leuk vinden.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    Vind je dit leuk? Een beetje mensen beschieten. Ik zeg het je schat. Vermoord me en je plan is mislukt. Dan heeft Louis ook niets meer waar hij voor moet vechten en zal hij nooit jou vriendje zijn. Vermoord je me niet. Dan heb je misschien nog een kans, al denk ik dat die minimaal is. Als ie weet wat jij allemaal voor gevaarlijke dingetjes doet. Heeft je mammie je nooit geleerd om mensen geen pijn te doen? Mij wel. Ik hou me daarom in' Ik rolde met mijn ogen en voelde mijn pijl in mijn arm, fijn. Ik vloekte binnensmonds en keek haar furieus aan. "Wat denk je wel niet? Als je hier nog levend uit wilt komen, dan hoef je toch niet zo te doen? Dan moet je het juist niet doen. Dat was geen slimme zet. En nee, ik had geen moeder. Mijn 'moeder' was een fucking alcoholiste en ik liep weg van huis. Het kan me allemaal niets meer schelen sinds ik al veel ervaring heb met gevechten." Ik trok mijn pijl uit mijn arm en zuchtte diep. Beter dan een pijl in je arm. "Tyler! Kan je hier komen?! Nu meteen!" Schreeuwde ik. Ik had hem voor twee dingen nodig, mijn wond en Megan. "Ik heb geen zin meer in je. Ik krijg toch al je broer." Bromde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ryanne Lucy McGurr


    Fuck, ik was voor de zoveelste keer vandaag in slaap gevallen. Ik had allang dat filmpje voor die Zayn moeten maken. Pff, wat een eikel was dat. Zo maar belachelijk dingen over mijn idolen? Dacht het even niet. Ik had zijn vriendin te pakken kunnen krijgen. Dat kind was zo makkelijk als maar kon mee te krijgen. Het leuke was, was dat ze zwanger was. Ik wist het eerst niet, maar door kennissen was ik erachter gekomen.
    Waarschijnlijk was de rest al bezig met al die zielig mensen een geweldige tijd te geven. Jammer dan, ik was in slaap gevallen.

    Ik was klaar met het filmpje; waarin ik eiste dat Zayn helemaal fan werd van The Wanted en dat het kind na één van hun werd genoemd, en anders werd het na zijn geboorte gelijk gedood. Ook moest hij beweren dat ik de moeder was. Ja, je kon zien dan ik een die-hard fangirl was van The Wanted. Sommige mensen zeiden dat ik een té erge fan ben, maar who cares? Dat was nog altijd beter dan een Directioner zijn. Ik loopt naar de plek waar we iedereen gevangen houden. De rest staat er, zoals verwacht, al. 'Hi guys,' grijnsde ik. Op weg naar de ruimte had ik al behoorlijk wat geschreeuw gehoord. 'What's happening?' ging ik door terwijl ik bekeek wie wat aan het doen wat.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 18:32 ]


    Do what people say you can't.